Re: No to sie pochwalę

Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: No to sie pochwalę
Date: Sat, 31 May 2014 10:20:47 +0200
From: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net>

Dnia 30-05-2014 o 18:38:06 Gerard <g...@g...com> napisał(a):

> ostatnio wygrzebałem "Zimne brzegi" Siergieja Łukjanienki i nie mogę się
> oderwać.

Zimne Brzegi są super!

Jako autor to powiem, ze najfajniejsze jest, jak ludzie znajdują w
książce, którą się napisało, rzeczy których wcale tam nie ma. To znaczy
SĄ, skoro ludzie tam to odnajdują, ale NIE MA, bo autor w ogóle nic
takiego tam nie zamierzał umieszczać.

Ostatnio przeczytałem recenzję swojej książki, w której recenzent znalazł
rzeczy, o których nawet przez sekundę nie pomyślałem pisząc. A wcześniej
mój kolega, który czytał książkę na bieżąco, jak się pisała jeszcze też
uznał, ze jej przesłanie jest całkowicie odmienne od tego, które ja miałem
na myśli.

To bardzo niezwykłe uczucie, jak ludzie takie rzeczy mówią o książce,
którą się napisało.

Ogólnie zachęcam wszystkich do pisania, bo to naprawdę fajne zajęcie!

--
Adam

31.05 Gerard
31.05 Jacek K
01.06 Sylwi@
01.06 Gerard
01.06 Jacek K
01.06 Jacek K
02.06 Sylwi@
02.06 Sylwi@
03.06 Jacek K
13.06 Gerard
13.06 Sylwi@
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla