Nowy Rok

861. Data: 2011-01-04 22:18:49

Temat: Re: Nowy Rok
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========================

> A_jaka_jesteś_TERAZ???
>
> --
> Prawda, Prostota, Miłość
>
> Chiron
niepokorna ;)

kiwiko

862. Data: 2011-01-04 22:22:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

medea napisał(a):
> [...]
n.googlegroups.com...

> [...]
.googlegroups.com...

> �adne! :-D
>
> Ewa

Dla mnie nie, bo przez takie zaburzone buractwo jak pansla musiałem
poznawać te realia.

Za swoje winy, cieciu. Nie jestem cieciu burakiem.

863. Data: 2011-01-04 22:25:44

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Bes znaczenia, w koncó Ty tó rzondzisz.
hihi, w głowie mu przewrócisz ;)

kiwiko

864. Data: 2011-01-04 22:34:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> medea napisa?(a):
n.googlegroups.com...

.googlegroups.com...

> Dla mnie nie, bo przez takie zaburzone buractwo jak pansla musia?em
> poznawa? te realia.
>
> Za swoje winy, cieciu. Nie jestem cieciu burakiem.

Buractwo takie jak ty SBku, które katowało studentów za komuny,
zaburzone, wsobne, śmiedzące, z wykrzywionymi ryjami, będące poza
kulturą, prześladuje jak zawsze w tym kraju, ludzi kultury takich jak
ja, więc te moje bluzgi to jest strategia - przemocy, bo gdy wreszcie
ludzie kultury zażynani przez odpady takie jak ty, tej przemocy będą
używali, bo do bydła dociera tylko przemoc, bo jest poza kulturą, to w
końcu odnajdziecie swój chlew z którego próżnej mordy nie wychylisz i
w Polsce będzie normalnie . Paniał?

865. Data: 2011-01-04 23:07:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]

używali, bo do bydła dociera tylko przemoc, bo jest poza kulturą, to w
końcu odnajdziecie swój chlew z którego próżnej mordy nie wychylisz i

Znowu napraszasz się cieciu, abym zrezygnował z mojej cierpliwości.
Jeszcze raz - nie byłewm ssmanem (eSBucem, WSIokiem, ormowcem czy nawet
strażakiem arbuzem). W 1968 byłem w wojsku, siedzielismy w koszarach, nie
dawano przepustek, była "podwyższona gotowość bojowa". Do Czechosłowacji
też nie pojechałem, dlatego, że atak wojsk UW na ten kraj niezgodny był z
konstytucją obowiazującą wtedy w Polsce, a ja mówiłem o tym głośno. Reszta z
mojej jednostki tez nie pojechała - to miał być drugi rzut, na szczęscie
wtedy skończylko się na pierwszym...
Solidarność i wolność jaką ona niosła wykończyły parchy - Giermek,
Jonkauer i inne sqrwysyny...

866. Data: 2011-01-04 23:10:03

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 22:01, glob <s...@g...com> wrote:

> Hospitalizowany w obecnej placówce zdrowia psychicznego, na zlecenie
> sądu rejonowego łódź widzew .Podczas obserwacji nie ujawnił objawów
> psychotycznych.

Weź mnie nie osłabiaj, bo normalnie w dodatku jeszcze mitomanisz w
żywe oczy.
Napisz no co tam za tajemnicę za tymi
plackami ukrywasz - hę? ;))
--
p?rform?rka

867. Data: 2011-01-04 23:18:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Jeszcze raz - nie by?ewm ssmanem (eSBucem, WSIokiem, ormowcem czy nawet
> stra?akiem arbuzem). W 1968 by?em w wojsku, siedzielismy w koszarach, nie
> dawano przepustek, by?a "podwy?szona gotowo?? bojowa". Do Czechos?owacji
> te? nie pojecha?em, dlatego, ?e atak wojsk UW na ten kraj niezgodny by? z
> konstytucj? obowiazuj?c? wtedy w Polsce, a ja m?wi?em o tym g?o?no. Reszta z
> mojej jednostki tez nie pojecha?a - to mia? by? drugi rzut, na szcz?scie
> wtedy sko?czylko si? na pierwszym...
> Solidarno?? i wolno?? jak? ona nios?a wyko?czy?y parchy - Giermek,

Polska jest rozdarta, za komuny organizacje wiejskie prowincjonalne
atakowały...niebieskich ptaków...czyli studentów ludzi kultury, ale to
nie komunizm wymyślił, kultura jest dla zaburzonego buractwa obca i
dlatego niezrównoważone buractwo atakuj tu osoby kultury, a ty
wielokrotnie to pokazałeś. Proste.

868. Data: 2011-01-04 23:21:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

p?rform?rka napisał(a):

> Weź mnie nie osłabiaj, bo normalnie w dodatku jeszcze mitomanisz w
> [...]

A taką tajemnice, że zamiast siedzieć w internecie powinnaś udać się
do psychiatry i to bardzo szybko. Kto normalny atakuje ofiarę,
przypisując mu winy wariactwa , głupotę i inne wymysły.....napewno nie
jest to osoba zdrowa psychicznie.

869. Data: 2011-01-04 23:23:31

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
i.googlegroups.com...

Ty nie jesteś żaden ludź kultury, kryminalisto.

PO_łykacz widelców z cyrku za kratami.

870. Data: 2011-01-04 23:31:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
i.googlegroups.com...

> Ty nie jeste? ?aden lud? kultury, kryminalisto.
>
> PO_?ykacz widelc?w z cyrku za kratami.

Zaburzony buraczku, za te ataki na ludzi kultury, to rozejrzyj się co
się obecnie dzieje, jak pogarsza się zachowanie do takich jak ty. Jak
lekarze strajkowali o podwyżki i buractwo z prowincji się darło od
przeróżnych do lekarzy, czym spowodowano brak rozmów rządu z
lekarzami, sam widziałem jak buraczek,, dziwnym trafem,, nie mógł się
dostać do gabinetu, zdechniesz niedługo za swoje kurestwo i nikt ci
nie pomoże.

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane