Nocne bicie glowa w poduszke.

1. Data: 2004-08-30 12:51:33

Temat: Nocne bicie glowa w poduszke.
Od: misiek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,

Mam oto taki problem; moja corka 11 letnia panna od pierwszego roku
zycia podczas glebokiegu snu ok polnocy (dwoch, trzech godzin snu),
spiac na brzuchu zaczyna rytmicznie ze stala czestotliwoscia udezac
glowa o poduszke. Jest to kilka powtorzen, chwilowa przerwa i ponownie
cykl od poczatku.
Czestotliwosc udezen jest rozna od ok dwoch/sekunde do jednego/dwie
sekundy, w zaleznosci od dnia.

W ciagu dnia to normalna dziewczynka.

Co moze byc przyczyna takiego zachowania??
Prosze o jakas rade, poniewaz jest to niepokojace.

2. Data: 2004-08-30 14:26:45

Temat: Re: Nocne bicie glowa w poduszke.
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W ciagu dnia to normalna dziewczynka.
>
> Co moze byc przyczyna takiego zachowania??
> Prosze o jakas rade, poniewaz jest to niepokojace.

Chyba aż tak bardzo Cię to nie niepokoi, skoro zaczęłaś się tym martwić dopiero
po 11 latach.

3. Data: 2004-08-30 14:27:04

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cgv82o$1sb$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): misiek z adresu <m...@n...pl> napisał(a):

> Co moze byc przyczyna takiego zachowania??
> Prosze o jakas rade, poniewaz jest to niepokojace.

nie mam pojecia co to moze byc, ale moze jakas forma epilepsji -
moze neurolog cos poradzi?

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644