co to są algi mikronizowane?

1. Data: 2004-03-12 11:16:59

Temat: co to są algi mikronizowane?
Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ponieważ wybieram się na zabieg oczyszczania tłustej cery grupowiczki
doradziły mi aby wybrać
algi mikronizowane - to czy sa jakieś inne ? bo może nałożą mi coś innego a
powiedzą, że to algi mikronizowane.
przepraszam za głupie pytania

1. Data: 2004-03-12 11:58:18

Temat: Re: co to są algi mikronizowane?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniołek wrote:

> algi mikronizowane - to czy sa jakieś inne ? bo może nałożą mi coś innego a
> powiedzą, że to algi mikronizowane.

To tak strasznie smierdzi (zgnilymi glonami - ze powiem wprost ;) ), ze
nie da sie podrobic ;)
To jest taka papka, przewaznie lekko ciepla.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

fryzjer- Lodz
depilacja wąsików
Re: Poszukuję Zuzanki. :)
[dlugie]kilka rzeczy ktore chce pochwalic
in love again YSL powrocilo!!!!!