Nowy Rok

991. Data: 2011-01-05 23:16:25

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 21:34:47 +0100, medea napisał(a):

> Ale to chyba nie dlatego, że nie chciał być posądzony o pedofilskie
> zapędy? ;)

Na pewno nie. Nie napisałam, że zaraz po przywiezieniu córki ze szpitala
mąż musiał pojechać na egzaminy i kiedy wrócił po niecałym tygodniu,
dziecko nie było w ogóle kąpane, bo "babcia" miała na mnie tak wielki
wpływ, ze mi wmówiła, że się dziecko przeziębi. Ja to w ogóle byłam w
marnym stanie zresztą... i przyznaję, że uległam ze słabości swojej. Tzn
myłam dziecko na przewijaku, nie było kąpieli typowej. A mąż jak się o tym
dowiedział, to złapał dziecko i zaniósł do łazienki, połozył sobie na łapie
jak żabę i wsadził pod kran. Oczywiście asystowałam. Mamę zostawiliśmy za
drzwiami, dobijającą się :-D

992. Data: 2011-01-05 23:18:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 13:18:23 -0800 (PST), glob napisał(a):

> że dlatego jest w związku od 30 lat, bo jest niewymienialna.

A to to prawda, z pozostałą resztą mogłabym dyskutować. Tj moim zdaniem
niesłusznie nakładłeś medei, no niesłusznie. WCZYTAJ się w to, co ona
pisze, za szybko reagujesz...

993. Data: 2011-01-05 23:22:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 14:45:17 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> bezpieczeństwu, np ukradną mężowi portfel i mąż rożalony wróci bez
> pieniędzy, nie jest ważne że go obrobili, ale to że albo przepił, albo
> jest idiotą i pozwolił się okraść. Wtenczas żona pokazuje na głodne
> pyski dzieci, które są jeszcze bardziej głodne i mówi ...patrzcie to
> wasz tatuś nieudacznik i facet zaczyna w to wierzyć, że to przez niego
> zajebali mu portfel, czyli zamiast go pocieszyć to On obrywa, bo nie
> liczy się jako osoba, jest głupi i nierozsądny i wogóle coś z nim nie
> tak. Czyli brak więzi od strony zaburzonej, wyziębionej emocjonalnie

Bardzo dobre!

994. Data: 2011-01-05 23:34:05

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 5 Jan 2011 13:18:23 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> A to to prawda, z pozosta�� reszt� mog�abym dyskutowa�. Tj moim zdaniem
> nies�usznie nak�ad�e� medei, no nies�usznie. WCZYTAJ si� w to, co ona
> pisze, za szybko reagujesz...

Nie właśnie dobrze, dokazywała na mnie prawie w każdym poście, z jej
postów wieje chłód, aż można się zmrozić, ale nie dlatego że jest
rozumowa, tylko dlatego że jest wyziębiona emocjonalnie, bo to kobieta
która potrzebuje bezpieczeństwa i utonięcia w masię, gdzie wydaje jej
się że to zapewni przetrwanie potomstwu. Więc zionie agresją przy
najmniejszej naruszalności stereotypu. Pamiętasz wątek z tym
Japończykiem jak Michał nie mógł jej uspokoić i by była pierwsza do
posadzenia Japończyka i niedocierało, że obcokrajowiec może być tu
wytykany za swoją obcość. To zajadła komunistka.

995. Data: 2011-01-06 00:08:34

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 21:27, kiwiko pisze:

> to jej życie, nam nic do tego :)

Dostanę odpis wyroku?

--
Pozdrawiam - Aicha

996. Data: 2011-01-06 02:58:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> posadzenia Japończyka i niedocierało, że obcokrajowiec może być tu
> wytykany za swoją obcość. To zajadła komunistka.

