No to sie pochwalę

1. Data: 2014-05-30 16:07:28

Temat: No to sie pochwalę
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem książkę.

http://www.nck.pl/artykuly/100974-powroty.html

Zapraszam wszystkich do poczytania. Tu jest fajna recenzja:
http://szortal.com/node/4830

--
Adam

2. Data: 2014-05-30 16:51:10

Temat: Re: No to sie pochwalę
Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014.05.30 16:07, Adam Pietrasiewicz napisał(a) :
> Napisałem książkę.
>
> http://www.nck.pl/artykuly/100974-powroty.html
>
> Zapraszam wszystkich do poczytania. Tu jest fajna recenzja:
> http://szortal.com/node/4830

widziałem na facebook-u :D
a jest e-book?

--
Jacek K.

3. Data: 2014-05-30 16:55:11

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Napisałem książkę.
>
> http://www.nck.pl/artykuly/100974-powroty.html
>
> Zapraszam wszystkich do poczytania. Tu jest fajna recenzja:

A to też twoje?
http://www.lideria.pl/Ponadczasowy-przewal-Adam-Piet
rasiewicz/sklep/opis?nr=7414#opis

--
Jacek K.

4. Data: 2014-05-30 18:38:06

Od: Gerard <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-30 16:07, Adam Pietrasiewicz pisze:
> Napisałem książkę.
>
> http://www.nck.pl/artykuly/100974-powroty.html
>
> Zapraszam wszystkich do poczytania. Tu jest fajna recenzja:
> http://szortal.com/node/4830

Nono, nieźle. Zapowiada się interesująco :) Tylko chyba poczekam na
jakieś promocje albo aż znajdzie się na półkach z tanią książką.
Uwielbiam po nich buszować - ostatnio wygrzebałem "Zimne brzegi"
Siergieja Łukjanienki i nie mogę się oderwać.

5. Data: 2014-05-31 10:16:03

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-05-2014 o 16:51:10 Jacek K <j...@p...kropka.pl>
napisał(a):

> widziałem na facebook-u :D
> a jest e-book?

Chyba nie. NCK to wydawnictwo państwowe, nie mają zdaje się zbytnio
wielkiej energii...

--
Adam

6. Data: 2014-05-31 10:16:51

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-05-2014 o 16:55:11 Jacek K <j...@p...kropka.pl>
napisał(a):

> A to też twoje?
> http://www.lideria.pl/Ponadczasowy-przewal-Adam-Piet
rasiewicz/sklep/opis?nr=7414#opis

Tak, ale to nie jest książką, z której jestem dumny. Chociaż fajnie się ja
pisało...

--
Adam

7. Data: 2014-05-31 10:20:47

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-05-2014 o 18:38:06 Gerard <g...@g...com> napisał(a):

> ostatnio wygrzebałem "Zimne brzegi" Siergieja Łukjanienki i nie mogę się
> oderwać.

Zimne Brzegi są super!

Jako autor to powiem, ze najfajniejsze jest, jak ludzie znajdują w
książce, którą się napisało, rzeczy których wcale tam nie ma. To znaczy
SĄ, skoro ludzie tam to odnajdują, ale NIE MA, bo autor w ogóle nic
takiego tam nie zamierzał umieszczać.

Ostatnio przeczytałem recenzję swojej książki, w której recenzent znalazł
rzeczy, o których nawet przez sekundę nie pomyślałem pisząc. A wcześniej
mój kolega, który czytał książkę na bieżąco, jak się pisała jeszcze też
uznał, ze jej przesłanie jest całkowicie odmienne od tego, które ja miałem
na myśli.

To bardzo niezwykłe uczucie, jak ludzie takie rzeczy mówią o książce,
którą się napisało.

Ogólnie zachęcam wszystkich do pisania, bo to naprawdę fajne zajęcie!

--
Adam

8. Data: 2014-05-31 11:40:47

Od: Gerard <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-31 10:20, Adam Pietrasiewicz pisze:
> [...]
> książce, którą się napisało, rzeczy których wcale tam nie ma. To znaczy
> SĄ, skoro ludzie tam to odnajdują, ale NIE MA, bo autor w ogóle nic

Bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Każdy patrzy na treść pod
kątem własnej wiedzy, doświadczeń, a nawet aktualnego nastroju. Sam
wracając do wielu książek, przy kolejnych czytaniach (czy to całości czy
fragmentów) odnajduję w nich inne rzeczy niż za pierwszym razem.

> [...]
> wcześniej mój kolega, który czytał książkę na bieżąco, jak się pisała
> jeszcze też uznał, ze jej przesłanie jest całkowicie odmienne od tego,

Dlatego właśnie w czasach szkolnych irytowało mnie niezmiernie, jak na
lekcjach języka polskiego na pytanie "co autor miał na myśli" była tylko
jedna słuszna odpowiedź - ta z podręcznika. Niektórzy z moich
nauczycieli dopuszczali dyskusję na ten temat, ale kończyło się i tak
odnotowaniem w zeszytach jedynie "tej właściwej" wersji.

> To bardzo niezwykłe uczucie, jak ludzie takie rzeczy mówią o książce,
> którą się napisało.
>
> Ogólnie zachęcam wszystkich do pisania, bo to naprawdę fajne zajęcie!

Mój epizod z pisaniem (krótsze formy do szuflady i dla najbliższych
znajomych/przyjaciół) skończył się w zasadzie krótko po studiach. Pewnie
dlatego, że dla mnie okres liceum i studiów był etapem ciągłego
poznawania i chłonięcia nowych osób, rzeczy, doświadczeń. W porównaniu z
tym późniejsze życie było dosyć ustabilizowane i spokojne, by nie rzec -
monotonne. Ciągle sobie jednak mówię, że kiedyś wrócę do pisania, ale
jakoś zapał szybko się kończy. Ale kto wie? ;)

9. Data: 2014-05-31 22:23:58

Od: Jacek K <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014.05.31 10:20, Adam Pietrasiewicz napisał(a) :

> Zimne Brzegi są super!

Muszę zapamiętać :)

> Ogólnie zachęcam wszystkich do pisania, bo to naprawdę fajne zajęcie!

nawet do szuflady?
Kiedyś coś próbowałem, mam kilka takich wierszyków dosłownie w szufladzie :)

--
Jacek K.

10. Data: 2014-06-01 09:53:18

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora