Nowa strona grupy

1. Data: 2001-10-13 09:03:16

Temat: Nowa strona grupy
Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pl.sci.medycyna nie ma chyba własnej strony ?
imho wypadało by taką strone założyć żeby umieścić tam :

1. FAQ - odpowiedzi na najczęsciej poruszane wątki
2. linki do stron o medycynie
3. liste stałych grupowiczów o których wiadomo że są lekarzami i że można
polegać na ich fachowych wypowiedziach na grupie
4. ostrzeżenie przed trollem dariuszem/jackiem/ekspertem/arcy-błaznem

Imho strona powinna leżeć w takiej domenie żeby było oczywiste że jest to
prawdziwa strona, bo np. pewien troll mógłby zrobić własną stronke i
napisać tam że jest doktorem habiliotowanym, specjalistą od neurohirurgi,
ortopedą, dentystą, programistą, lekarzem, piekarzem, marsjaninem itd ;)

Kto może się zająć od strony technicznej założeniem strony w odpowiedniej
domenie ?

Co sądzicie o tym pomysle ? Napisaniem strony mogę się zająć ja (oczywiście
nieodpłatnie :-), będe ją robił w wolnym czasie więc bedzie gotowa za ok 2-
4 tyg, ale na pewno nie będzie to jakaś lamerska / nieprofesjonalna strona
robiona np. w Wordzie ;) lub FrontPageu (btw. jeżeli ktoś nie wiem czemu
się czepiam front paga, to zapraszam na alt.html)
Akurat moge się tym zająć ponieważ robie strone dla sibie więc będe miał
dużo gotowych szablonów.

Ponieważ sam nie jestem lekarzem, więc teksty które będą umieszczone na www
mam nadzieje że ktoś napisze. Oczywiście strona pod wzgldem merytorycznym
będzie uzgodniona z grupowiczami - po wcześniejszm umieszczeniu na jakimś
testowym koncie.

BTW. bardzo bym prosił o propozycje jakie tematy powinny być w FAQ,
oraz również o zgłoszenie się na priw osób które chcą się znaleźć w liście
lekarzy (tzn imie/nazw, specjalizacja, jakieś dane do potwierdzenia, może
telefon domowy ?)

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

2. Data: 2001-10-13 09:21:00

Temat: Re: Nowa strona grupy
Od: "Piotr Burda" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robiona np. w Wordzie ;) lub FrontPageu (btw. jeżeli ktoś nie wiem czemu
> się czepiam front paga, to zapraszam na alt.html)

A własnie dlaczego ???
Piotr

3. Data: 2001-10-13 09:30:58

Temat: Re: Nowa strona grupy [OT]
Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Burda" <p...@n...pl> wrote in news:9q90vi$j6c$1@news.tpi.pl:

> A własnie dlaczego ???
zapraszam na alt.html

> Piotr
btw, jeżeli to nie problem, to raczej cytuj tylko te fragmenty na które
odpowiadasz.

A dlaczego nie FrontPage ? Poważnie - zapytaj na alt.html, lub zapytaj
jakiegoś web mastera (tylko nie eksperta/dariusza ;)
Odpowiedź będzie w skrócie taka - że to narzędzie pozwalające na bardzo
szybkie i wygodne tworzenie stron, ale zato strony są dosyć
nieprofesjonalne, w/g dzisiejszych norm... FrontPage to narzędzie dla osób
które nie mają czasu ucyć się HTMa / CSSa / JS a chcę stworzyć małą strone.
To oczywiście nie jest źle, ale ja 'poświęce się' ;-) i napisze strone
ręcznie - przez co będzie nieco ładniejsza. Tak jak pisałem 0 to nie
problem bo własnie pisze swoją strone więc tylko myuszę zamienić tekst, a
mogę użyć gotowych swoich szblonów.

Pozdraiam:)

4. Data: 2001-10-13 09:52:49

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> pl.sci.medycyna nie ma chyba własnej strony ?
> imho wypadało by taką strone założyć żeby umieścić tam :

[ciach]

> [...]
liście
> lekarzy (tzn imie/nazw, specjalizacja, jakieś dane do potwierdzenia,

mysle, ze podanie telefonu domowego do lekarzy to najlepszy z mozliwych
pomyslow :-)
Juz widze zachwyt w ich oczach jak przychodza do domu po dyzurze, albo
odsypiaja przed nastepnym, a u dzwoni jakis palant i pyta co ma zrobic
jak ma takie a nie inne wyniki badan i idzie do lekarza, ze i owszem,
ale dopiero jutro a chwilowo sie niepokoi.
Poza tym w jaki sposob chcesz potwierdzac czy ktos faktycznie jest
lekarzem czy nie?

