Nowa strona WWW.

11. Data: 2006-07-31 18:56:25

Temat: Re: Nowa strona WWW.
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> [...]

Bzdura. Wystarczy wpisac kawalek przepisu w goole i od razu wiadomo, kto
jest autorem przepisow na Twojej stronie.

> I co z tego ? Jezli autor cie znajdzie, to ci zrobi proces. Ktory
> wygra.
>
> Wiec lepiej umieszczac teksty ktore nie przysporza ci klopotow (to
> taka rada...)

Dobra rada! Tygodnik Wprost bardzo sie ucieszy, gdy sie dowie, ze
nagrodzil witryne, ktora nie szanuje praw autorskich.

Magdalena Bassett

12. Data: 2006-07-31 19:12:37

Od: "mosquite" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> [...]
>
> Dobra rada! Tygodnik Wprost bardzo sie ucieszy, gdy sie dowie, ze
> nagrodzil witryne, ktora nie szanuje praw autorskich.

Bardzo mi przykro, że mój serwis wzbudził taką nieprzychylną
reakcję:( pomimo dobrych zamiarów ...
Do serwisu dietykon już napisałem stosownego maila, natomiast z
przepisami kulinarnymi to nie jest taka prosta sprawa, wcale nie jest
to takie proste jak sie wydaje "wpisac w google' i juz.
A co z przepisami nadsyłanymi przez uzytkowników?
Mam sprawdzać kazdy przepis i kazdego uzytkownika czy jest autorem?
Słuszne uwagi prawicie i gwarantuję iż będę się starać
wyjaśniać tą sytuację , natomiast jest mi przykro, że zrobiłem
coś dla ludzi a ludzie mnie ukamieniowali...

Nie będę już odpisywał w tym temacie bo zda się to zapewne na nic.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich którym chciało się odpisywać w tym
poście.

13. Data: 2006-07-31 19:45:47

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 31 juillet 2006 ? 20:56:25, dans <1...@c...supernews.com> vous
écriviez :

> Bzdura. Wystarczy wpisac kawalek przepisu w goole i od razu wiadomo, kto
> jest autorem przepisow na Twojej stronie.

Hmmm, to nie ja napisalam : "Niemozliwym jest odnalezienie prawowitych
autorów kazdego przepisu.", a cytujesz jakbym ja byla autorka owego.

Co oczywiscie nie zmienia faktu ze to (jak napisalas) bzdura.

--
Niesz

14. Data: 2006-07-31 19:47:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> [...]
> autorów kazdego przepisu.", a cytujesz jakbym ja byla autorka owego.
>

> Co oczywiscie nie zmienia faktu ze to (jak napisalas) bzdura.

Wcięcia mówią, że to nie ty napisałaś.
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-07-31 19:48:00

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 31 juillet 2006 ŕ 21:12:37, dans
<1...@i...googlegroups.co
m> vous écriviez :

> [...]

> Nie będę już odpisywał w tym temacie bo zda się to zapewne na nic.

> Serdecznie pozdrawiam wszystkich którym chciało się odpisywać w tym

Gdyby kompilowanie rzeczy znalezionych w sieci bylo proste, to by juz
setki stron byly.

Ewcia

--
Niesz

16. Data: 2006-07-31 19:49:09

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mosquite wrote:
> [...]
> przepisami kulinarnymi to nie jest taka prosta sprawa, wcale nie jest
> to takie proste jak sie wydaje "wpisac w google' i juz.

Zacznij od gory. Dzial Ciasta i wypieki. Pierwszy przepis jest
skopiowany z http://www.pychotki.pl/przepis/560/Ciasteczka,serowe

Ta witryna podaje autorow i zrodla, wiec mogles je skopiowac razem z
przepisami.

Drugi przepis, Ciasto daktylowo-pomaranczowe tez jest z ich strony
http://www.pychotki.pl/przepis/586/Ciasto,daktylowo-
pomaranczowe

"Kuchnie Swiata" i przepisy sa stad:

www.dobrakuchnia.com

Dalej nie chce mi sie szukac, bo szkoda mi czasu, ale wyglada na to, ze
nie tyle kopiowales z grupy, a z innych stron, co jest naprawde
niedopuszczalne bez podawania zrodel.

> A co z przepisami nadsyłanymi przez uzytkowników?

To tak latwo napisac na koncu: przepis nadeslany przez Jana Kowalskiego.

> Mam sprawdzać kazdy przepis i kazdego uzytkownika czy jest autorem?

Nie, wystarczy, zebys podal, przez kogo nadeslany.

> Słuszne uwagi prawicie i gwarantuję iż będę się starać
> wyjaśniać tą sytuację , natomiast jest mi przykro, że zrobiłem
> coś dla ludzi a ludzie mnie ukamieniowali...

Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo.

> Nie będę już odpisywał w tym temacie bo zda się to zapewne na nic.

na nic. Wystarczy zebys dopisal zrodla i autorow do przepisow, a nagonka
sie skonczy.

Magdalena Bassett

17. Data: 2006-07-31 19:55:32

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Hmmm, to nie ja napisalam : "Niemozliwym jest odnalezienie prawowitych
> autorów kazdego przepisu.", a cytujesz jakbym ja byla autorka owego.
>

> Co oczywiscie nie zmienia faktu ze to (jak napisalas) bzdura.

Ewo, oczywiscie przepraszam za nieprawidlowy cytat, znam Twoje poglady
na temat praw autorskich i calkowicie sie z nimi zgadzam.

MB

18. Data: 2006-07-31 20:02:13

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 31 juillet 2006 ? 21:47:42, dans <ealmqn$dmv$9@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Wciecia mówia, ze to nie ty napisalas.
> pozdr. Jerzy

Wiiim... ale kto to liczy ? :)

Ewcia

--
Niesz

19. Data: 2006-07-31 20:03:24

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 31 juillet 2006 ? 21:55:32, dans <1...@c...supernews.com> vous
écriviez :

> Ewo, oczywiscie przepraszam za nieprawidlowy cytat, znam Twoje poglady
> na temat praw autorskich i calkowicie sie z nimi zgadzam.

To nie kwestia praw autorskich tylko usenetu :)

Ewcia

--
Niesz

20. Data: 2006-07-31 20:04:59

Od: "mosquite" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo.

> na nic. Wystarczy zebys dopisal zrodla i autorow do przepisow, a nagonka

Pani Magdaleno,

Skorzystałem z "pomocnej rady" zamieszczonej w tym temacie chwile
wczesniej.
Wkleiłem skład przepisu w google (przepisu na ciasteczka serowe do
którego się Pani odwołuje) na ciasteczka serowe - i prosze oto wynik
tylko z 1 strony wyszukiwania

http://www.przepisy.org/przepis1166-21_22.html

http://kuchnia.verus.pl/przepis.php?NUMER=102

http://wizard.ae.krakow.pl/~batko9p/ciasta.htm

http://www.pychotki.pl/przepis/560/Ciasteczka,serowe

czy to nie jest ten sam przepis? nawet w jednym przypadku jest data
dodania (chyba 2000 albo 2001r) i tylko w jednym przypadku "autor"
Ania.....

Pomijając już powyższy fakt, chcąc aby ten serwis dążył do
zamierzonego przeze mnie celu posłuchałem rad i dodalem link
kontaktowy pod każdym przepisem do którego nie ma przypisanego
autora.

Jeśli ma Pani jeszcze jakieś uwagi/pomysły chętnie ich wysłucham.

Nalewka galaretka - pytanie
Makłowicz-link
SOS MUSZTARDOWY
noz do frytek poszukiwany