Nowotwór trzustki

1. Data: 2004-06-03 15:23:13

Temat: Nowotwór trzustki
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakie są metody leczenia nowotworu trzustki?

pozdrawiam
Michał

2. Data: 2004-06-03 16:31:13

Temat: Re: Nowotwór trzustki
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są metody leczenia nowotworu trzustki?
Zależy jakiego nowotworu, ale ogólnie to operacyjne. Wyprzedzając pytanie
rokowanie też zależy od typu nowotworu.

--
Krzysiek, EBP
Jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

3. Data: 2004-06-03 16:52:12

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:16en8zwgswfxm.17ze75rwre7je.dlg@40tude.net...
> Zależy jakiego nowotworu, ale ogólnie to operacyjne.

Moze moje pytanie będzie lamerskie - ale czy można wykonac pełną resekcję
trzustki?

pozdrawiam
Michał

4. Data: 2004-06-03 21:16:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-06-04 06:35:20

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9nfrl$blg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jakie są metody leczenia nowotworu trzustki?

Zainteresuj sie mikrolementami Podbielskiego,
z Miedzyrzecza Wlkp.
Mikroelementy te wspomagaja leczenie calego
organizmu (rowniez nowotworow - ktore sa
objawami choroby calego organizmu).

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

6. Data: 2004-06-04 17:51:58

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zainteresuj sie mikrolementami Podbielskiego,
> z Miedzyrzecza Wlkp.
> Mikroelementy te wspomagaja leczenie calego
> organizmu (rowniez nowotworow - ktore sa
> objawami choroby calego organizmu).

A jesli ktos w to uwierzy i po odnalezieniu przez google strony
internetowego Sklepu PPHU Dr. Podbielski zrezygnuje z kontaktow z onkologiem
na rzecz preparatow TP po przeczytaniu np. ze:

"Preparaty TP skuteczne niezależnie od wieku, płci oraz stadium choroby! To
Pomaga! Dr Tadeusz Podbielski od 50 lat doskonalił skład, formę oraz sposoby
stosowania preparatów TP. Ich skuteczność weryfikuje ogromna liczba wyleczeń
poważnych i bardzo poważnych zagrożeń dla życia.
Ich biologiczną aktywność potwierdzają opinie klinicystów, naulkowców oraz
lekarzy praktyków. Ich całkowite bezpieczeństwo, brak powikłań udowodniły
badania wielu instytutów naukowych
Z wszystkich województw, z wielu krajów europejskich, z Ameryki, z Azji,
Afryki i Australii ludzie proszą o preparaty TP. W wielu listach błogosławią
ich skuteczność nawet w tzw. "przypadkach beznadziejnych". jak rak czy
trąd."

nie ruszy cie sumienie? Masz wogole sumienie? Zgadza sie ze wszystko jest
sformulowane dosyc "bezpiecznie" ze to tylko "wspomagajace", "biologiczna
aktywnosc" to tylko biologiczna aktywnosc a nie skutecznosc w leczeniu tradu
czy nowotworow, ale wszyscy wiemy ze przecietny przestraszony chory tego nie
zauwazy.
Dla zainteresowanych zacytuje sklad tego "cudu":

TP - 1 - mikroelementy wg receptury dr Tadeusza Podbielskiego
Obecność jonów
a.. KOBALT Co++
b.. MAGNEZ Mg ++
c.. CYNK Zn ++
TP - 2 -mikroelementy wg receptury dr Tadeusza Podbielskiego
Obecność jonów:

a.. KOBALT Co++
b.. ŻELAZO Fe ++
c.. MAGNEZ Mg ++
d.. MIEDŹ Cu ++
e.. CYNK Zn ++
Ktos moglby pomyslec ze i ty w to wierzysz, ale po przeczytaniu na twojej
stronie
http://213.76.228.113:/wojsal/zdrowie/drnona4.html
na badz co badz podobny temat ze np:

"Twój obrót jest liczony od momentu przyłączenia się. Awans w firmie
otrzymujesz po wykonaniu obrotu, liczonego od początku Twojego zaistnienia w
firmie.
nigdy nie tracisz prawa do już uzyskanego poziomu premii
na Twój obrót składa się obrót Twój oraz Twojej grupy.
Tak wyznaczony obrót liczy się przy osiąganiu awansu w firmie."

chyba oczywisty staje sie cel twojego dzialania.