Dokładnie Ikselcia, z tym japończykiem to go jacyś rasiści podglądali
i tu na grupy pytanie poszło... co zrobić bo ogląda na laptopie młode
panienki i chyba pedofil, więc takiej histerii dostała, że ani ja ani
Michał nie mógł jej uspokoić. A najprowdopodobniej obcość kultury ich
pobudziła do błędych określeń i jeśli nawet ten japończyk oglądał, to
pewnie lolitki, bo moda na lolitki jest w japoni, a nie na pedofilię.
Tak więc przez takie histeryczki niewinny facet poszedłby do puchy, a
obcokrajowcy mają przejebane i jeszcze podejrzenie pedofili, ta
wariatka zajebałaby niewinnego faceta, bo jej poczuciu bezpieczeństwa
zagroziły mylne podejrzenia. Tak samo nie interesuje ją że to mnie
zrobiono krzywdę, lecz to że może coś być z zagrażenia jej
bezpiecznego wąskiego światka. Ma zerwane więzi z ludźmi , tak jak w
tym utworze bielizny, że ...szejść kobiet w ciąży krzykneło Nie! Bo
facet ukradł chleb, czyli niedostrzegają faceta ale drą się dewoty z
naruszonego wąskiego światka psychicznego, stąd ta oziębłość , a utwór
powstał za komuny, ale idealnie pasuje do portretu psychologicznego
Medey. Gdyż komunizm to była stadność i ludzie osobistych praw nie
mieli i wszystko co osobiste budziło histerię jak twoje
samouwielbienie. Stąd ten chłód.

997. Data: 2011-01-06 09:09:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz, ja również tylko co do paru kwestii w życiu mam pewność ;)
> Powyższe zdanie to tylko moje przypuszczenie, oparte na obserwacjach.
> A że jesteśmy inni, mamy inne doświadczenia, inne obserwacje, i inne
> poglądy, to i nasza pewność chwieje się bądź stoi murem w całkiem różnych
> obszarach życia. A czasami może i gdzieś się spotyka ;)

Chcialem powiedziec, ze nie wszystko nam rodzice, srodowisko wdrukowuja.
Potrafie rozpoznac niektore cechy u siebie - po rodzicach - ale wydaje mi
sie, ze sa one raczej na poziomie hardwareu. Jest jednak tyle rzeczy
calkowitcie sprzecznych - przynajmniej z moim prywatnym obrazem moch
rodzicow - dlatego oponuje. Niektore pewnie wloka sie po dziadkach itp., ale
oni wplywu na wychowanie prawie nie mieli.

998. Data: 2011-01-06 09:14:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego oczekujesz? Uważasz, że powinnam traktować globa w jakiś "nieludzki"
> sposób?

Zacznij moze od porzucenia arytmetyki zerojedynkowej. Potem bedzie latwo.

> Pomysleć to sobie można sporo, ale od myśli do słów i czynów daleka droga.
> Potraktowałabym globa tak, jak sama chciałabym być traktowana. A gdyby
> potrzebował pomocy, postarałabym się mu pomóc, na miarę swoich możliwości.

Usenet ksztaltujemy my. M.in. akceptacja pewnych zachowan. Zapewniam, ze
ostracyzm bluzgajacych kolesi, nie zrobi im krzywdy, a wrecz przeciwnie,
moze zatrzymac ich samonakrecanie - a to bylby juz sukces.

999. Data: 2011-01-06 09:23:43

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Dostanę odpis wyroku?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

jasne ;)
nie pochwalam byś się nie rozszalała,
nie krytykuję, bo nie chcę Ci sprawiać przykrości,

ale czasem Cię podziwiam :)

kiwiko

może być? ;)

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> to jej życie, nam nic do tego :)

Dostanę odpis wyroku?

WYROK:
W imieniu Miłości skazuje się Aichę na bezwarunkowe i natychmiastowe
przebaczenie. Jako dodatkową karę nakazuje się bycie Aichy już do końca
życia odpowiedzialną za każdy aspekt swojego życia.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane