No to jesien

21. Data: 2002-08-20 20:34:10

Temat: Re: No to jesien
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> writes:

> Kupilem tu: http://www.partshelf.com/lacrostecws714.html

Dzięki.

> Dziala on tak: [...]

Czyli dokładnie tak samo, jak czytałem prawie rok temu w jakimś Home
Automation, czy czymś takim...

> Od niedzieli do czwartku oczywiscie moglo. Widac zrozumialem
> opacznie, wydawalo mi sie, ze piszesz o opadach w bardzo krotkim
> czasie. Przepraszam.

Ależ nie ma za co.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
W środku pampy śpiewał gaucho Bruno:
,,Dźwięcz, gitary mej miłosna struno!

22. Data: 2002-08-20 21:46:37

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, to będzie ostra.

no masz, z octem nie nastarczam

> No to mam przyzwoitych tubylców, tylko chałupę mi okradli.

hmm, takich to ze świecą szukać ;) ozłocić
ja tu się nie będę o przyzwoitości moich rozgadywać bo co chwila nam coś
się 'zapodziewa'

> Krycha też w marynatach
papryka pomidory papryka pomidory papryka buraki pomidory...

pozdrawiam
Iwona po walce z chwastami, blee

23. Data: 2002-08-21 07:35:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Sapijaszko napisala:
(...)

> hmm, takich to ze świecą szukać ;) ozłocić

Nawet smarowidło do końskich nóg wypili :-)

> ja tu się nie będę o przyzwoitości moich rozgadywać bo co chwila nam coś
> się 'zapodziewa'

Mnie teraz to nie, tylko jak wyjadę na zimę.

> papryka pomidory papryka pomidory papryka buraki pomidory...

U mnie teraz fasolka szparagowa, a już trzeba zacząc śliwki.

Krycha&Co(ty)

24. Data: 2002-08-21 08:08:34

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Nawet smarowidło do końskich nóg wypili :-)

Że co wypili??? A co to za nowy wynalazek? Ze wstydem przyznaję się, że nie
próbowałem? Dobre to? Jakaś nowa moda na Mazowszu???? :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

25. Data: 2002-08-21 09:55:31

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> wrote in

> A propos, kupilem deszczomierz. Padalo cala noc,

No, to wiadomo juz dokladnie, do czego sluzy deszczomierz: do wywolywania
deszczu :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

26. Data: 2002-08-21 10:43:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisal:

> Że co wypili??? A co to za nowy wynalazek? Ze wstydem przyznaję się, że nie
> próbowałem? Dobre to? Jakaś nowa moda na Mazowszu???? :-)))))

Czy dobre, to musisz złodziei zapytać, ja z nimi tego świństwa nie piłam ;-)
Ale to było rozgrzewające, do tzw. wcierek, wiec pewnie na spirytusie.
Wypili wszystkie resztki z butelek, których nie warto było zabierać do
Warszawy, więc i mazidło też :->

Krycha&Co(ty)

27. Data: 2002-08-26 13:45:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę, brakowało mnie Wam?
A ja myślałem, że się będziecie cieszyć.

> Jerzy wroci z koncem sierpnia, tak sie przynajmniej odgrazal, a jerzyki
> dopiero w maju...

Zapowiadałem i już jestem, przywiozłem wam lato.
Tam gdzie byłem było 40 st w cieniu, a wcześniej lało i leje znowu po moim
odjeździe.

> Z powodu odlotu Jerzego to chyba nie (chociaz kto to moze na pewno
> wiedziec?), ale ogolnie mam nastroj jesienny - rano jak jade z prowincji
do
[...]

A jaki ja mam nastrój, lepiej nie mówić. 9 nieprzespanych nocy zanim nie
przywykłem do upału. Nawet klimatyzacja nic nie dawała.
I ta obrzydliwa podwyższona wilgotność.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

28. Data: 2002-08-27 05:38:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A jaki ja mam nastrój, lepiej nie mówić. 9 nieprzespanych nocy zanim nie
> przywykłem do upału. Nawet klimatyzacja nic nie dawała.
> I ta obrzydliwa podwyższona wilgotność.

No to po co się szwendasz po obcych landach???
Pozdrawiam :-)
Janusz

29. Data: 2002-08-27 10:01:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to po co się szwendasz po obcych landach???

Kiedy ja tam wcale się nie wybierałem, naprawdę, miałem być w Czarnogórze
ale Dromader splajtował i to było z konieczności, dobre i to bo inaczej
nie miałbym nic.
:-(
Naprawdę wolę Zakopane.
:-)

30. Data: 2002-08-27 14:55:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message

> Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> No to po co się szwendasz po obcych landach???

Sladami Chopina, oczywiscie.

Pozdrowienia,
Michal

--