RE: Nowy Tydzien Nowy Przepis Tygodnia Diabelskie Spaghetti !

1. Data: 2000-03-28 15:33:47

Temat: RE: Nowy Tydzien Nowy Przepis Tygodnia Diabelskie Spaghetti !
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

tak a propos, moge komus podeslac dokument wordowski z emotikonami i
skrotami przeroznymi stosowanymi w internecie...

ja bardzo prosze, jestem calkowicie nie w temacie skrotow

Anna Sekulska
a...@w...com
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-03-28 21:02:16

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska <a...@w...com> schreef in berichtnieuws
60CCCF46517FD311B6D700805F66BA4D216A23@WARSAWBDC...

> tak a propos, moge komus podeslac dokument wordowski z emotikonami i
> skrotami przeroznymi stosowanymi w internecie...
>
> Ja tez z checia skorzystam.
Dzieki
Danka

1. Data: 2000-03-29 06:23:51

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig a écrit :

> A co ma zrobić ktoś, kto też by chciał, ale dokument wordowski może
> najwyżej wyciąć z ekranu i nakleić sobie na ścianie?...
>
> Joanna

powiedz jakiego uzywasz systemu? byc moze moj Word 2000 potrafi ci ten
tekst -ktorego nie mam nota bene-przetlumaczyc na "twoje" ?

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-03-29 06:46:54

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@p...ch> wrote:

> powiedz jakiego uzywasz systemu? byc moze moj Word 2000 potrafi ci ten
> tekst -ktorego nie mam nota bene-przetlumaczyc na "twoje" ?

Wiecie co, naprawdę to jest już straszne. Żeby dokument ze skrótami,
czysty tekst, przesyłać między ludźmi jako plik z Wyrda i jeszcze zmuszać
wszystkich którzy nie mają ochoty na stycznośc z z M$ żeby albo przeszli
na niego, albo się męczyli z szukaniem filtrów. Do cholery ciężkiej, o
pliku tekstowym tu nikt nie słyszał?!!!

EwaP FH co nie wytrzymała już tego
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-03-29 08:09:25

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-29 09:00:29

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein napisał(a):

> powiedz jakiego uzywasz systemu? byc moze moj Word 2000 potrafi ci ten
> tekst -ktorego nie mam nota bene-przetlumaczyc na "twoje" ?
>

> --
> Amicalement Paul Urstein

Jeśli dobrze rozumiem tę machinę, przy której siedzę, to chodzi o Mac/OS
System Software 7.5.5.
A może coś pokiełbasiłam?...

Joanna

1. Data: 2000-03-29 10:41:07

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec wrote:

> [...]
> wszystkich którzy nie mają ochoty na stycznośc z z M$ żeby albo przeszli
> na niego, albo się męczyli z szukaniem filtrów. Do cholery ciężkiej, o

hm, nie wiedzialam, ze to takie straszne faux pas.

> EwaP FH co nie wytrzymała już tego

--
peace,
fire

Anna

1. Data: 2000-03-29 11:18:48

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@h...com...

> hm, nie wiedzialam, ze to takie straszne faux pas.

He, heh, doczekalismy sie juz schorzenia zwanego microsowstretem, albo
microsofobia :) A moze to tak jak z wegetarianami, nie rusza niczego, co
pochodzenia msnego :D - tylko nie wiem, jak to nazwac...

Jader

p.s. Oczywiscie Aniu, ze to faux pas, i moze sie skonczyc znalezieniem w
skrzynce pocztowej skompilowanego jadra linuxa ;)

1. Data: 2000-03-29 11:30:17

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote:
> p.s. Oczywiscie Aniu, ze to faux pas, i moze sie skonczyc znalezieniem w
> skrzynce pocztowej skompilowanego jadra linuxa ;)

Wiesz, ja nawet mam W98 na komputerze, czemu nie. Ale i tak nie przeczytam
pliku z Worda, bo nie mam Worda :> I uważam, że plik w którym nie są ważne
wszelkie kody formatujące i tak dalej najlepiej przesyłać jako czysty
tekst (ew. skompresowany, oczywiście). Plik z kodami jako RTF.

A przypominam, że problem z plikiem z Worda miała osoba posiadająca
Maca. POdobnie jest z Amigą i innymi takimi. Jak ktoś nie widzi dalej
własnego nosa... :/

Następnym razem jeżeli będę miała jakiś przepis prześlę go tutaj w
formacie StarOffice :>>>

EwaP FH

1. Data: 2000-03-29 12:38:07

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bspg9$sfh$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> własnego nosa... :/
>
> Następnym razem jeżeli będę miała jakiś przepis prześlę go tutaj w

No przecie rozumiem. Tak se tylko dowcipkuje. Sorry...

Jader

Gazeta Wyborcza pisze o Serwisie Makaron
WWW z przepisami, ale ....
BLAGAM!!! KUCHNIA - IV '00
kuchnia francuska
Pyszne wypieki