Nowa książka o diecie optymalnej

121. Data: 2004-06-18 14:55:24

Temat: Re: Nowa książka o diecie optymalnej
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:causqi$ojt$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Żeby się nie stresować? A to dobre! :>
> Umiesz sobie wmówić, że masz pogodny nastrój, gdy jesteś wściekła?
> Taka sama głupia rada jak: "weź się w garść"... ;)

potrafiłam całkiem świadomie (fakt - spotkałam osoby godne miana "mistrza" i
miałam kogo podpatrywać) tak ukształtować siebie (zamiast trwać przy
twierdzeniu - a bo ja taka jestem i już) żeby nie stresować się byle
pierdołą.
Nawet jak się zezłoszczę (raczej nikły stres w sumie) to szybko mi
przechodzi - większe stresy tez nie robią mi nic strasznego - nie kołacze mi
serce później, nie boli żołądek, nie drgają mięśnie, nie mam kłopotów z
zaśnięciem itp., a podejrzewam, że skala problemów z jaką się spotykam teraz
jako osoba dorosła, zamężna, dzieciata, pracująca jest nieporównywalna do
problemów nastolatki.
Każdy człowiek, ma możliwość zmieniania siebie, poprzez ustalanie
priorytetów.
Owszem - można mieć takie, że trzeba mieć najlepsiejszy samochód na osiedlu
i zaharować się w imię tego na śmierć, zgrzytając nocami zębami z zawiści,
że jednak sąsiad ma 2 cm dłuższy i bardziej czerwony - ale wcale nie
trzeba - to my decydujemy co jest dla nas ważne, a od tego co za owe ważne
rzeczy uznajemy i jak przyjmujemy ew, porażki zależy w dużej mierze poziom
stresu jaki nas dotyka - większość stresów sami sobie fundujemy,
wyolbrzymiając rzeczy normalne do rangi kataklizmu życiowego..
Warto żyć tu i teraz, bez trzęsienia się nad tym co było i zamartwiania co
będzie.

Bardzo dużo zależy od tego ile wiemy, czy chcemy tę wiedzę spożytkować i ile
chcemy zrobić dla siebie.
Twierdzenie, że "a bo ja taki nerwowy jestem" - to zwykłe wygodnictwo - są
proste łatwo dostępne techniki relaksacyjne, ukojenia można szukać w hobby,
modlitwie, wierze że będzie lepiej, w tysiącu innych rzeczy, można sobie
wziąć i pokochać domowe zwierzątko - najlepszy odstresownik jaki istnieje
dla tych, co sobie ze stresem nie radzą.
Fakt, że miałam niebywałe szczęście spotkać na swojej drodze ludzi żyjących
jakby obok i ponad rzeczywistością, jednocześnie całkiem dobrze dających
sobie radę na co dzień z rzeczami materialnymi. Dużo mi to dało i już nie
wierzę, że uleganie stresom i nieszczęściom jest od nas niezależne.

Sowa

122. Data: 2004-06-18 15:00:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cauugn$qn5$1@inews.gazeta.pl...

> Acha, wiec teraz kazdy, kto odwazy sie odpowiedziec, bedzie stalym
> krzykaczem?

Nie uogólniaj ;) Zależy kto i co napisze.

> Dobre. Niemniej odwaze sie i wytkne Ci jedna rzecz:
> "akurat wśród Hindusów (w domyśle wegetarian)"
> To oczywiscie bzdura na resorach, moze 25 procent populacji Hindusow
stosuje
> wegetarianizm. Na sile szukasz sposobu, by dokopac wegetarianom.

O!? To nawet sami Hindusi, kolebka wegusów - nie są fanatykami
wegetarianizmu?
Dzięki Marcin, za dobrą wiadomość :)

Krystyna

Wśród optymalnych można spotkać wielu byłych wegetarian, ale wśród
wegetarian nie spotyka się byłych optymalnych. Jan Kwaśniewski

123. Data: 2004-06-18 15:47:58

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stosuje
> wegetarianizm. Na sile szukasz sposobu, by dokopac wegetarianom.

1. I kto tu kopie? Ty popatrz lepiej na swoje stópki... ;)
2. Jeśli już kopię to wegetarianizm, a nie wegetarian, a przynajmniej staram
się personalnie nie kopać.

Stópka Marcina [z kopytkiem ;) ]:
> --
> Potrawy mięsne, a zwłaszcza podrobowe są najwartościowszym pożywieniem.
Ustępują im tylko żółtka jajek.

124. Data: 2004-06-18 15:54:05

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> Wiesz? W Indiach Hindusi znaleźli na stresy sposób, pozakładali Kluby
> Śmiechu, w których guru uczą swych uczniów śmiechu i grupowo na
> komendę wszyscy rechoczą... :)
> Nawet nie mówią sobie nic śmiesznego, wystarczy, że patrzą wzajemnie na
> siebie i zawzięcie ćwiczą rechot... :)
> I faktycznie - jak się tak wszyscy ze wszystkich śmieją - to i samoocena im
> wzrasta i stres zanika, na czas jakiś... taaa... sugestia to potęga... ;>
> A swoją drogą - DLACZEGO akurat wśród Hindusów (w domyśle wegetarian)
> potrzebne były takie kluby? Skąd u nich stresy? Przecież tak zdrowo się
> [...]

Nie wiem, jak jest z tymi Hindusami, ale wiem, że w Arkadiach wiesza się
nawet wymalowane markerem hasła "Optymalni są zawsze pogodni...
Optymalni są zawsze weseli... Optymalni są zawsze...". DLACZEGO akurat
wśród optymalnych (w domyśle optymalnych) takie napisy? Czyżby bez tego
pozapominali, że "Optymalni są zawsze..."? Przecież tak zdrowo się
odżywiają... (?)

Pozdrawiam,
Karola (omal nie spadłam z krzesła...)

125. Data: 2004-06-18 16:02:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska w wiadomości
t003.jasien.net pisze:

[...]

> Karola (omal nie spadłam z krzesła...)

Poniewaz jestes nadpobudliwa.

--
Jedząc pokarmy roślinne, mało wartościowe, powodujesz, że Twój organizm traci wiele
sił na ich trawienie, a niewiele ma z nich korzyści. Tym samym nie ma już nadmiaru

126. Data: 2004-06-18 16:18:57

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:cav02n$ekd$1@news.onet.pl...

> stosuje
>
> O!? To nawet sami Hindusi, kolebka wegusów - nie są fanatykami
> wegetarianizmu?
> Dzięki Marcin, za dobrą wiadomość :)

To nie tak, przypomnę Twojego posta:

> [...]
> A swoją drogą - DLACZEGO akurat wśród Hindusów (w domyśle wegetarian)
> potrzebne były takie kluby? Skąd u nich stresy? Przecież tak zdrowo się

z którego wynika, że jak zwykle starasz się kogoś pouczać ("Wiesz? ...")
pisząc bzdury, cały czas piszesz bzdury...

Pozdrawiam,
Adam

127. Data: 2004-06-18 16:38:48

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:cav2s6$apl$1@news.onet.pl...

> 1. I kto tu kopie? Ty popatrz lepiej na swoje stópki... ;)

A ciekawe kto nie zareagował na debili wypisujących podobne bzdury;) ?
Ważne, aby było po linii prawda?

> 2. Jeśli już kopię to wegetarianizm, a nie wegetarian, a przynajmniej
staram
> się personalnie nie kopać.

np Twoje częste:
"Byle co jesz, byle co gadasz", choć w tym przypadku (po Tobie) widać, że to
może być prawda...

Pozdrawiam,
Adam

128. Data: 2004-06-18 16:41:43

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:cav2s6$apl$1@news.onet.pl...

> 1. I kto tu kopie? Ty popatrz lepiej na swoje stópki... ;)

A ciekawe kto nie zareagował na idiotów wypisujących podobne bzdury;) ?
Ważne, aby było po linii prawda? Cel uświęca środki...

129. Data: 2004-06-18 16:47:39

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie masz racje.

--
Oczywiście to co tam piszą że nie trzeba spożywać cholesterolu to bzdury. Cholesterol
do krwi nie przechodzi z pozywienia tylko jest wytwarzany z węglowodanów.

130. Data: 2004-06-18 16:56:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

;>

> Nie wiem, jak jest z tymi Hindusami, ale wiem, że w Arkadiach wiesza się
> nawet wymalowane markerem hasła "Optymalni są zawsze pogodni...

Zgadza się :)

> Optymalni są zawsze weseli...

No i co ja na to poradzę, że mnie od siedmiu lat humor praktycznie nie
opuszcza :)

> Optymalni są zawsze...".

Tak jest. Są i będą już zawsze... ;)
Z dobrych rzeczy się dobrowolnie nie rezygnuje.

DLACZEGO akurat
> wśród optymalnych (w domyśle optymalnych) takie napisy? Czyżby bez tego
> pozapominali, że "Optymalni są zawsze..."? Przecież tak zdrowo się
> odżywiają... (?)

Gdybyś była domyślna, to byś się domyśliła, że te teksty są skierowane do
nowicjuszy zaczynających żywienie optymalne.

No a poza tym, to jakie jeszcze inne wieści masz od mamy?

Krystyna

test
test
Ellis
po takim śniadanku nie musze jeść do wieczora
tabletki apptrim