Nowosci z UK

1. Data: 2004-03-12 12:00:49

Temat: Nowosci z UK
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie wiem czy ktos mnie jeszcze tu pamieta, bo od prawie pol roku mnie tu nie
bylo. :) Powoli zadamawiam sie w Wielkiej Brytanii i postanowilam, ze napisze
Wam o moich 2 nowych nabytkach.

Pierwszy: szampon i odzywka Timotei z henna (Timotei henna copper radiance)
dla wlosow od sredniego brazu do ciemnego. Nadaje rudawy polysk na wlosach.
Stosuje codziennie od jakis dwoch tygodnii i musze powiedziec, ze cos tam
widac. Efekt moze nie jakis spektakularny (bo nikt tego nie obiecywal), ale
wlosy sa ladne, lsniace i bardziej rudawe. Bardzo fajna jest ponadto odzywka.
Wlosy sa po niej bardziej miekkie. Cena w promocji: 1,99 funta (odzywka gratis)

Drugi: tusz do rzes Bourjois Pump up the volume. Ma niby dawac efekt D, czyli
maksymalnie wydluzac i podkrecac rzesy. Efekt niestety tym razem
niespektakularny jak obiecuje producent, chociaz sklamalabym, ze fajnie nie
podkreca i nie wydluza. Ciut skleja rzesy, prawdopodobnie dlatego, ze za duzo
tuszu nabiera sie na szczoteczke. No nic... Trzeba wycierac w chusteczke, a
wczesniej najlepiej troszke rozczesac rzesy gesta szczoteczka od starego
tuszu. Ogolnie, w skali 1 do 5 dalabym mu 4. :) Troche zaluje, ze nie kupilam
chwalonego przez Was Max Factora 2000 kalorii. Acha, cena nowego "burzuja"
prawie 8 funtow, na naszym allegro mozna kupic za 30 pare zlotych.

To tyle z nowosci w UK. Ciekawe kiedy/czy ukaza sie w Polsce.

Btw, firma Yves Rocher w Wielkiej Brytanii chyba rozprowadza kosmetyki
wylacznie droga wysylkowa. Nie udalo mi sie tez znalezc mojego ukochanego
Effaklaru K z La Roche Posay, czy kosmetykow Vichy. Moze zle szukam?

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M

1. Data: 2004-03-12 12:44:17

Temat: Re: Nowosci z UK
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M napisał/a w news:23b7.00000600.4051a670@newsgate.onet.pl:

> Pierwszy: szampon i odzywka Timotei z henna [ciach]
> To tyle z nowosci w UK. Ciekawe kiedy/czy ukaza sie w Polsce.

Już są ;)
W wesji z henną do włosów brązowych i z rumiankiem do włosów blond. Mam
szampon z henną. Włosy myję codziennie i chyba w ogóle nie
dostrzegłabym rezultatu, gdyby koleżanka nie zapytała czy zmieniłam
kolor włosów. A ja przecież od początku roku nie farbuję czupryny,
którą dzielnie hoduję i hoduję, aż w końcu (w maju?) machnę sobie
trwałą :)
Koleżance odpowiedziałam, że nic nie zmieniałam, a dopiero wieczorem
myjąc włosy uświadomiłam sobie, że faktycznie ten szampon z henną
działa! Myślę, że odżywka dodatkowo wzmaga ten efekt.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-12 12:55:25

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Lady M napisał/a w news:23b7.00000600.4051a670@newsgate.onet.pl:
> Już są ;)
No wlasnie wlazlam na wizaz.pl i zauwazylam, ze ktos go zglosil. Przepraszam,
ale moje informacje o kosmetykach w Polsce (tak jak o wielu innych rzeczach)
sa tylko z internetu. Mama odmowila "znania sie" i sle tylko katalogi z Avonu,
a ja zamawiam.

> [...]
> myjąc włosy uświadomiłam sobie, że faktycznie ten szampon z henną
> działa! Myślę, że odżywka dodatkowo wzmaga ten efekt.
Ja myje codziennie, bo jak wstaje rano to mam taka czupryne, ze nic tego nie
okielzneloby. :) Efekt, jak pisalam, po 2 tygodniach ciekawy. Na pewno jest
poglecienie koloru i polysk. Dla mnie wystarczy.

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M

1. Data: 2004-03-12 20:29:51

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

vichy jest na pewno. np. tu: http://www.garden.co.uk/index.htm

1. Data: 2004-03-16 12:13:50

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> vichy jest na pewno. np. tu: http://www.garden.co.uk/index.htm
Dziekuje bardzo! Na razie mi nie potrzebne, bo za tydzien jade do Polski i
beda zakupy, ale na pewno skorzystam jak mi sie zapas skonczy! :)
Szkoda, ze w sklepach nie ma, zycza sobie dodatkowe 3,5 funta za przesylke.

Pozdrawiam,
Lady M

Re: nierowne piersi..
Re: nierowne piersi..