gniecacy bol z lewej strony

1. Data: 2001-10-13 10:50:06

Temat: gniecacy bol z lewej strony
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gnicecacy bol z lewej strony, mniej wiecej na wysokosci pepka. Co to moze byc?

2. Data: 2001-10-13 10:55:05

Temat: Re: gniecacy bol z lewej strony
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gnicecacy bol z lewej strony, mniej wiecej na wysokosci pepka. Co to moze
byc?

no, moze troche nad pepkiem. Jest to bol gniecacy (cos takiego jak przy
watrobie) z lewej strony, mniej wiecej na wyskosci zoladka (moze minimalnie
nizej) jakies 10cm w lewo w lewo od zoladka.

3. Data: 2001-10-13 10:56:40

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no, moze troche nad pepkiem. Jest to bol gniecacy (cos takiego jak przy
> watrobie) z lewej strony, mniej wiecej na wyskosci zoladka (moze minimalnie
> nizej) jakies 10cm w lewo w lewo od zoladka.

jak wstalem rano to tego bolu nie bylo. Pojawil sie w trakcie siedzenia w
fotelu przy PC i nie ustepuje.

4. Data: 2001-10-14 18:45:38

Od: "Sonett" <s...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał
............................////

> jak wstalem rano to tego bolu nie bylo. Pojawil sie w trakcie siedzenia w
> fotelu przy PC i nie ustepuje.
Jeśli boli w trakcie siedzenia przy PC to może joystik Ci wpadł w fałdy
brzucha i uwiera ? ;}
A tak serio............ Nie jestem lekarzem i moja opinia jest wyjątkowo
subiektywna [i amatorska]..... W miejscu Twojego bólu nie ma narządów które
mogłyby jednoznacznie wskazać na przyczynę takich dolegliwości.
Natomiast dużo objawów "brzusznych" pojawia się w innej okolicy niż chory
narząd i dlatego diagnoza jest trudna nawet dla lekarza--- którego Ci
polecam, w granicach Twoich potrzeb. Gdyż nie da się tego typu kłopotów
zdiagnozować na odległość.....
Sonett

Nowa strona grupy
Guzki śpiewacze
Re: Od poczynania do emigrowania.
Re: Uzależnienie od Internetu nie jest znane
Re: Re: Ciśnienie