Novamox 750 i uczulenie na penycylinę?

1. Data: 2005-06-29 13:00:49

Temat: Novamox 750 i uczulenie na penycylinę?
Od: Zzzzzzzzz <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dzisaj po wizycie u lekarza z powodu przeziębienia (chrypa, czasami kaszel
- wydaje mi się że nic powaznego) otrzymałem antybiotyk Novamox 750. czy
powinnem przyjmowac ten antybiotyk jeżeli jestem uczulony na penycylinę?
Proszę o odpowiedź kogośkto się zna na tym ponieważ po przeczytaniu ulotki
troche sie boję.

Zzzzzzzzzzzz

2. Data: 2005-06-29 13:42:36

Temat: Re: Novamox 750 i uczulenie na penycylinę?
Od: "SponQo" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zzzzzzzzz" <z...@z...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Proszę o odpowiedź kogośkto się zna na tym ponieważ po przeczytaniu ulotki

pójść do apteki i spytać się. Ja tak robię :) Też jestem uczulony na
penicylinę :).

Pozdrowienia
Andrzej

Laserowe usunięcie włókniaka
wypadanie wlosow przez lojotokowe zapalenie
HERPETYCZNA grupa ???
zatrzymane zeby
jaki ortopeda dzieciecy w Lublinie