Nowa :)

1. Data: 2005-01-20 21:57:51

Temat: Nowa :)
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich !!!!

Znalazłam was niedawno choć goszczę już długo na innej grupie (robótki
ręczne) Gotuję od kilku lat i sprawia mi to przyjemność Chetnie bedę
korzystać z waszych przepisów i porad i obiecuję że sie odwdzięczę tym samym
Mam nadzieję że mnie przyjmniecie Pozdrawiam Wszystkich Iza!!

2. Data: 2005-01-21 07:39:20

Temat: Re: Nowa :)
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:
> [...]
> korzystać z waszych przepisów i porad i obiecuję że sie odwdzięczę
> tym samym Mam nadzieję że mnie przyjmniecie Pozdrawiam Wszystkich

Jasne, witaj!
Na mily poczatek fajnie by bylo, gdybys nam zapodala swoj popisowy przepis.
Jest to mile widziane, acz nieobowiazkowe ;).
Ania

3. Data: 2005-01-21 07:48:04

Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samym
> Mam nadzieję że mnie przyjmniecie Pozdrawiam Wszystkich Iza!!

Witamy serdecznie.
Mam nadzieję, że Ci się u nas spodoba.
Pozdrawiam.
Barbara.

4. Data: 2005-01-21 08:27:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jan 2005 22:57:51 +0100, "Iza" <i...@0...pl> wrote:

>Witam Wszystkich !!!!
>
>Znalaz?am was niedawno cho? goszcz? ju? d?ugo na innej grupie (robótki
>r?czne) Gotuj? od kilku lat i sprawia mi to przyjemno?? Chetnie bed?
>korzysta? z waszych przepisów i porad i obiecuj? ?e sie odwdzi?cz? tym samym
>Mam nadziej? ?e mnie przyjmniecie Pozdrawiam Wszystkich Iza!!

witaj! witaj!

ale pamietaj, ze czytanie tak grupy kuchennej jak i robotkowej
(ach, te linki...) w czasie gotowania grozi pozarem oraz glodem
rodziny
:PPP

Pierz

K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-01-21 11:03:25

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samym
> Mam nadzieję że mnie przyjmniecie Pozdrawiam Wszystkich Iza!!

Witam, witam i proszę o symboliczne... wpisowe.
Co by tradycji stało się zadość. :-)

Sowa

6. Data: 2005-01-21 13:12:47

Temat: Wpaszam się Potrawą Pieciu palców
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z miłą chęcią podzielę się z wami moim popisowym daniem które jest narodową
potrawą Kazachstanu. Przez jakiś czas gosciłam u siebie przyjaciółkę
Kazaszkę i wydusiałam z niej wszystko co się dało :)
"Bezparmak"- potrawa pieciu palców (dawno temu jedzona tylko przy uzyciu rąk
. Sprawdziłam polecam !!!)
ciasto:
- 0,5kg mąki
- 2jajka
- 2łyżki oleju
- ciepła woda z solą(soli całą garść) i zarobić ciasto jak pierogi
W garnku z wodą ugotować 1 kurczaka całego (w orginale baranina:)) + troszkę
soli
Pod koniec gotowania wrzucić małe obrane ziemiaki ( po 1-2 na 1osobę)
Cebulkę ( 3spore - chyba że ktoś bardzo lubi to można więcej a jest naprawdę
dobra ) kroimy w krążki i gnieciemy ją żeby wypuściła sok ale nie zmieniła
kształtu. Posypujemy solą i pieprzem + troszkę szczypiorku lecz nie
koniecznie a następnie zalewamy zebranym tłuszczem z gotujacego się
kurczaka ( cały tłuszcz)
Wyjąć kurczaka i obrać
Ciasto rozwałkować na bardzo cienkie płaty (ja wałkowałam pod okiem Kazaszki
to mi zajeło 3h bo ciagle było za grube a dla mnie było przezroczyste hihihi
ale jak sama robiłam to troszkę to nagiełam :)Kroimy na średniej wielkości
kawałki i gotujemy w tym rosole. Po wyjęciu układamy na duuuużej misce na
środek i po brzegach (ciasto) w środku kładziemy kurczaka a po okręgu
ziemniaczki A cebulkę wyjętą z zalewy na miesko z kurczaka.
Uwaga !!! Rosół w którym się wszystko gotowało przecedzamy i po jedzeniu
gorący podajemy do popicia Podobny idealny na trawienie. Z takiej porcji
spokojnie najedzą się 4 osoby

Jak wam zasmakuje chętnie podzielę się innymi przepisami z Azji :)
Pozdrawiam Iza

7. Data: 2005-01-21 16:08:54

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@0...pl> napisał w wiadomości

> Witam Wszystkich !!!!

A wszystkiego dobrego :o)

Pzdr
Paweł

8. Data: 2005-01-22 12:17:38

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c...@4...com..
.
> [...]

> ale pamietaj, ze czytanie tak grupy kuchennej jak i robotkowej
> (ach, te linki...) w czasie gotowania grozi pozarem oraz glodem

...wybuchem puszki mleka skondensowanego o 2 w nocy...
...zeszytem przepisów zatytułowanych Makowiec Bassettowy, Schwarzwald Waldka
lub Anety...
...krzywym kręgosłupem i staropanieństwem

wybór nalezy do Ciebie...

agataw (jednym palcem lewej reki pisze bo wypaliłam sobie ucho od garnka
stalowego na wszystkich palcach ino kciuk został "sprawny")

9. Data: 2005-01-22 15:57:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 13:17:38 +0100, "Agata" <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>
>agataw (jednym palcem lewej reki pisze bo wypaliłam sobie ucho od garnka
>stalowego na wszystkich palcach ino kciuk został "sprawny")

punkt drugi - zmodyfikowany - straszne ilosci wydrukow z
komputera, w pudle, albo luzem, rowniez notes...niedawno go
odkrylam i znalazlam krokiety z orzechami wedle Ramzesa. No? KTO
Ramzesa pamieta?? :)))
Staropanisnstwo jakos nie wchodzi w gre

a szwarcwald to tez i Skrzata o ile mnie cos nie myli

jak palce? OBLALAS lawenda?????

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-01-22 16:00:30

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:4st4v01tarpvc51tu5g1s1c16n809d11rf@4ax.com...
> [...]
> komputera, w pudle, albo luzem, rowniez notes...niedawno go
> odkrylam i znalazlam krokiety z orzechami wedle Ramzesa. No? KTO

Ja pamiętam Ramzesa, do dziś podtuczam sie jej niesłychanie słodkim i
kalorycznym mazurkiem z orzechami :)

Margola

chleb z marmolada...
Kiszone pomidory
czy zna ktoś dobre potrawy Hinduskie, będę bardzo wdzięczna
ciasto z gruszek
Szynka wieprzowa