Porady z tej grupy przyjmuje zwykle z przymruzeniem oka, chyba, ze
udzielaja ich osoby, ktore widze od dluzszego czasu i ich porady sa
fachowe, wiec przyjmuje, ze sie na temacie znaja.

No i po trzecie - coz Ci ten Expert tak przeszkadza - zaloz sobie na
niego filtr i wystarczy. Ja czasem lubie poczytac expierdowe teorie, bo
przynajmniej usmiech na twarzy mi si e pojawia, a jak widze Twija na
niego nagonke, to o usmiechu raczej nie ma mowy.
Chlopie - Expert byl, jest i bedzie, takich jak Ty, ktorym sie nie
podoba bylo wielu i jakos albo sie przyzwyczaili albo wykruszyki, a
Expert pozostal. Z Expertem jest jak z molami - jak sie nie da wytepic,
to trzeba pokochac.

Swoja droga na stronie moglyby byc takie rzeczy jak: normy badan
laboratoryjnych krwi i moczu wraz z jakims wyjasnieniem, co oznacza jak
ktos ma cos powyzej lub ponizej normy - bo to chyba najczestsze z pytan
pojawiajacych sie cyklicznie. Innych cyklicznie pojawiajacych sie pytan
nie potrafie sklasyfikowac, normy badan sa na kilku stronach, ale bez
objasnien.
W ogole zastanawiam sie nad sensem istnienia takowej strony - kto mialby
na nia zagladac i po co?
Ale moze jestem w bledzie?
pozdrowienia
Tatiana

5. Data: 2001-10-13 11:37:05

Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Oct 2001 09:03:16 +0000 (UTC), Raf256 <r...@g...pl>
wrote:

> [...]
>polegać na ich fachowych wypowiedziach na grupie
>4. ostrzeżenie przed trollem dariuszem/jackiem/ekspertem/arcy-błaznem

nie sądze aby miało to jakiś sens. Sens ma stworzenie ewentualnie
grupy moderowanej jako alternatywy do tej, która jest obecnie
i wówczas stworzenie strony.

Ustanawianie zasad, których i tak nikt nie będzie ptrzestrzegał,
pisanie FAQ-ów do postingów z których 90% to bezsensowny
bełkot nie ma żadnego celu.

Albo zająć się czymś porządnie albo wcale

P.
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

6. Data: 2001-10-13 14:39:46

Od: f...@s...bigfoot.com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Oct 2001 09:30:58 +0000 (UTC), Raf256 <r...@g...pl>
wrote:

> [...]
>szybkie i wygodne tworzenie stron, ale zato strony są dosyć
>nieprofesjonalne, w/g dzisiejszych norm...

Jesli chodzi o strone to sluze pomoca i kawalkiem miejsca na
profesjonalnym serwerze (domena, cgi/php/MySQL etc)

--
Franz M.
franzmaurer[at]bigfoot.com

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

7. Data: 2001-10-13 15:08:32

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Expert pozostal. Z Expertem jest jak z molami - jak sie nie da wytepic,
> to trzeba pokochac.
podstrona o ekxpecie miała by głównie cel humorystyczny

> [...]
> pojawiajacych sie cyklicznie. Innych cyklicznie pojawiajacych sie pytan
> nie potrafie sklasyfikowac, normy badan sa na kilku stronach, ale bez
ok

> W ogole zastanawiam sie nad sensem istnienia takowej strony - kto
> mialby na nia zagladac i po co?
> Ale moze jestem w bledzie?
większość grup (pl i na swiecie) ma swoje strony. Właściwie to byłem
pewien że p.s.m też ma

8. Data: 2001-10-13 16:03:00

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):

> [...]
> polegać na ich fachowych wypowiedziach na grupie
> 4. ostrzeżenie przed trollem dariuszem/jackiem/ekspertem/arcy-błaznem

