"Normalna" dieta

11. Data: 2005-03-18 23:27:19

Temat: Re: "Normalna" dieta
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik anunia pisze:

> cwiczenia przedwewszystkim na miesnie brzucha ,miednicy nie sa to
> skomplikowane cwiczenia a rezultaty jak ta lala.
Gratuluje efektów. A dlaczego ćwiczenia głównie na te partie ciała?
--
'''..\
< _| (

12. Data: 2005-03-19 10:52:54

Od: femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszsytkich "odchudzajacych"popieram powyzsza wypowiedz ja juz od
> ladnych kilku lat nie jem bialego pieczywa ziemniakow i kasz makarony bez
> tlustych sosow i ryz rowniez.

Hej! Nie strasz ludzi ! Żeby schudnąć nie trzeba calkowicie eliminować
tych posiłkow. Ja jadlam i ziemniaki (2 nieduze łyzki na obiad, odrobina
jakiegos miesa, sos i kupa surowki), i kasze (szczegolnie gryczna bo ma
sporo blonnika), i makarony. Tyle, ze w malych ilosciach. I schudłam 12
kilo. A co do pieczywa bialego to rowniez nie jem od dlugiego czasu

> A co najwazniejsze ogolnie schudlam 30 kg i waga sie utrzymuje a czasami
> siegne po czekoladke a nawet hamburgera.

Ja tez szczegolnie, gdy moja mama zrobi ciasto ( a robi co tydzien i to
jakie!!! )

> Najwazniejsze to nie poddawac sie i myslec pozytywnie.

To jest najwazniejsze + ruch, ruch i jeszcze raz ruch !!!
Femme

13. Data: 2005-03-20 17:59:43

Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie!!! )

> To jest najwazniejsze + ruch, ruch i jeszcze raz ruch !!!

zamiast ziemniakow polecam do obiadu gotowana marchewke napewnio nie utuczy
i lepiej smakuje .
Grubaski chudniemy:))

14. Data: 2005-03-20 18:01:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anunia" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> zamiast ziemniakow polecam do obiadu gotowana marchewke napewnio nie
utuczy
> i lepiej smakuje .

jestes pewna,ze gotowana marchewka nie utuczy????

15. Data: 2005-03-20 18:10:45

Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes pewna,ze gotowana marchewka nie utuczy????

Napewno nie tak jak kartofle a ile daje w zamian wartosci odzywczych .
Zaznaczam ,ze mowie tu o gotowanej na parze a nie duszonej na maśle i
jeszcze zasmazonej z maka i smietana:))
Nie jestem dietetyczka ale dziele sie z wami tym co zaobserwowalam ja
schudlam jedzac marchewke ,kalafior,brokuly ,fasolke szparagowa zamiast
ziemniakow:)
I to jak piosalam wczesniej 30 kg:)) a to nie jest wcale tak malo i
najwazniejsze ze utrzymuje stala wage:))
pozdrawiam:)

16. Data: 2005-03-20 18:17:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napewno nie tak jak kartofle a ile daje w zamian wartosci odzywczych .

gotowana marchew to żródło prowit a , ziemniaki maja potas i vit c np.
jesli chodzi o składniki odzywcsze to cięzki wybór pomiedzy ziemniakami i
marchewka gotowaną.

> [...]

> Nie jestem dietetyczka ale dziele sie z wami tym co zaobserwowalam ja
> schudlam jedzac marchewke ,kalafior,brokuly ,fasolke szparagowa zamiast

schudłabys jeszcze wiecej lub szybciej gdybys nie jadła GOTOWANEJ marchewki

> I to jak piosalam wczesniej 30 kg:)) a to nie jest wcale tak malo i
> najwazniejsze ze utrzymuje stala wage:))

i tak trzymaj

ps polecam surowa marchewke :))))bez podtekstów :))

17. Data: 2005-03-20 18:24:22

Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam:)
> A do tego powiem ze marczewka gotowana 100g ma 24 kalorie i 001 g tluszczu
a ziemniaki gotowane maja 62 kalorie i 0.2 g tluszczu .wiec dla mnie to
widoczna roznica >

18. Data: 2005-03-20 18:34:02

Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
marchewki

> i tak trzymaj
>
> ps polecam surowa marchewke :))))bez podtekstów :))
Ok rozumiem cie z ta marchewka ale wbrew pozorom marchewka surowa ma w 100g
35Kcal i 0,1 g tluszczu wiec lepiej gotowana:)
ale zeby nasz spor dobiegl konca przyjmijmy ze jemy marchewke:-)

19. Data: 2005-03-20 18:50:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok rozumiem cie z ta marchewka ale wbrew pozorom marchewka surowa ma w
100g
> 35Kcal i 0,1 g tluszczu wiec lepiej gotowana:)

to nie chodzi o kalorie i znikome ilosci tłuszczu ,ktore rozpuszczają
niektóre witaminy tylko o glikemicznośc marchewki gotowanej,która jest
podobna do glikemicznosci gotowanych ziemniaków.

20. Data: 2005-03-20 19:22:26

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja
> schudlam jedzac marchewke ,kalafior,brokuly ,fasolke szparagowa zamiast
> ziemniakow:)

A ja schudlam jedzac wlasciwie wszystko to co jadlam,ograniczylam
slodycze-oprocz ciast mamy, ktorych kawalka nie potrafie sobie odmowic-i
przestalam slodzic herbate i kawe i jesc biale pieczywo.Oprocz tego
jadlam wszystko tylko o polowe mniej i RUCH-DUZO RUCHU !!!

>Naprawde warto probowac schudnac !!!

Czym zastapic sol
Są rzeczy ważniejsze niż diety. Horror!
ale ja lubie jesc