Nowa strona grupy

11. Data: 2001-10-13 21:41:24

Temat: Re: Nowa strona grupy
Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[posted and mailed]

"Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
news:9qa9nf$rhe$2@news.tpi.pl:

> co do grupy moderowanej - jestem jak najbardziej za!
ja również popieram ten pomysł

> A co do koniecznosci istnienia strony - hmmm - podaj mi kilka watkow,
> ktore sie cyklicznie powtarzaja? I w dodatku nadaja sie na strone? Bo ja
> bardzo chetnie wyfiltrowalabym sobie z grupy niektore glupie pytania ale
> jakos nie potrafie - wpadaja tu na moment ludzie z tak roznymi tematami,
> ze nie panuje nad tym
co chwile pojawiają się pytania na temat objawów ciąży, oraz na temat
elektronicznych stymulatorów mięsni (były min. 3 wątki w tym miesiącu).
Również częste są pytania na temat objawów braku jakichś witamin.
Duzo grup ma swoje strony (wałściwie chyba większość) co ułatwia życie
osobom udzielającym odpowiedzi na pytania na grupie - zamiast po 10 razy
powtarząc to samo łatwiej powiedzieć gdzie to znaleźć (tzn. podać link do
strony)

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

12. Data: 2001-10-14 12:56:00

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przesadziłeś?...
nie - jeszcze ktoś na poważnie weźmie niektóre jego porady / opinie co może
mieć nieprzyjemne skutki dla nieostroznego nowo-grupowicza :(

> wszystkich grupach nie mając co pisać,
> tylko ........Expert Ci w głowie...

zapewne chodzi ci o JEDEN post, który do tego NIE MA ŻADNEGO związku z
ekspertem, a jedynie TY źle go zrozumiałaś... pewnie choidzło o mój post na
pl.rec.czytniki, zamieszczam więc tutaj jego treść + odpowiedź :

Kaja <f...@f...pl> wrote in news:3BC8D543.9AD55492@friend.pl:
> Dalej jednak tropisz Experta, co on Ci zrobił, daj mu spokój...niech
> sobie pisze spokojnie ( tak jak i Ty).

chyba coś ci sie pomyliło, moje pytanie nie ma najmniejsego związku z
ekspertem, powyższy post (tzn. ten którego szukam) ma związek z trollem
floodującym pl.rec.gry.komputerowe ok 20-30 postami na dzień zawierającymi
same wulgaryzmy.

Mogłaś chociaż sprawdzić o czym jest post którego szukam zanim napisałaś na
forum.

13. Data: 2001-10-14 14:24:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):

> zapewne chodzi ci o JEDEN post, który do tego NIE MA ŻADNEGO związku z
> ekspertem, a jedynie TY źle go zrozumiałaś... pewnie choidzło o mój post na
> pl.rec.czytniki

Odpowiedziałam już na ten sam post, który mi przesłałeś na priva, więc drugi
raz na to samo nie będę odpowiadać, bo mi się nie chce.
Na przyszłość : jeżeli odpisujesz na grupę, to nie wysyłaj tego na skrzynkę
prywatną, ok?

Pozdrawiam, Kaja
--
"Ignorancja jest tym, co najbardziej brutalne w społeczeństwie"
Emma Goldman

14. Data: 2001-10-14 16:49:03

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> zapewne chodzi ci o JEDEN post, który do tego NIE MA ŻADNEGO związku z
> ekspertem, a jedynie TY źle go zrozumiałaś... pewnie choidzło o mój post
na
> pl.rec.czytniki

Pojawił sie też na pl.rec.gry.komputerowe. Przeczytałem ten pożegnalny post
(którego Raf szukał). Według mnie autorem jest całkiem inna osoba niż Jacek
(mam 99,9% ppewności :-)

Sark

15. Data: 2001-10-14 17:03:09

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sark" <s...@p...gazeta.pl> wrote in

> Pojawił sie też na pl.rec.gry.komputerowe.
to oczywiste, bo wiedziałem że post którego szukam był wysłany tam.
Pozatym to był tylko FUT afair :)

