Re: Nowa strona grupy

From: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nowa strona grupy
Date: Sat, 13 Oct 2001 22:49:44 +0200

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
wiadomości news:3bc87422.2856748@news.man.torun.pl...

> Więc jako przedstawiciel internetowego świata medycznego -
> urzędowo zachęcam do stworzenia najpierw grupy moderowanej
> a potem pomyślenia nad tym czy i w jaki sposób i zgodnie z prawem
> będzie można taka przedsięwzięcie zrobić.

co do grupy moderowanej - jestem jak najbardziej za!

> Jeśli tak ważne osoby jak Dariusz/Jacek kwestionują moje
> referencje i może sobie o tym dowolnie pisać to ja dziękuję,
> bo niby czemu mam poświęcać swój czas pomagając innym
> i być jeszcze za to obrażany.

nie wiem dlaczego to akurat napisales cytujac moj post? Czy ja Ci cos
zarzucalam? Fakt, ze czytuje Expierda nie oznacza, ze Twoje porady
neguje - jestes na tej grupie wystarczajaco dlugo i fachowo, ze nawet
jesli bys okazal sie pilotem smiglowca, to i tak w Twoje porady wierze,
bo zwykle sa sensowne i prawdziwe. Napisalam "zwykle" a nie "zawsze" bo
nie czytalam wszystkich Twoich porad - wiec nie bierz tego do siebie.

A co do koniecznosci istnienia strony - hmmm - podaj mi kilka watkow,
ktore sie cyklicznie powtarzaja? I w dodatku nadaja sie na strone? Bo ja
bardzo chetnie wyfiltrowalabym sobie z grupy niektore glupie pytania ale
jakos nie potrafie - wpadaja tu na moment ludzie z tak roznymi tematami,
ze nie panuje nad tym

pozdroweinia
Tatiana