Bandycka Korea Północna

1. Data: 2017-06-25 21:16:56

Temat: Bandycka Korea Północna
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wprawo.pl/2017/06/21/koreanczycy-zamordowali-
amerykanskiego-studenta-powod-zerwal-propagandowy-pl
akat/

To nie przeszkadza Krzywickiego wychwalać bandyckiego reżimu

2. Data: 2017-06-25 22:47:39

Temat: Re: Bandycka Korea Północna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 21:16:57 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> http://wprawo.pl/2017/06/21/koreanczycy-zamordowali-
amerykanskiego-studenta-powod-zerwal-propagandowy-pl
akat/

> To nie przeszkadza Krzywickiego wychwalać bandyckiego reżimu

Ja nie wychwalam, pisałem tylko że ochraniają skutecznie buddyzm.
Podczas gdy Korea Południowa nie tylko nie zabezpiecza buddyjskiej kultury
przodków przed wandalizmem i zamieszkami, ale jeszcze daje przyzwolenie
na sekty, które na cały świat rozpowszechniają antybuddyjski hejt.

Przyznaję, że to co Północ zrobiła z tym amerykańskim studentem jest naprawdę
żałosne, ale to jest pikuś w porównaniu do spierdolenia jakie jest w Korei
Południowej. Szczerze to ja kisnę i gniję z elit obu części Korei do jakiego
stopnia rozwaliły kraj po "wyzwoleniu" ich od okupacji japońskiej przez Ruskich
i USrael. Ale wiedz, że w tej chwili "mniejsze zło" i większy potencjał
do wyjścia Koreańczyków ze stanu spierdolenia i podludztwa w stosunku do
Wielkich Chin i Wielkiej Japonii widzę na Północy.

3. Data: 2017-06-25 22:55:14

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:48c521ba-7837-44c4-8c18-02ebd75d93d5@googlegrou
ps.com...
> [...]

do wyjścia Koreańczyków ze stanu spierdolenia i podludztwa w stosunku do
Wielkich Chin i Wielkiej Japonii widzę na Północy.
=======

Właśnie miałem okazję skonfrontować swoją głównie internetową wiedzę z
rzeczywistością. Rozmawiałem z człowiekiem, który już kolejny raz był w
Chinach- i już nie jest tak nimi zachwycony. Opowiadał mi o pogardzie, jaką
tam się darzy ludzi, ludzkie życie. To nie jest normalne społęczeństwo. Oni
działają na zasadzie mrówek- jak jedna zdycha, to inne ją zjedzą- żeby się
nie zmarnowała. I zastanawiam się, czy to komunizm z nich zrobił takich
ludzi- czy wcześniej byli tacy sami? Może dlatego, że tacy byli- tak łatwo
przyswoili komunizm? Jak Ty uważasz? Strach się bać, jak staną się pierwszym
mocarstwem na Ziemi- może lepiej samemu sobie wtedy wykopać grób?

--
Chiron

4. Data: 2017-06-25 23:07:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 22:55:17 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> przyswoili komunizm? Jak Ty uważasz? Strach się bać, jak staną się pierwszym
> mocarstwem na Ziemi- może lepiej samemu sobie wtedy wykopać grób?

Kolejny raz u ciebie
> to opieranie się na anegdotach
> to promowanie stereotypów
> to szerzenie FUD-u
No jak ja mam na coś takiego odpowiadać?
W każdym kraju są ludzie i ludziska - a jak u nas? Gra i trąbi zespół Kombi?
https://youtu.be/iNO-1tFe4hs

5. Data: 2017-06-25 23:15:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
akat/

> To nie przeszkadza Krzywickiego wychwalać bandyckiego reżimu

PS. A i jeszcze jedno. A za co w Polsce wykończono tego Austriaka?
http://pikio.pl/austriak-zmarl-na-polskim-komisariac
ie-policja-sie-tlumaczy-jest-afera/#

6. Data: 2017-06-26 07:26:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 22:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
amerykanskiego-studenta-powod-zerwal-propagandowy-pl
akat/

> Ja nie wychwalam, pisałem tylko że ochraniają skutecznie buddyzm.

Jedyne co chronią, to wódz i jego wizerunek. Całą resztę wódz ma w
dupie. Więc nie pierdol głupot.

> Podczas gdy Korea Południowa nie tylko nie zabezpiecza buddyjskiej kultury
> przodków przed wandalizmem i zamieszkami, ale jeszcze daje przyzwolenie
> na sekty, które na cały świat rozpowszechniają antybuddyjski hejt.

Czyli Korea Płn jest lepsza bo "chroni buddyzm"? Jesteś debilem?

Bez wątpienia jesteś debilem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-26 07:32:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 23:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
akat/

> PS. A i jeszcze jedno. A za co w Polsce wykończono tego Austriaka?

Tylko debil może szukać analogii w (ewentualnym) wybryku pojedynczych
ludzi w zestawieniu z machiną całego aparatu państwowego zaangażowanego
w zgnojenie i celowe zabicie chłopaka za ściągnięcie plakatu ze ściany.

Ty już nie masz szans na powrót do zdrowia.
Piotr

8. Data: 2017-06-26 07:37:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2017 o 22:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ja nie wychwalam, pisałem tylko że ochraniają skutecznie buddyzm.

Więc to ci się w niej podoba?
Buddyzm to jeszcze jedna żałosna fałszywa religia, może nawet gorsza niż
islam, bo prędzej muzułmanin się nawróci niż buddysta.

> Przyznaję, że to co Północ zrobiła z tym amerykańskim studentem jest naprawdę
> żałosne, ale to jest pikuś w porównaniu do spierdolenia jakie jest w Korei

pikuś? jakby z tobą tak zrobić?

9. Data: 2017-06-26 07:38:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2017 o 23:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. A i jeszcze jedno. A za co w Polsce wykończono tego Austriaka?
> http://pikio.pl/austriak-zmarl-na-polskim-komisariac
ie-policja-sie-tlumaczy-jest-afera/#

"a u was Murzynów biją"

10. Data: 2017-06-26 07:40:53

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2017 o 22:55, Chiron pisze:
> społęczeństwo. Oni działają na zasadzie mrówek- jak jedna zdycha, to
> inne ją zjedzą- żeby się nie zmarnowała. I zastanawiam się, czy to
> komunizm z nich zrobił takich ludzi- czy wcześniej byli tacy sami? Może

komunizm ich przeorał, a takim ludziom jak JKM się podoba ze względu na
wydajność. Dość tego nie będę głosował na JKM,

Gorszenie dulszczyzmem
Do Leo ;-)
Dramat Młynarskiego
Popieram PiS