> Przeczytałem ten pożegnalny
> post (którego Raf szukał). Według mnie autorem jest całkiem inna osoba
> niż Jacek (mam 99,9% ppewności :-)
to właściwie pewne na 100% bo tamta osoba sięafair przedstawiła, pozaty
mcechuje ją zupełnie inny rodzaj trollowania - dziesiątki
prymitywnych/wulgarnych postów, jeżeli często jesteś na p.r.g.k to wiesz o
czym mówie :)

16. Data: 2001-10-14 20:29:13

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedziałam już na ten sam post, który mi przesłałeś na priva, więc
> drugi raz na to samo nie będę odpowiadać, bo mi się nie chce.
mozesz dać copy / paste

> Na przyszłość : jeżeli odpisujesz na grupę, to nie wysyłaj tego na
> skrzynkę prywatną, ok?
dużo osób lubi takie rozwiązanie, w emailu pisało "[posted and mailed]
afair, więc mogłaś zignorować email i odpowiedzieć tylko na grupie.

no a pozatym teraz Ty mi też odpisałaś i na email i na grupie :)

17. Data: 2001-10-14 22:41:17

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <X...@1...219.28.2>
tako rzecze Raf256 :

> Witam,
> pl.sci.medycyna nie ma chyba własnej strony ?
> imho wypadało by taką strone założyć żeby umieścić tam :
Dzięki za podjęcie się.

> 1. FAQ - odpowiedzi na najczęsciej poruszane wątki
Tutaj ciężko, ale jak już inni zauważyli:interpretacja wyników badań,czy
biorąc antybiotyki można pić alkohol (było :-)
> 2. linki do stron o medycynie
Popieram w 110%. Do redakcji paru czasopism ("Żyjmy Dłużej" itp), do
info o lekach, do wyszukiwarek medycznych, do stowarzyszeń pacjentów
(cukrzyca, ZZSK) i może do słownika terminów med.

> 3. liste stałych grupowiczów o których wiadomo że są lekarzami i że można
> polegać na ich fachowych wypowiedziach na grupie
Jak się zgodzą, byłoby fajnie.
> 4. ostrzeżenie przed trollem dariuszem/jackiem/ekspertem/arcy-błaznem
Musiałbyś często uaktualniać FAQ, ten pan ma 8 linijek w moim KF, a jak
znowu zmieni nick o konto to będę musiał dopisać kolejną :-(

Powodzenia

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

18. Data: 2001-10-15 00:42:41

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):

> mozesz dać copy / paste

Nie wiedziałam, że ten post jest i tu...

> dużo osób lubi takie rozwiązanie, w emailu pisało "[posted and mailed]
> afair, więc mogłaś zignorować email i odpowiedzieć tylko na grupie.

A skąd ja mogłam wiedzieć, że to jest i tu...Najpierw odpisałam Tobie, a
potem " wzięłam się" za czytanie grup.

> no a pozatym teraz Ty mi też odpisałaś i na email i na grupie :)

No widzisz ile pracy w to włożyłam? ;-)
Na drugi już dwa razy nie pisałam :-)

Pozdrawiam, Kaja
--
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa
prowadzi do doskonałości"

19. Data: 2001-10-15 04:33:36

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Musiałbyś często uaktualniać FAQ, ten pan ma 8 linijek w moim KF, a jak
>znowu zmieni nick o konto to będę musiał dopisać kolejną :-(
Przydałby się KF z możliwością wpisywania IP - Arcybłazen siedzi na SDI
na Śląsku, więc wystarczyłoby.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

20. Data: 2001-10-15 04:53:23

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> wrote in

> Przydałby się KF z możliwością wpisywania IP - Arcybłazen siedzi na SDI
> na Śląsku, więc wystarczyłoby.
skoro już o trollach mowa... sam nie wiem co sądzić... dałem wczoraj późno
w nocy post na na praca-szukana (programista C++) a dzisiaj rano zobaczyłem
że Kaja odpisała jakieś bzdury :

-------------------------
> Udałeś się razem z tą swoją jednoosobową firmą..ha,ha,ha,ha
chyba się pani spiła ? albo grupy się pani pomyliły...
firma nie jest 1-osobowa
-------------------------

dziwne :-/

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*
| `\(_) | |_,,_||_| | KILL /bin/laden/*

Guzki śpiewacze
Re: Od poczynania do emigrowania.
Re: Uzależnienie od Internetu nie jest znane
Re: Re: Ciśnienie
odchudzanie