Nowe forum o lekarzach: doktory.pl

1. Data: 2006-08-28 18:58:28

Temat: Nowe forum o lekarzach: doktory.pl
Od: "Admin doktory.pl" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pozwolę sobie ogłosić, że założyłem nowe forum mające służyć wymianie
informacji i opinii o lekarzach. W tej chwili ze względu na wiek raczkujący
prawie
nie ma postów, dlatego szczególnie mile widziani są ludzie którzy chcą
podzielić się swoimi doświadczeniami z lekarzami, np. polecić dobrego
specjalistę. Jest forum ogólne i działy dla większych miast (w razie
potrzeby zakładam nowe). Osoby zainteresowane zapraszam na stronę
http://doktory.pl.

Pozdrowienia
Admin doktory.pl

2. Data: 2006-08-28 19:59:27

Temat: Re: Nowe forum o lekarzach: doktory.pl
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Admin doktory.pl napisał(a):

> potrzeby zakładam nowe). Osoby zainteresowane zapraszam na stronę
> http://doktory.pl.

Dlaczego doktory, a nie doktorzy? :-(
A może dochtory będzie lepiej? ;-)

--
Kaja

3. Data: 2006-08-29 07:07:25

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Aug 2006 21:59:27 +0200, Kaja wrote:

> Dlaczego doktory, a nie doktorzy? :-(
> A może dochtory będzie lepiej? ;-)

Eeeetam, od razu konowały najlepiej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

4. Data: 2006-08-29 09:07:07

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w
wiadomości news:1br0j9g4a2gaa.dlg@always.coca.cola...

> Eeeetam, od razu konowały najlepiej.

Nie, nie, nie. Po prostu mordercy w białych kitlach.

5. Data: 2006-08-29 10:55:39

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek." <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> :
> : Nie, nie, nie. Po prostu mordercy w białych kitlach.
> :
>
> Tylko po co im te kitle ???

Sądząc po prezentowanych opiniach prasowych (i zasłyszanych), to chyba
po to, by mieli gdzie wkładać otrzymywane łapówki;-)

6. Data: 2006-08-29 11:13:46

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

:
: Nie, nie, nie. Po prostu mordercy w białych kitlach.
:

Tylko po co im te kitle ???

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0635-1, 2006-08-28
Przetestowano na: 06-08-29 13:13:48

7. Data: 2006-08-29 11:30:38

Od: Henryk Ziolkowski <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Eeeetam, od razu konowały najlepiej.

Jak najbardziej.
Ostatnio rozmawialem z osoba ktora z powodu ciezkiej choroby czlonka
rodziny, miala do czynienia z polska sluzba zdrowia przez okolo miesiac.

Opinia byla taka: ja raczej wole zdechnac gdzies w metro, niz miec do
czynienia z polskimi lekarzami i pielegniarkami.
Ta osoba nie miala na mysli kwalifikacji zawodowych (nie ma pojecia o
medycynie), ale sposob traktowania pacjenta.

8. Data: 2006-08-29 11:48:58

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
: Użytkownik "Marek." <M...@p...fm> napisał w wiadomości
: news:ed15ru$nsr$1@atlantis.news.tpi.pl...
: >
: > :
[...]
No to rozumiem , a białe bo forsa w białej kopercie

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0635-1, 2006-08-28
Przetestowano na: 06-08-29 13:49:00

9. Data: 2006-08-29 12:50:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Aug 2006 11:30:38 GMT, Henryk Ziolkowski wrote:

> [...]
> Opinia byla taka: ja raczej wole zdechnac gdzies w metro, niz miec do
> czynienia z polskimi lekarzami i pielegniarkami.

Im więcej takich osób, tym lepiej. Odprowadzają składki, a nie
korzystają - ergo dla Religi i jego współpracowników (bo nie lekarzy
przecież) czysty zysk. Niestety z reguły kończy się na deklaracjach, a
kiedy przychodzi co do czego, to tacy właśnie w izbach przyjęć krzyczą
najgłośniej, że im się wszystko należy.

> Ta osoba nie miala na mysli kwalifikacji zawodowych (nie ma pojecia o
> medycynie),

Zgadza się - właśnie tacy o medycynie wiedzą najwięcej.

> ale sposob traktowania pacjenta.

Bo oczywiście wszyscy traktują pacjenta i jego rodzinę źle. Tak, jak
wszyscy księża są pedofilam, a wszyscy ministrowie spraw zagranicznych
byli sowieckimi agentami.

Gratuluję szerokich horyzontów i niezależności myślenia.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

10. Data: 2006-08-29 15:31:10

Od: "Admin doktory.pl" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego doktory, a nie doktorzy? :-(
A może dochtory będzie lepiej? ;-)

---

Nie przyszło mi do głowy dochtory jak kupowałem domenę :) doktory.pl - żeby
nazwa była z jajem. A lekarze.pl było zajęte. Ja tam nie mam nic przeciwko
lekarzom, chodzi tylko o to żeby mieć kontakt z tymi milszymi i bardziej
kompetentnymi ludźmi, w sumie po to założyłem forum żeby móc polecić dobrego
lekarza lub zapytać o dobrego lekarza. Skoro już mowa o kondycji służby
zdrowia w Polsce to moim zdaniem pomogłoby wprowadzenie symbolicznych opłat
za wizytę, np. 5zł. Raz że wpłynęłoby trochę kasy a dwa że tłok byłby
mniejszy.

zgrubienie sluzówki-co to znaczy?
Prawe jądro
jakie szkla kontaktowe?