Re: No po prostu pad?em jak to przeczyta?em;)

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No po prostu pad?em jak to przeczyta?em;)
Date: Tue, 21 Sep 2010 12:06:11 +0200

r.googlegroups.com...

> [...]
> się naciągane]
> Dlatego kobiety na wysokich stanowiskach są często niekobiece i np. nie
> miesiączkują [skąd ona to wie??? ]
>
> Ale faktem jest, że często kobiety prezesujące firmom rzeczywiście
> "mężnieją" :-). (popatrz np. na minister Kopacz)
>
> Wracając, więc my też wypalamy się psychicznie. Tylko z innych przyczyn.
>
> I tak świat staje się pełen podobnych do siebie klonów, co wcale mi się
> nie
> podoba.
>
> MK
>
> PS. I idę tyrać, bo mnie klienci pogonią :-)))
Vilar ty chyba jesteś trochę padnięta i projektujesz, właśnie tu mamy
tą elastyczność kobiety, że potrafii być i kobieca i męska i chyba to
jest najbardziej zdrowe, za to mężczyźni przerażeni słabością,
właściwie nie uczestniczą w wielu rejonach życia ,bo są skojarzone ze
słabością. I tym samym trudniej im się odnaleźć w obecnej cywilizacji,
coś zmienić i idą chlać.
___

Więc może dobrze, że mężczyźni się teraz trochę wycofali?
Bo może oswoją się ze swoją słabością i przestaną udawać twardzieli???

Ale człowiekowi ciężko jest przyznać się do słabości, bo to bije w jego
poczucie wartości. A to już jest, z naszego ludzkiego punktu widzenia,
grubsza sprawa.

MK

PS. Owszem jestem padnięta.
I proszę mnie stąd wygonić, bo będę musiała tyrać w nocy.