Nowy Rok

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 10:14:11 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zacznij moze od porzucenia arytmetyki zerojedynkowej. Potem bedzie latwo.

> Usenet ksztaltujemy my. M.in. akceptacja pewnych zachowan.

Ależ oczywiście. Zgadzam się z Tobą.
I nie akceptuję pewnych zachowań.
Nie tylko globa, Ghoście. Parę innych "osobowości" usenetowych również.
Nie spodobało mi się również zachowanie m.in. performerki.
Być może błędnie odczytujesz moje wczorajsze wypowiedzi, w których nie
bronię bluzgania globa, a jedynie okazuję swój negatywny stosunek do
wypowiedzi performerki. Ponieważ, w przeciwieństwie do Ciebie, uważam, że
również tego typu wypowiedzi nie powinny mieć miejsca.

> Zapewniam, ze
> ostracyzm bluzgajacych kolesi, nie zrobi im krzywdy, a wrecz przeciwnie,
> moze zatrzymac ich samonakrecanie - a to bylby juz sukces.

Może gdybyś wnikliwiej czytał psp (ale absolutnie tego od Ciebie nie
oczekuję, nie zrozum mnie źle), znałbyś mój stosunek do bluzgajacego globa.
Ja w ogóle wypowiadam się dość sporadycznie, z bluzgającym globem nie
rozmawiam, a moje wypowiedzi skierowane do "spokojniejszego" globa w
ostanim czasie można policzyć na palcach.

Pozdrawiam,
M.

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-06 11:13, niebożę kiwiko wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Chiron"<c...@o...eu> napisał w wiadomości
.pl...

=============================

> czy Ty na pewno masz mądrego psa?

Chiron ma żonę. Może ona daje psu jeść.

Qra
--
limitowana

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja wierzę, że zawsze możemy być lepsi :)

O ile rzeczywiscie cokolwiek mozemy.

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmawiam, a moje wypowiedzi skierowane do "spokojniejszego" globa w
> ostanim czasie można policzyć na palcach.

Pisze ogolnie, Ty akurat tu bywasz jako ten meteor - z rzadka, wiec moge nie
pamietac (w ogole malo co pamietam).

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzicow - dlatego oponuje. Niektore pewnie wloka sie po dziadkach itp.,
> ale oni wplywu na wychowanie prawie nie mieli.

Też mam wrażenie, że niektóre cechy genetycznie przeskakują jedno pokolenie.
Pod wieloma względami jestem bardziej podobna do babci niż do mamy.

MK

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> hihi, bardzo źle mnie odbierasz

Ale zauwazylas, ze to nie jest zaden odbior tylko odwrocenie na Ciego tego
co sama przed chwila napisalas? Chiron do tego stopnia powiela cudze
wypowiedzi, ze nawet nie zauwaza, jak bardzo przegina. Prawdziwy z niego
"oryginal" w tym temacie.

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
> mi się zdaje- istnieje wyłącznie Twój punkt patrzenia tak, że nawet nie
> zdajesz sobie sprawy, że mogą istnieć też inne. Tak Cię odbieram

Kurna Chiron, i musiałeś ugryźć łagodną Kiwko?
Musiałeś?

Weź Ty sobie wsadź tą swoją stopkę głęboko w kieszeń.

MK

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> hihi, bardzo źle mnie odbierasz
>
> kiwiko

Chyba tak.... Mały spryciarzu.

Mam nieustanne wrażenie, że sobie tu coś... testujesz.

MK

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Też mam wrażenie, że niektóre cechy genetycznie przeskakują jedno
> pokolenie.
> Pod wieloma względami jestem bardziej podobna do babci niż do mamy.

Zarowno cechy psychiczne, jak i fizyczne, oraz podobno nawet charakter.

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Zarowno cechy psychiczne, jak i fizyczne, oraz podobno nawet charakter.

Ty też... do babci? :-PPP

MK (zmykam, zajrzę później)

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane