Nowe wcielenie Jacka-pastora

1. Data: 2001-09-21 12:54:06

Temat: Re: Nowe
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jestes durny.
Nastapilo wlamanie do systemu komputerowego i na konto.
Osoba falszowala korespondencje uzywajac mojego adresu e-mail,
ale juz go zlapali i sprawa bedzie w sadzie.

Jezeli nie wiesz na czym polega terroryzm internetowy to ogladaj CNN.
Wlasnie Bush wprowadza ustawodawstwo scigajace terroryzm internetowy na
calym swiecie.
Skoncza sie wlamania do sieci, rozsylanie wirusow, skoncza sie grozby
internetowe,
falszowanie korespondencji, bo w postepowaniu uproszczonym bedzie za to
2-3 lata wiezienia.

Zatem skoncz swoje durnoty, bo nie jestes dla mnie partnerem do rozmowy.
A dodatkowo naruszyles Ustawe o Ochronie Danych Osobowych.

Kazdy moze uzywac takiego konta e-mail jakie chce i zmieniac tak czesto
jak chce
a twoj komentarz naruszyl Ustawe i jezeli nadal bedziesz kontynuowal
beznsensowne trollowanie to bede zmuszony zglosic sprawe do GIODO.

Temat jest medycyna i trzymaj sie tematu i z niego nie zbaczaj.

Jacek

2. Data: 2001-09-21 13:45:21

Temat: Nowe wcielenie Jacka-pastora
Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dawny Jacek z konta pastor....
to obecny Dariusz z konta d...@p...onet.pl

Nie miał bym nic przeciwko,
ale dlaczego zmieniłeś swoje dawne konto Jacku-Dariuszu?
Czy aby nie dlatego że prawie wszyscy już Cie wrzucili do kill-file'ów
za uporczywy trolling i w związku z tym Twoje posty były ignorowane
przez praktycznie wszystkich?
Jeśli tak to mam pytanie: gdzie Twoja odwaga cywilna?
Czyżbyś uważał że w sieci jest niepotrzebna?
Jeśli tak to się mylisz - jest wręcz przeciwnie.

3. Data: 2001-09-21 16:22:11

Temat: Re: Nowe wcielenie Jacka-pastora
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz za nazwanie go arcybłaznem też powinien mnie oskarżyć przed sądem,
tyle że o obrazę błaznów:-))))))))))).
I niech zgłasza Ciebie do GIODO - idę o zakład, że już dawno mają na
niego odpowiednik killfile'a :-))))))))))).
A w ogóle koleś nie zna ustawy a się wymądrza.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

4. Data: 2001-09-21 20:01:52

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Górecki napisał(a):

> Witam
> Dawny Jacek z konta pastor....
> to obecny Dariusz z konta d...@p...onet.pl

Powrócił do wcześniej używanego nicka, to nie nowy nick.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Łatwo kłamać temu, kto przychodzi z daleka;
trzeba wierzyć, bo trudno sprawdzić"

5. Data: 2001-09-23 08:41:17

Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

JACEK NA POSLA LUB SENTORA - kandydowales Jacku / Dariuszu?

d.

(przepraszam ze na tej grupie, ale jak juz jest watek to nie moglem sie
powstrzymac)

d.

6. Data: 2001-09-23 09:02:07

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwach napisał:

> JACEK NA POSLA LUB SENTORA - kandydowales Jacku
To nie wiedziales ?

7. Data: 2001-09-23 14:12:02

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>JACEK NA POSLA LUB SENTORA - kandydowales Jacku / Dariuszu?
Tak go poniżasz - Ekspierd na Prezydenta:-)))))))))
BTW. W XVI w. zostałby jurystą i medykiem babińskim:-))))))).

8. Data: 2001-09-25 12:08:56

Od: Amon <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam
>
>Dawny Jacek z konta pastor....
>to obecny Dariusz z konta d...@p...onet.pl
>
>Nie miał bym nic przeciwko,
>ale dlaczego zmieniłe? swoje dawne konto Jacku-Dariuszu?
>Czy aby nie dlatego że prawie wszyscy już Cie wrzucili do kill-file'ów
>za uporczywy trolling i w zwi?zku z tym Twoje posty były ignorowane
>przez praktycznie wszystkich?
>Je?li tak to mam pytanie: gdzie Twoja odwaga cywilna?
>Czyżby? uważał że w sieci jest niepotrzebna?
>Je?li tak to się mylisz - jest wręcz przeciwnie.

Zaraz... czy ten Jacek mial kiedys ksywke expert?
bo byl taki z 1,5 roku temu na pl.comp.programming zdaje sie, albo na
pl.comp.lang.pascal

Amon

"Matter - never mind. Mind - no matter."

Ch.S. Sherrington

9. Data: 2001-09-25 12:09:50

Od: Amon <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2001-09-25 16:27:34

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zaraz... czy ten Jacek mial kiedys ksywke expert?
Ponoć tak i zwano go Ekspierdem.

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

Psychoza terrorystyczna
Pozytywny HBs w ciazy
oblozony jezyk u dziecka
POMOCY - zawał i co dalej?