Nie pozdrawiam. Robert

7. Data: 2004-06-05 13:36:06

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zainteresuj sie mikrolementami Podbielskiego,
> z Miedzyrzecza Wlkp.
> Mikroelementy te wspomagaja leczenie calego
> organizmu (rowniez nowotworow - ktore sa
> objawami choroby calego organizmu).

Chodzi mi o leczenie w warunkach szpitalnych.

Michał

8. Data: 2004-06-07 06:36:52

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

> A jesli ktos w to uwierzy i po odnalezieniu przez google strony

Kazdy czlowiek podejmuje decyzje sam za siebie.

> internetowego Sklepu PPHU Dr. Podbielski zrezygnuje z kontaktow z
onkologiem

Gdybys sie troche zainteresowal tematem,
wiedzialbys, ze mikroelementy Podbielskiego NIE
ZASTEPUJA leczenia konwecjonalnego.

> nie ruszy cie sumienie? Masz wogole sumienie?

Mam.

> [...]
> b.. MAGNEZ Mg ++
> c.. CYNK Zn ++
> TP - 2 -mikroelementy wg receptury dr Tadeusza Podbielskiego

Owszem wierze. A wlaciwie wiem.
Wiedze te opieram na faktach.
Oczywiscie daleki jestem od twierdzenia,
ze wyzej wymieniony preparat jest uniwersalnym
lekiem, ktory leczy wszystko u kazdego.

> Ktos moglby pomyslec ze i ty w to wierzysz, ale po przeczytaniu na twojej
> stronie
> http://213.76.228.113:/wojsal/zdrowie/drnona4.html
> na badz co badz podobny temat ze np:

A co maja wspolnego preparaty Dr Nony z
mikroelementami Podbielskiego?!
Prosba: jesli znasz tematu - nie wypowiadaj sie.
Warto w takiej sytuacji po prostu zadac
pytanie, zamiast szukac sensacji.

> [...]
> Tak wyznaczony obrót liczy się przy osiąganiu awansu w firmie."
>
> chyba oczywisty staje sie cel twojego dzialania.

No, wlasnie. Jaki jest moj cel dzialania?

Moge Ciebie tylko zapewnic, ze nie zarabiam na leczeniu
ludzi ani na sprzedazy lekow, preparatow itp.
Nie uwazam tez by ludzie zajmujacy sie leczeniem,
sprzedawaniem lekarstw nie mieli prawa do zarobku.

> Nie pozdrawiam. Robert

Ja zas pozdrawiam Ciebie i radze,
bys opanowal emocje. Emocje przeszkadzaja
w ocenie sytuacji, prowadzic zas moga
do blednych i krzywdzacych wnioskow.

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

9. Data: 2004-06-07 06:38:26

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9sijr$r7q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chodzi mi o leczenie w warunkach szpitalnych.

Mikroelementy te nie zastepuja leczenia
konwencjonalnego. Nalezy je traktowac
jako wspomaganie kuracji. Pacjent, ktory
je zazywa, musi byc caly czas pod
kontrola swojego lekarza.

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

10. Data: 2004-06-07 10:44:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Jun 2004 08:38:26 +0200, WOJSAL wrote:

> Mikroelementy te nie zastepuja leczenia
> konwencjonalnego. Nalezy je traktowac
> jako wspomaganie kuracji. Pacjent, ktory
> je zazywa, musi byc caly czas pod
> kontrola swojego lekarza.

Krótko mówiąc z punktu widzenia medycyny owe elementy nie mają znaczenia
terapeutycznego i nie ma żadnego dowodu na to, że mają jakiekolwiek
działanie w nowotworach.

Jedyna sensowna część Twojej wypowiedzi to ta, że chory powinien być pod
kontrolą lekarza - i za to Ci chwała. Ale rozciągnął bym to zalecenie na
wszystkich chorych z nowotworami, nie tylko tych jedzących elementy dr
Oet... TFU! Podbielskiego.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

Wartner