Re: Nowa strona grupy

From: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nowa strona grupy
Date: Sat, 13 Oct 2001 11:52:49 +0200

Użytkownik "Raf256" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:Xns913970E303D87raf256civ@193.219.28.2...
> Witam,
> pl.sci.medycyna nie ma chyba własnej strony ?
> imho wypadało by taką strone założyć żeby umieścić tam :

[ciach]

> BTW. bardzo bym prosił o propozycje jakie tematy powinny być w FAQ,
> oraz również o zgłoszenie się na priw osób które chcą się znaleźć w
liście
> lekarzy (tzn imie/nazw, specjalizacja, jakieś dane do potwierdzenia,
może
> telefon domowy ?)

mysle, ze podanie telefonu domowego do lekarzy to najlepszy z mozliwych
pomyslow :-)
Juz widze zachwyt w ich oczach jak przychodza do domu po dyzurze, albo
odsypiaja przed nastepnym, a u dzwoni jakis palant i pyta co ma zrobic
jak ma takie a nie inne wyniki badan i idzie do lekarza, ze i owszem,
ale dopiero jutro a chwilowo sie niepokoi.
Poza tym w jaki sposob chcesz potwierdzac czy ktos faktycznie jest
lekarzem czy nie?

Porady z tej grupy przyjmuje zwykle z przymruzeniem oka, chyba, ze
udzielaja ich osoby, ktore widze od dluzszego czasu i ich porady sa
fachowe, wiec przyjmuje, ze sie na temacie znaja.

No i po trzecie - coz Ci ten Expert tak przeszkadza - zaloz sobie na
niego filtr i wystarczy. Ja czasem lubie poczytac expierdowe teorie, bo
przynajmniej usmiech na twarzy mi si e pojawia, a jak widze Twija na
niego nagonke, to o usmiechu raczej nie ma mowy.
Chlopie - Expert byl, jest i bedzie, takich jak Ty, ktorym sie nie
podoba bylo wielu i jakos albo sie przyzwyczaili albo wykruszyki, a
Expert pozostal. Z Expertem jest jak z molami - jak sie nie da wytepic,
to trzeba pokochac.

Swoja droga na stronie moglyby byc takie rzeczy jak: normy badan
laboratoryjnych krwi i moczu wraz z jakims wyjasnieniem, co oznacza jak
ktos ma cos powyzej lub ponizej normy - bo to chyba najczestsze z pytan
pojawiajacych sie cyklicznie. Innych cyklicznie pojawiajacych sie pytan
nie potrafie sklasyfikowac, normy badan sa na kilku stronach, ale bez
objasnien.
W ogole zastanawiam sie nad sensem istnienia takowej strony - kto mialby
na nia zagladac i po co?
Ale moze jestem w bledzie?
pozdrowienia
Tatiana