Nie przesadziłeś?...Już po trochu sę okazuje, że tym arcybłaznem to jesteś
Ty...Ośmieszasz się na wszystkich grupach nie mając co pisać, tylko
........Expert Ci w głowie...A może powinieneś się leczyć, żeby wreszcie
wyleczyć tę obsesję ?.
EOT

Pozdrawiam, Kaja
--
"Gdyby wszyscy politycy mówili jedynie o sprawach, na których
się znają, byłoby o wiele ciszej na świecie"

9. Data: 2001-10-13 17:04:36

Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Oct 2001 11:52:49 +0200, "Bazyl \(Xena\) Tatiana"
<t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

> [...]
>ale dopiero jutro a chwilowo sie niepokoi.
>Poza tym w jaki sposob chcesz potwierdzac czy ktos faktycznie jest

przypuszczam, że chciałby to robić za wiedzą lekarzy i ich
przyzwolniem ponieważ umieszczanie tego bez zgody jest
naruszeniem prywatności.

Co do form - proponuję jeszcze raz spojrzeć na
http://www.uni.torun.pl/~pekasz/dorota.html

taka forma jak sądze byłaby najlepsza.

Druga rzecz - dyskusja na temat możliwości kontaktów lekarzy
i pacjentów poprzez Internet była przeprowadzana na 5. Konferencji
Internetu Medycznego w Poznaniu. Niemniej nikt z lekarzy tego
nie chciałby robić na grupie niemoderowanej, o takiej potrzebie
pisał też już dradam.

Więc jako przedstawiciel internetowego świata medycznego -
urzędowo zachęcam do stworzenia najpierw grupy moderowanej
a potem pomyślenia nad tym czy i w jaki sposób i zgodnie z prawem
będzie można taka przedsięwzięcie zrobić.

Moim zdaniem jest to przedsięwzięcie potrzebne i jeśli miałoby
być zorganizowane dobrze i logicznie to chętnie - jak myślę
wielu lekarzy pomogę. Jeśli chcecie to robić na grupie
niemoderowanej i podawać jeszcze nazwiska aby Dariusz
czy Jacek miał sobie na tych lekrzach, którzy właśnie chcą pomóc
używanie kwestionując naszą wiedzę i przygotowanie to ja
dziękuję i wycofuję się jak wielu, którzy kiedyś tu zaglądali
a teraz już nie zaglądają.

Jeśli tak ważne osoby jak Dariusz/Jacek kwestionują moje
referencje i może sobie o tym dowolnie pisać to ja dziękuję,
bo niby czemu mam poświęcać swój czas pomagając innym
i być jeszcze za to obrażany.

Idę więc na piwo, proponuję przemyśleć temat

P.

10. Data: 2001-10-13 20:49:44

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
wiadomości news:3bc87422.2856748@news.man.torun.pl...

> [...]
> a potem pomyślenia nad tym czy i w jaki sposób i zgodnie z prawem
> będzie można taka przedsięwzięcie zrobić.

co do grupy moderowanej - jestem jak najbardziej za!

> Jeśli tak ważne osoby jak Dariusz/Jacek kwestionują moje
> referencje i może sobie o tym dowolnie pisać to ja dziękuję,
> bo niby czemu mam poświęcać swój czas pomagając innym
> i być jeszcze za to obrażany.

nie wiem dlaczego to akurat napisales cytujac moj post? Czy ja Ci cos
zarzucalam? Fakt, ze czytuje Expierda nie oznacza, ze Twoje porady
neguje - jestes na tej grupie wystarczajaco dlugo i fachowo, ze nawet
jesli bys okazal sie pilotem smiglowca, to i tak w Twoje porady wierze,
bo zwykle sa sensowne i prawdziwe. Napisalam "zwykle" a nie "zawsze" bo
nie czytalam wszystkich Twoich porad - wiec nie bierz tego do siebie.

A co do koniecznosci istnienia strony - hmmm - podaj mi kilka watkow,
ktore sie cyklicznie powtarzaja? I w dodatku nadaja sie na strone? Bo ja
bardzo chetnie wyfiltrowalabym sobie z grupy niektore glupie pytania ale
jakos nie potrafie - wpadaja tu na moment ludzie z tak roznymi tematami,
ze nie panuje nad tym

pozdroweinia
Tatiana

Guzki śpiewacze
Re: Od poczynania do emigrowania.
Re: Uzależnienie od Internetu nie jest znane
Re: Re: Ciśnienie
odchudzanie