Re: Nowa strona grupy

Data: 2001-10-15 04:53:23
Temat: Re: Nowa strona grupy
Od: Raf256 <r...@g...pl>

Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> wrote in
news:dmpkstcq4lp9b2huv1reellqrmig8lo9vt@4ax.com:

> Przydałby się KF z możliwością wpisywania IP - Arcybłazen siedzi na SDI
> na Śląsku, więc wystarczyłoby.
skoro już o trollach mowa... sam nie wiem co sądzić... dałem wczoraj późno
w nocy post na na praca-szukana (programista C++) a dzisiaj rano zobaczyłem
że Kaja odpisała jakieś bzdury :

> Udałeś się razem z tą swoją jednoosobową firmą..ha,ha,ha,ha
chyba się pani spiła ? albo grupy się pani pomyliły...
firma nie jest 1-osobowa

dziwne :-/

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*