Re: Nowa strona grupy

From: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nowa strona grupy
Date: Sat, 13 Oct 2001 17:04:36 GMT

On Sat, 13 Oct 2001 11:52:49 +0200, "Bazyl \(Xena\) Tatiana"
<t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>mysle, ze podanie telefonu domowego do lekarzy to najlepszy z mozliwych
>pomyslow :-)
>Juz widze zachwyt w ich oczach jak przychodza do domu po dyzurze, albo
>odsypiaja przed nastepnym, a u dzwoni jakis palant i pyta co ma zrobic
>jak ma takie a nie inne wyniki badan i idzie do lekarza, ze i owszem,
>ale dopiero jutro a chwilowo sie niepokoi.
>Poza tym w jaki sposob chcesz potwierdzac czy ktos faktycznie jest
>lekarzem czy nie?

przypuszczam, że chciałby to robić za wiedzą lekarzy i ich
przyzwolniem ponieważ umieszczanie tego bez zgody jest
naruszeniem prywatności.

Co do form - proponuję jeszcze raz spojrzeć na
http://www.uni.torun.pl/~pekasz/dorota.html

taka forma jak sądze byłaby najlepsza.

Druga rzecz - dyskusja na temat możliwości kontaktów lekarzy
i pacjentów poprzez Internet była przeprowadzana na 5. Konferencji
Internetu Medycznego w Poznaniu. Niemniej nikt z lekarzy tego
nie chciałby robić na grupie niemoderowanej, o takiej potrzebie
pisał też już dradam.

Więc jako przedstawiciel internetowego świata medycznego -
urzędowo zachęcam do stworzenia najpierw grupy moderowanej
a potem pomyślenia nad tym czy i w jaki sposób i zgodnie z prawem
będzie można taka przedsięwzięcie zrobić.

Moim zdaniem jest to przedsięwzięcie potrzebne i jeśli miałoby
być zorganizowane dobrze i logicznie to chętnie - jak myślę
wielu lekarzy pomogę. Jeśli chcecie to robić na grupie
niemoderowanej i podawać jeszcze nazwiska aby Dariusz
czy Jacek miał sobie na tych lekrzach, którzy właśnie chcą pomóc
używanie kwestionując naszą wiedzę i przygotowanie to ja
dziękuję i wycofuję się jak wielu, którzy kiedyś tu zaglądali
a teraz już nie zaglądają.

Jeśli tak ważne osoby jak Dariusz/Jacek kwestionują moje
referencje i może sobie o tym dowolnie pisać to ja dziękuję,
bo niby czemu mam poświęcać swój czas pomagając innym
i być jeszcze za to obrażany.

Idę więc na piwo, proponuję przemyśleć temat

P.

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]