Nobel za słuszne wojny.

1. Data: 2009-12-10 21:58:45

Temat: Nobel za słuszne wojny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytałam, za co. Nikt mi tu nie odpowiedział.
Nagroda wręczona. Nobel dla Obamy za jego słuszne wojny. On je będzie
prowadził, żeby walczyć o pokój.

O tempora, o mores!
--

Ikselka.

2. Data: 2009-12-11 10:16:14

Temat: Re: Nobel za słuszne wojny.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo to jest pierwszy w historii Nobel Predykcyjny.
Albo Nobel Życzeniowy.
Może członkowie szacownej Akademii chcą w ten sposób wejść na forum
światowej polityki i wtrącić swoje 3 grosze?
Pytanie też co na to Obama. W sumie Nobla głupio odmówić.
MK

PS. Przemówienia Obamy nie słuchałam.

3. Data: 2009-12-11 10:36:52

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie też co na to Obama. W sumie Nobla głupio odmówić.

I odmówić i przyjąć głupio.
Jakby odmówił to by się zaraz podniosło, że chce wojny, nie pokoju. Że nie
chce
sięzobowiązywać i wiązać sobie rąk. Itp itd - byłby jeden wielki atak na
jego intencje.

Przyjął - nie ma ataku na intencje, ale jest za to pełne pole do popisu,
jeśłi chodzi
o ataki na działania - że są sprzeczne z ideą pokoju.

Też nie wiem, na co wolałbym się wystawić, zakłądając, że 'chę i potrafię
działać
na rzecz pokoju', 'nie znaczy to jednak, że potrafię natychmiast wygasić
wszystkie wojny'.

Sprzeczność tkwi już w samej wojnie. Wszyscy chcą pokoju i jednocześnie się
naparzają.

4. Data: 2009-12-11 10:36:52

Od: "R e d a r t" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2009-12-11 10:59:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo człowiek ze swoje nantury to połączenie sprzeczności.
Coż począć.
MK

6. Data: 2009-12-11 15:56:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 11:16:14 +0100, Vilar napisał(a):

> Pytanie też co na to Obama. W sumie Nobla głupio odmówić.

Powiedział coś w tym stylu, że będzie słuszne wojny prowadził, no i
przyjął.
:-///
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-11 16:42:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah proszę jaki Salomon...
MK

PS. Czy świat nie jest zabawny?

8. Data: 2009-12-11 17:04:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Powiedział coś w tym stylu, że będzie słuszne wojny prowadził, no i
> przyjął.
> :-///
> --
>
> Ikselka.

Pecunia (od parchów) non olet...

9. Data: 2009-12-11 17:10:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 18:04:37 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Pecunia (od parchów) non olet...

USA drugą Szwajcarią?
;-)

--

Ikselka.

10. Data: 2009-12-13 07:54:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> [...]
> Nagroda wręczona. Nobel dla Obamy za jego słuszne wojny.
> On je będzie prowadził, żeby walczyć o pokój.

Robakks: Wojna w której orężem jest słowo - to też wojna. :-)

Sympatie i antypatie
Związek bez seksu jest jak
kotek
SANIE !!!