Nowy Rok

Temat: Re: Nowy Rok
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> Ale zauwazylas, ze to nie jest zaden odbior tylko odwrocenie na Ciego tego
> co sama przed chwila napisalas? Chiron do tego stopnia powiela cudze
> wypowiedzi, ze nawet nie zauwaza, jak bardzo przegina. Prawdziwy z niego
> "oryginal" w tym temacie.
nooo, zauważyłam

kiwiko

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 00:34, glob pisze:

> [...]
> postów wieje chłód, aż można się zmrozić, ale nie dlatego że jest
> rozumowa, tylko dlatego że jest wyziębiona emocjonalnie, bo to kobieta
> która potrzebuje bezpieczeństwa i utonięcia w masię, gdzie wydaje jej
> się że to zapewni przetrwanie potomstwu. Więc zionie agresją przy
> najmniejszej naruszalności stereotypu. Pamiętasz wątek z tym
> Japończykiem jak Michał nie mógł jej uspokoić i by była pierwsza do
> posadzenia Japończyka i niedocierało, że obcokrajowiec może być tu
> wytykany za swoją obcość. To zajadła komunistka.

Glob! Wyziębiona zajadła komunistka zionąca agresją? Nie za dużo tych
oksymoronów? Gdybym była wyziębiona, to nie gadałabym z Tobą, tylko
olałabym cię z góry na dół moim zimnym moczem, jak to mają psychopaci w
zwyczaju. A tu patrz - mam wrażenie, że znowu wpakowałam się w jakąś
emocjonalną walkę.
A od mojego małżeństwo się odfajkuj, bo nie masz o nim zielonego
pojęcia. Jak i chyba w ogóle nie masz pojęcia o tym, na czym polega
dzielenie życia z drugą osobą, o chodzeniu na kompromisy, o przeżywaniu
cięższych i lepszych chwil, cieszeniu się codziennością itd.

EOT
Ewa

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chcialbym miec Twoja jasnosc

dam Ci ile chcesz :)

kiwiko

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 13:13:05 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> I ta wolna wole uzasadnisz botakiem czy czyms solidniejszym??

Takim solidniejszym botakiem :P
Wierzę, że tak jest. Mogłabym podać wieeele przykładów, ale to zbyt intymne
sprawy, by się nimi tutaj dzielić.

A Ty uważasz, ze człowiek nie ma wpływu na swoje życie, i że nic nie może?
Owszem, na pewne sprawy niestety nie mamy wpływu, ale jednak sporo zależy
od nas. Chociażby nasz stosunek do tego, czego zmienić nie możemy...

Pozdrawiam,
M.

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Jan 2011 12:42:13 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pisze ogolnie, Ty akurat tu bywasz jako ten meteor - z rzadka,

Spadająca gwiazda, powiadasz? ;)
Taka satelita ze mnie raczej.

> wiec moge nie
> pamietac (w ogole malo co pamietam).

Skromniś ;P
Tanakan polecam :)

Pozdrawiam,
M.

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 6 Jan 2011 13:13:05 +0100, Ghost napisał(a):
>
> A Ty uważasz, ze człowiek nie ma wpływu na swoje życie, i że nic nie może?

Ja nic nie uwazam, szukam twardych dowodow na to, ze istnieje wolna wola, a
my ludzie - nasza swiadomosc - nie jestesmy tylko bezwolnymi obserwatorami
tego co maszyna zwana mozgiem w sposob deterministyczny, z nami wyczynia.

> Chociażby nasz stosunek do tego, czego zmienić nie możemy...

Nasz stosunek tez czegos - co jest poza nami - wynika.

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dam Ci ile chcesz :)

Gdybyz to bylo mozliwe.

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skromniś ;P

Realista.

> Tanakan polecam :)

Eno, w ogolnosci na lepetyne nie narzekam.

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdybyz to bylo mozliwe.
a to zależy od Ciebie :)

kiwiko

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to zależy od Ciebie :)

Ponoc nawet wiara w Boga nie zalezy ode mnie, a co do piero w wolna wole.

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane