Nowa kuchnia

1. Data: 2001-11-13 08:44:00

Temat: Nowa kuchnia
Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

....a mnie właśnie godzine temu zaczęli składać kuchnię;hmmm, już nie mogę
się doczekać pierwszego gotowania.fantastico.piekny dzien.

1. Data: 2001-11-13 10:28:22

Temat: Re: Nowa kuchnia
Od: "DPL" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
> ....a mnie właśnie godzine temu zaczęli składać kuchnię;hmmm, już nie mogę
> się doczekać pierwszego gotowania.fantastico.piekny dzien.

Gratulacje i zazdroszczę ci.... Moja dopiero w grudniu...
;)
Pozdrawiam.
Darek

1. Data: 2001-11-13 11:40:44

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....a mnie właśnie godzine temu zaczęli składać kuchnię;hmmm, już nie mogę
> się doczekać pierwszego gotowania.fantastico.piekny dzien.

No nie mow. Sam bedziesz gotowal ??? :)

Asia

1. Data: 2001-11-13 14:04:16

Od: "fuji55" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <t...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sqmmh$bj9$...@n...tpi.pl...
> ....a mnie właśnie godzine temu zaczęli składać kuchnię;hmmm, już nie mogę
> się doczekać pierwszego gotowania.fantastico.piekny dzien.

Ja będę sam składał swoją kuchnię a gotować będzie żona. Myślę, że tak jest
normalniej.

Bye
Rafał

1. Data: 2001-11-14 12:34:04

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne ze sam, to jedno z ulubionych zajęć.

1. Data: 2001-11-14 12:34:41

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to ma do normalności...ja tam uwielbiam gotować, żona też.

1. Data: 2001-11-14 12:34:59

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

no pewnie że sam, baaardzo to lubię.

1. Data: 2001-11-14 12:35:53

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem co przeżywasz, sam czekałem prawie 8 tygodni.wytrwałości
"DPL" <d...@p...com> wrote in message news:3bf0f672@news.bsi.net.pl...

> Gratulacje i zazdroszczę ci.... Moja dopiero w grudniu...
> ;)
> Pozdrawiam.
> Darek

ocieplanie