BLAGAM!!! KUCHNIA - IV '00

1. Data: 2000-03-28 13:29:27

Temat: Re: BLAGAM!!! KUCHNIA - IV '00
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akurat dziś kupiłam...
Szukam tej zupy i szukam, jest !!!
Oto i ona:
2 łyżki świeżo startego chrzanu
5 szklanek bulionu warzywnego z kostek
1 szklanka śmietany 18%
1 łyżka masła
1 łyżka mąki pszennej
1 łyżeczka soku z cytryny
1/2 łyżeczki cukru, sól

Chrzan wyłożyć na gęste sitko, sparzyć wrzącą wodą i osączyć. Masło
rozgrzać, dodać chrzan, dusić na małym ogniu 2-3 min, mieszając, połączyć z
bulionem w garnku i zagotować.
Śmietanę roztrzepać z mąką, rozprowadzić kilkoma łyżkami zupy i wlać do
garnka. Zagotować, przyprawić sokiem z cytryny, cukrem i solą. Podawać z
grzankami z bułki pokrojonej w kostkę lub z chleba razowego.

Hmm...
nigdy bym czegoś takiego nie wymyśłiła. Jadłaś naprawdę ? Da się zjeść?
Może się skuszę ...

--
Ania K.

1. Data: 2000-03-28 15:19:07

Temat: BLAGAM!!! KUCHNIA - IV '00
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromną prośbę - ani ja, ani nikt z moich znajomych nie kupuje
"Kuchni", tymczasem natknęłam się na reklamę numeru kwietniowego i tam
podobno ma być przepis na zupę chrzanową. Uwielbiam chrzan i płonę z
ciekawości, co to za cudo - czy ktoś, kto to pismo kupuje, będzie taki
cudowny i wklepie mi ten przepis? Na dwóch łapkach proszę i z góry
serdecznie dziękuję!!!

Joanna

1. Data: 2000-03-28 18:45:55

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawości, co to za cudo - czy ktoś, kto to pismo kupuje, będzie taki
> cudowny i wklepie mi ten przepis? Na dwóch łapkach proszę i z góry

Ależ proszę uprzejmie:))))))

Zupa chrzanowa:
2 lyzki swiezo startego chrzanu
5 szklanek bulionu warzywnego z kostek
1 szklanka smietany 18%
1 lyzka masla
1 lyzka maki pszennej
1 lyzeczka soku z cytryny
1/2 lyzeczki cukru
sol,

Chrzan wyłożyć na gęste sitko, sparzyć gorącą wodą i osączyć. Masło

Z życzeniami smacznego
Ella

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-03-28 18:53:26

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hmm...
> nigdy bym czegoś takiego nie wymyśłiła. Jadłaś naprawdę ? Da się zjeść?

Przepraszam, za póżno dostalam Twój list!
Trudno, wklepałam niepotrzebnie.
Ale zupę gotowałam, jadłam i dla mnie jest świetna! Robię taka nawet nie ze
świeżego, tartego chrzanu, ale z chrzanu ze słoiczka i z grzankami z bułki.
I wyciskam całą cytrynę, ale to juz kwestia gustu...
Może ugotuj z mniejszych ilości, na próbę?
Pozdrowienia
Ella

1. Data: 2000-03-29 10:12:46

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ella Szeremetti napisał(a):

> Ależ proszę uprzejmie:))))))
>
> Zupa chrzanowa:
> <...>

Dziewczyny, dziękuję Wam uprzejmie (podziękowałam z samego rana, ale dopiero
teraz zorientowałam się, że przez pomyłkę posłałam na priva do Any) - zaraz po
pracy w domku wypróbuję.

Joanna

kuchnia francuska
Pyszne wypieki