nie do wiary - taki brak wiary!!!

1. Data: 2005-02-08 18:38:31

Temat: nie do wiary - taki brak wiary!!!
Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34317,2537221.html

Grunt to zaufanie do lekarzy.
dana

2. Data: 2005-02-08 19:35:38

Temat: Re: nie do wiary - taki brak wiary!!!
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:2dd0.00000a42.42090727@newsgate.onet.pl...
> http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34317,2537221.html
>

> Grunt to zaufanie do lekarzy.

to jest NTG, polecam pl.sci.medycyna

3. Data: 2005-02-08 19:37:10

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cub44f$rgv$...@n...onet.pl...

>> http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34317,2537221.html
>>

>> Grunt to zaufanie do lekarzy.
>
> to jest NTG, polecam pl.sci.medycyna

dlaczego?
bo nie pasuje do idylicznego obrazu "autorytetow"

Jurek

4. Data: 2005-02-08 20:23:34

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> to jest NTG, polecam pl.sci.medycyna

Parę miesięcy temu stwierdzono u mnie przebyty zawał serca. Miłe, prawda?
"Zwiedziłem" pięciu kardiologów. Każdy chciał mnie kroić, ale diagnozy były,
na podstawie tych samych badań (EKG wysiłkowe, doppler, inne EKG itp.)
diametralnie różne. Kroić mnie chcieli, dopiero, jak ujawniłem diagnozę
"pierwszą". Ale to dalej NTG.

5. Data: 2005-02-08 20:27:25

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest NTG, polecam  pl.sci.medycyna

NTG? potrzebne mi tlumaczenie, te skroty sa mi obce.
A co niby jest na tej medycynie ciekawego, mozna sie tam posmiac.
pozdro Dana

6. Data: 2005-02-08 21:51:30

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NTG? potrzebne mi tlumaczenie, te skroty sa mi obce.
> A co niby jest na tej medycynie ciekawego, mozna sie tam posmiac.
> pozdro Dana

NTG to Nie Ta Grupa ;) według netykiety zaczynając post w którym wypowiadasz
się na tematy nie związane z grupą w temacie powinnaś umiescić skrót OT co
znaczy Off Topic z angielskiego inny temat ;) ale to takie zabawy dla
małolatów te skróty itp. bo wszyscy raczej wchodzą w każdy temat zeby
przeczytać i ponarzekać ;)))) a co różnica czy sie rzuci okiem czy przeczyta
skrót ;)))

Slawek
P.S.
pl.sci.medycyna smieszna nie jest , przeważa utyskiwanie i prośby o
polecenie tabletek , lekarza, zabiegów , sposobów mniej lub bardziej
związanych z tęże medycyną ;))

7. Data: 2005-02-08 22:02:25

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> NTG? potrzebne mi tlumaczenie, te skroty sa mi obce.

Nie Ta Grupa, czyli do omawiania leków i chorób służy grupa
pl.sci.medycyna
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,1.html?group=pl.sci
.medycyna

czarny zapomniał jak sam gadał tu o różnych preparatach, albo
ćwiczeniach kulturystycznych itp.
Poza tym obgadywanie innych ludzi też jest niezgodne z netykietą,
a czarny to robi permanentnie i też nikt mu nie mówi, że to NTG.
Ale ja to rozumiem, chłop po prostu nudzi się i musi wylewać
swoje obsesje na grupę i jest mu lżej, taki rodzaj psychoterapii ;)

> A co niby jest na tej medycynie ciekawego, mozna sie tam posmiac.

Raczej nie ma tam nic do śmiechu. Grupa działa na zasadzie pogotowia
ratunkowego, ciągle ktoś na coś choruje i pilnie szuka mądrej
lekarskiej rady, albo "dobrego lekarza"... wiara ludzi w dobre leki i
dobrych lekarzy jest niezłomna, chociaż większość pytań pozostaje bez
lekarskiej odpowiedzi.
Oczwyiście nikt tam nie kojarzy swoich chorób z dietą, jaką stosuje,
bo przecież "zdrowo się odżywia" ;[
Ale spróbuj się odezwać - to zaraz kilku dyżurnych lekarzy ci
conajmniej zasugeruje, że masz siedzieć cicho, bo nie jesteś lekarzem,
aczkolwiek lekarze sami nawet nie znają opisu tej grupy sugerując
nielekarzom, że tylko oni sami mogą tam udzielać rad
http://www.usenet.pl/opisy/pl.sci.medycyna
Ot i tak to wygląda.

Krystyna

8. Data: 2005-02-09 07:07:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cubcv0$c9v$1@news.onet.pl...

> [...]
> Ale ja to rozumiem, chłop po prostu nudzi się i musi wylewać
> swoje obsesje na grupę i jest mu lżej, taki rodzaj psychoterapii ;)

jesli jest to zwiazane z tenatyka grupy pl.misc.dieta to nie widze w tym nic
złego

> [...]
> aczkolwiek lekarze sami nawet nie znają opisu tej grupy sugerując
> nielekarzom, że tylko oni sami mogą tam udzielać rad

czy to jakies frustracje zwolnionej z pracy pielegniarki??
wybacz, ale jesli była pilegniarka zaczyna pouczac wszystkich lekarzy to
nie jest to juz nawet smieszne ,to jest żałosne.

9. Data: 2005-02-09 07:08:48

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeczytać i ponarzekać ;)))) a co różnica czy sie rzuci okiem czy przeczyta

Dzieki Slawku i Krysiu za objasnienia.
Myslalam, ze to jednak ta grupa, poniewaz zle odzywianie zawsze sie konczy na
wizytach u lekarzy i pochlanianiu lekow, witamin. No, zdarza sie czesto ze sami
profilaktycznie zazywamy witaminy, czy nam to potrzebne, czy nie.
Uwazam ze glupota jest przeswiadczenie, iz lekarz w prywatnym gabinecie leczy
lepiej niz w przychodni.
Wiara w farmakologie to tez choroba i zaden lekarz jej nie wyleczy.
Stosunek pacjetow do lekarzy tez o czyms swiadczy. Wiekszosc grupowiczow
krytykuje i wysmiewa JK, a pozniej maszeruje do apteki po leki na schudniecie i
takie tam rozne suplementy.
Obsesja?

> [...]
> pl.sci.medycyna smieszna nie jest , przeważa utyskiwanie i prośby o
> polecenie tabletek , lekarza, zabiegów , sposobów mniej lub bardziej

Smieszna na pewno nie jest ale przygnebiajaca.
pozdro Dana

10. Data: 2005-02-09 07:52:20

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to jakies frustracje zwolnionej z pracy pielegniarki??
> wybacz, ale jesli była pilegniarka zaczyna pouczac wszystkich lekarzy  to
> nie jest to juz nawet smieszne ,to jest żałosne.

Nie przyszlo ci do glowy, ze pracownik ma wieksze mozliwosci w ocenie
kompetencji szefa, niz postrommy obserwator?
Zreszta te wedrowki od lekarza do lekarza tez o czyms swiadcza.
Prawa rynku. Szukamy dobrego towaru, a w miare mozliwosci omijamy buble.
pozdro Dana

tabletki
uciążliwe wzdęcia
VITALAS- suplement diety