Nowy na grupie

1. Data: 2002-06-18 21:09:48

Temat: Nowy na grupie
Od: "Mariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem się przywitać.
Dobry wieczór

1. Data: 2002-06-19 05:32:54

Temat: Re: Nowy na grupie
Od: "Witold" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aeo7k2$gm5$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Chciałem się przywitać.
> Dobry wieczór
Dzieńdobry.
Witek
Każdy, kogo poznasz, wie cos, czego Ty nie wiesz, a powinieneś. Ucz się od
innych. H. Jackson Brown, - "P.S. Kocham Cię"

1. Data: 2002-06-19 07:27:37

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również jestem tu od kilku dni i jeśli zwyczajem jest witać się z
wszystkimi, to bardzo przepraszam, bo tego nie uczyniłam.
Jednak nic straconego WITAM WSZYSTKICH !!
IWONA

1. Data: 2002-06-19 10:53:26

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałem się przywitać.
> Dobry wieczór

Witam witam - chociaz ja tez jestem raczej biernym grupowiczem - niemniej
jednak kiedys sie przywitalem z marnym odzewem wiec znam ten bol :))). A
potem moje posty zostaly uznane za listy do bravo :) - od tamtej pory
tyyylko czytam.

(Teraz juz mozesz czuc sie zaszczycony poniewaz to moj pierwszy post od ho
ho)

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-06-19 12:50:34

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

isia wrote:

> Ja również jestem tu od kilku dni i jeśli zwyczajem jest witać się z
> wszystkimi, to bardzo przepraszam, bo tego nie uczyniłam.
> Jednak nic straconego WITAM WSZYSTKICH !!
> IWONA

Poniewaz A.Litewka chyba gdzie wybyl, a widze nagminna tendencje
e-mailowa w twoich postach - mala uwaga.
Na grupie odpowiada sie pod tekstem poprzednika (nie pytaj dlaczego -
taki zwyczaj) i stara sie wycinac niepotrzebny tekst poprzednika (jezeli
odnosisz sie do fragmentu - zostaw a reszte ciach), ciachaj tez
sygnaturki, puste linie itd (to tez zwyczaj ale i dobry obyczaj - czesc
osob korzysta z dialupu a w skali calej grupy takie posty maja
przeliczalna na zlotowki wartosc).

Flyer

1. Data: 2002-06-19 14:16:28

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sygnaturki, puste linie itd (to tez zwyczaj ale i dobry obyczaj - czesc
> osob korzysta z dialupu a w skali calej grupy takie posty maja

SERDECZNE DZIĘKI ZA UWAGĘ, CZY JUŻ JEST DOBRZE?
Iwona

1. Data: 2002-06-19 14:49:38

Od: "Apelless" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czcigodny Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl>
napisał w wiadomości news:aeo7k2$gm5$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Chciałem się przywitać.
> Dobry wieczór

Do czego przyłączyła się Czcigodna Użytkowniczka "isia"
<i...@p...onet.pl> pisząc: w wiadomości
> Ja również jestem tu od kilku dni i jeśli zwyczajem jest witać się z
> wszystkimi, to bardzo przepraszam, bo tego nie uczyniłam.
> Jednak nic straconego WITAM WSZYSTKICH !!
> IWONA

Witajcie oboje Czcigodni Nowi Grupowicze
Skoro nikt z "Wielkich Grupy" nie spieszy, by was uściskać,
ja to zrobię. Jestem na liście ledwie miesiąc i głównie milczę.
Boję się zabierać głos w sprawach stricte naukowych,
ale powitać Was w imieniu innych "newbies" chyba mam prawo.

Wita Was laik, który patrzy i słucha. (do czasu...)
Jeśli będziecie pisali mądrze chętnie się od was czegoś nauczę.

-serdeczności :-D
Apelless.

1. Data: 2002-06-19 15:05:15

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"isia"

> SERDECZNE DZIĘKI ZA UWAGĘ, CZY JUŻ JEST DOBRZE?
> Iwona

Chyba nie, bo nie zostawilas informacji komu odpowiadasz.

Widac, jest to informacja potrzebna, bo ja tez robilam taki sam blad, mimo
ze Andrzej mi wyjasnial jak sie tutaj pisze. Uwage na to zwrocil mi dopiero
w publicznym, dosc niesympatycznym, komentarzu...(:

Kaska

1. Data: 2002-06-19 19:44:28

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości
.

> [...]
>
> Kaska
>
> CZYLI JAK MAM TO ZROBIĆ, NAPISAĆ U GÓRY TAK, JAK TY MÓJ PSEUDONIM? WIESZ,
TE KOMPUTERY DLA MNIE TO CZARNA MAGIA !

1. Data: 2002-06-19 19:57:12

Od: "pavka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wita Was laik, który patrzy i słucha. (do czasu...)
> Jeśli będziecie pisali mądrze chętnie się od was czegoś nauczę.
>
> -serdeczności :-D
> Apelless.

------------Teraz ja sie przedstawie - chlopak isi
have a nice day

od czasu do czasu cos napsize chetnie poczytam kiedys zawsze chcialem sie
wybrac na kierunek
"wladania umyslem czlowieka"
Siemka i witajcie wszyscy

kompleks nizszosci=agresja?