No to sie zafarbowalam - Wella - dlugie:(

1. Data: 2002-10-17 08:02:27

Temat: No to sie zafarbowalam - Wella - dlugie:(
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dziewczym pytalo o efekty, wiec pisze.
Tylko ze rozczaruje Was.
Poszlam do sklepu i bardzo mila pani sprzedawczyni kiedy zobaczyla ze patrze
na farby od razu doradzila mi kolor "czekoladowy braz". No i to jest Viva
Color, a nie Decor.
Patrzylam na ten moj wymarzony jasny braz Decor, ale ta pani pokazala mi go
na palecie i sie zniechecilam... Taki jakis sprany, mysi i nijaki. Na
reklamach wyglada bosko, a na palecie straszy.
Kupilam czekoladowy braz.
Pierwszy raz farbowalam wlosy farba Welli, zawsze uzywalam L'oreali, ale jak
na razie jestem przyjemnie zaskoczona.
Cena w stosunku do L'oreala (tych lepszych farb) jest niska, kolor wyszedl
przepiekny - dziewczyny z ciemnobrazowymi oczami - nie zastanawiajcie sie,
farbujcie sie czekoladowym brazem:) Jest bardzo cieply, ale tak szlachetnie,
bo dosc ciemny jest.
Momentami wpada wlasciwie w ciemny mahon, ale nie jest tak jaskrawy.
Farba smierdzi tylko odrobinke i tylko podczas farbowania.
Aha i da sie ja splukac z glowy do czysta!
Z L'orealami nigdy mi sie to nie udalo.
A wlosy blyszcza jak glupie:)
Ogolnie jestem zadowolona, szkoda tylko ze nie moge Wam pomoc w sprawie
Decora.
Pani w sklepie mowila, ze Viva Color jest dobra farba i klientki ja chwala,
a tej nowej nie moze mi polecic bo jeszcze jej nie zna.
I dostalam probke podkladu Astor dla mieszanej cery.
I ta pani idealnie dobrala mi odcien probki!
Wiec przypadkiem odkrylam fantastycny sklep:)
Sorry ze tak dlugo, juz sie zamykam:)

Kaska

1. Data: 2002-10-17 08:07:54

Temat: Re: No to sie zafarbowalam - Wella - dlugie:(
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec przypadkiem odkrylam fantastycny sklep:)
Oczywiście - czekamy na adres tego sklepu! ;)
Cieszę się że Ci fantastycznie kolor wyszedł, a jeszcze bardziej z tego że
zobaczę go na własne oczy :)))
Magda

1. Data: 2002-10-17 08:10:32

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na razie jestem przyjemnie zaskoczona.
> Cena w stosunku do L'oreala (tych lepszych farb) jest niska, kolor wyszedl

A ja dostalam wlasnie farbe L'oreala, feria color. To sliczny rudy... ale
po Waszych opiniach boje sie zafarbowac nim wlosy:) Juz sama nie wiem, co
robic, ostatnio krucho u mnie z kasa, wlosy zafarbowac musze na cos, a
poza tym, nie chce robic przykrosci chlopakowi, od ktorego dostalam
farbe....:)
Moze macie jakas pozytywna opinie na pocieszenie?:))
pozdrawiam
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-17 08:15:35

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolor wyszedl
> przepiekny - dziewczyny z ciemnobrazowymi oczami - nie zastanawiajcie sie,

EH ZE TEZ JA MAM NIEBIESKIE OCZY ;(

> Wiec przypadkiem odkrylam fantastycny sklep:)
PROSIMY O NAMIARY NA SKLEP SKORO TAKI FAJNY?

Pozdrowienia i do poniedziałkowego spotkania:)

Hanuś

1. Data: 2002-10-17 08:15:54

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście - czekamy na adres tego sklepu! ;)

Oczywiscie na Dlugiej - jak rany, ja chyba nie robie zakupow w innych
miejscach!
Sklep nazywa sie Etien.
Ech wytlumacze Wam potem:)

Kaska

1. Data: 2002-10-17 08:18:08

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sklep nazywa sie Etien.

No to znalazłaś mój ukochany sklep, panie milutkie fachowe( pan też) i
dostaje się zawsze próbki nawet przy drobnym zakupie! Sklep naprawdę
przyjazny, można tam marudzić do bólu i nikt nawet okiem nie mrugnie!
Hanuś

1. Data: 2002-10-17 08:29:51

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja dostalam wlasnie farbe L'oreala, feria color. To sliczny rudy... ale
> po Waszych opiniach boje sie zafarbowac nim wlosy:) Juz sama nie wiem, co
> robic, ostatnio krucho u mnie z kasa, wlosy zafarbowac musze na

Nie no nie s atakie zle L'oreale, ale mi sie po dwoch tygodniach robil
sprany kot:)
Feria jest OK, ma zywe kolory i pielegnuje wlosy i to nie pocieszenie tylko
prawda.
Ja zobacze czy sie sprawdzi na dluzsza mete ta Wella, jesli tak to sie
przerzuce, a jesli nie to wracam do L'oreala.
L'oreala nie cierpie glownie za to ze katuja zwierzeta i ponoc wiekszosc
zupelnie niepotrzebnie:(

Kaska

1. Data: 2002-10-17 08:44:24

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to znalazłaś mój ukochany sklep, panie milutkie fachowe( pan też) i
> dostaje się zawsze próbki nawet przy drobnym zakupie!
Rany, w życiu o takim nie słyszałam, któryż to Etien??? ;0
Magda

1. Data: 2002-10-17 08:49:27

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> L'oreala nie cierpie glownie za to ze katuja zwierzeta i ponoc wiekszosc
> zupelnie niepotrzebnie:(

o rany a czym i za co?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-17 09:00:45

Od: "Aleksandra" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przerzuce, a jesli nie to wracam do L'oreala.
> L'oreala nie cierpie glownie za to ze katuja zwierzeta i ponoc wiekszosc
> zupelnie niepotrzebnie:(

Powaznie???? pierwszy raz o tym slysze!
Jakbym wiedziala, to nic bym nie kupila z tej firmy, nawet jesli ich
kosmetyki bylyby najlepsze na swiecie....

Aleksandra

Mieszkanki Trójmiasta...
Kolezanki z Konstantynowa Łódzkiego
to moze Kolezanki z Poznania tez sie zjednoczą?
eh te wlosy...
mamy byc gorsze? Wrocław