Nowe cudo z Art Deco

1. Data: 2004-10-28 07:19:37

Temat: Nowe cudo z Art Deco
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przeczytalam w niemieckim Glamourze, kupilam i wyprobowalam cos takiego:

http://www.douglas.de/dgdeeplink.process?ref=AFFDEYA
H1000&type=product&prodid=004090

W opakowaniu jest 36 bawelnianych platkow nasaczonych jakims cytrynowo
pachnacym ekstraktem. Wklada sie toto do lodowki i uzywa jako tonik lub
jako maseczke (wtedy twarz trzeba oblozyc tymi platkami).
Pachnie cudownie, odzywia zmeczona cere, odstresowuje po ciezkim dniu -
to nie slogan reklamowy, to moje obserwacje. Jedyny problem, jaki widze,
to fakt, ze dla bardzo wrazliwej cery ten kosmetyk moze byc drazniacy.
Ja problemow nie zanotowalam.
W Niemczech kosztuje 6.80 euro, czyli cena w miare przystepna. Jesli juz
pojawil sie w PL, to goraco polecam.

Dunia
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

1. Data: 2004-10-28 12:28:56

Temat: Re: Nowe cudo z Art Deco
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.douglas.de/dgdeeplink.process?ref=AFFDEYA
H1000&type=product&prodid=004090

spojrzałam na to i juz mi lepiej :)
boje sie o uczulenie lub podrażneinie skóry ,

moze któras z dziewczyn zajrzy do douglasa lub sephory -ja mieszkam w
zielonej dziurze i tu tych sklepow nie ma :-/
p.

1. Data: 2004-10-28 17:56:17

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> [...]
>
> moze któras z dziewczyn zajrzy do douglasa lub sephory -ja mieszkam w
> zielonej dziurze i tu tych sklepow nie ma :-/

Sie skusilam...
moze jutro wyciagne siostre jak bedziemy w "stolycy" slaska bo tam jest
najblizszy Douglas...

jak cos obadam to dam znac

pozdr

*****

...When it all comes down to dust
I will kill you if I must,
I will help you if I can.
When it all comes down to dust
I will help you if I must,
I will kill you if I can...

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-28 21:01:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> W opakowaniu jest 36 bawelnianych platkow nasaczonych jakims cytrynowo
> pachnacym ekstraktem.

O, jakie fajniste. No i znowu z powodu czytania grupy trzeba się będzie
kopnąć do Douglasa...

JoP

P.S. Swoją drogą, przyłapałam się właśnie na tym, że choć trochę czasu już
minęło od mojego pętania się między Aachen a Kolonią, ja do dziś mówię
[duglas]. ;->>

1. Data: 2004-10-28 22:52:48

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> P.S. Swoją drogą, przyłapałam się właśnie na tym, że choć trochę czasu już
> minęło od mojego pętania się między Aachen a Kolonią, ja do dziś mówię
> [duglas]. ;->>

nie przejmuj sie, bylam w NIemczech tylko dwa tygodnie, ale jezdze tam
cyklicznie, co roku ;) i tez po powrocie zawsze przez pierwszy tydzien w
myslach wyrywa mi sie ten"duglas"..Oni tam wszystko "Zniemczaja" (bez
zabarwienia perojatywnego :)), Beyonce tez wymawiaja dosc specyficznie, w
swoim stylu:) i inne anglojezyczne nazwy.

1. Data: 2004-10-29 09:46:37

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) <...@...pl> napisał(a):
> moze jutro wyciagne siostre jak bedziemy w "stolycy" slaska bo tam jest
> najblizszy Douglas...

z ciekawości pytam, co jest stolicą Śląska? bo nie wiem, czy o Górnym czy
Dolnym mowa...

1. Data: 2004-10-29 10:01:21

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> [...]

Przy okazji sie poprawie, mialo byc 'cytrusowo' a nie 'cytrynowo', bo
zapach to imho mieszanka cytryny, pomaranczy, mandarynki...

> O, jakie fajniste.

No fajne, fajne :) I dziala (przynajmniej na mnie)

D.

1. Data: 2004-10-29 10:02:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margarett:)) wrote:

> cyklicznie, co roku ;) i tez po powrocie zawsze przez pierwszy tydzien w
> myslach wyrywa mi sie ten"duglas"..

Nie tylko anglojezyczne, widzieliscie reklame Michelina w tv ? ;)
O Danone (z e wymiawianym na koncu) juz nie wspomne :))

D., offtopicznie

1. Data: 2004-10-29 10:53:26

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko anglojezyczne, widzieliscie reklame Michelina w tv ? ;)
> O Danone (z e wymiawianym na koncu) juz nie wspomne :))
>
> D., offtopicznie
> --

a to ja kontynuujac oftopic,ano prawda. Naogladalam sie tam reklam i ine
moglam nadziwic, temu ich..przysposobianiu slow. A najlepsze/najgorsze, ze
jak mowilma po swojemu, czyli albo z angielska, albo z jakiegos jezyka -skad
dana marka podchodzi, to patrzono sie na mnie jak na dziwaka..Moja Ciotka
mieszkajaca tam 15 lat, tez juz mowi tak jak oni:), wiec mial mnie kto
poprawiac :);)

1. Data: 2004-10-29 22:14:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Oct 2004 21:01:21 +0000 (UTC), Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> wrote:
:
: P.S. Swoją drogą, przyłapałam się właśnie na tym, że choć trochę czasu już
: minęło od mojego pętania się między Aachen a Kolonią, ja do dziś mówię
: [duglas]. ;->>

jak byla raz promocja w GM-owskim douglasie, to z glosnikow tez ciagle
nadawali: duglas i duglas... znaczy sie, u niemiaszkow tak sie mowi?
myslalam, ze to nasze nieuctwo wymyslilo ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

mydła z mydłem czy bez mydła...?
peeling do ust
YR - balsam gruszkowy
Bio-Pycnogenol - kolejne pytanie z serii cellulit :)
co dla mnie znaczy uroda