Re: Re: Ciśnienie

1. Data: 2001-10-12 21:56:07

Temat: Re: Re: Ciśnienie
Od: "KateS" <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wellcome to the club (niskocisnieniowców). Znam bardzo dobrze te nizowe
chmurki przeslaniajace oczami szczególnie, kiedy rannym switem chcialabym
zbyt pewnym "susem" wskoczyc w realny swiat. Zwykle udaje mi sie je
rozpedzic za pomoca w moim przypadku naprawde duzej czarnej, która pozwala
na przejscie do lagodnego stanu wyzowego, czasami osiagajacego w porywach
nawet do pelnego i wzorcowego 120/80 (chociaz to wymaga zwykle dodatkowej
porcji, ale ja nie uzywam cukru, wiec kofeinka jest sama na placu boju).
Bardzo wskazana rzecza jest zachowanie umiaru (jak we wszystkim), bowiem
przyjazna kofeinka nie bez powodu nosi pseudonim "uzywka", a w okreslonych
stezeniach moze nawet .....zabic (to oczywiscie bardzo skrajny wariant), jej
duzo bardziej lagodna siostra jest teina herbaty. Lecz ja na prozaiczne
pytanie: "kawa czy herbata?", odruchwo odpowiadam- kawe poprosze ( najlepiej
irlandzka -polecam wszystkim smakoszom).
Pomimo wszystkich niedogodnosci pomyslmy o sobie jak o wybrancach natury,
która obdarowujac nas dolnym zakresem odsunela tym samym widmo wielu
powaznych schorzen, np. udar mózgu.
KateS
Uzytkownik "Joanna Animucka" <a...@o...onet.pl> napisal w wiadomosci

2. Data: 2001-10-13 19:18:14

Temat: Re: Ciśnienie
Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

KateS wrote:

> Wellcome to the club (niskocisnieniowców). [CIACH]

Ja tez jestem niskocisnieniowcem. Na ogol mam 90/60, ale czesto sie
zdaza, ze 80/50. Nie pije kawy bo jak mi wywinduje cisnienie do 100/70
to we lbie mi tak pulsuje jakbym miala wylewu dostac. Wole juz moje
najnizsze cisnionko :). Kawa ponoc podnosi cisnienie na 2-3 godz, a
pozniej jest to samo. Takie chustawki chyba nie sa wskazane...

JN
Krakow

3. Data: 2001-10-14 07:06:14

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pomimo wszystkich niedogodnosci pomyslmy o sobie jak o wybrancach natury,
> która obdarowujac nas dolnym zakresem odsunela tym samym widmo wielu

odchudzanie
Czy można mydełkiem?
Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
prezerwatywa a AIDS
Bez okularów...