Nutritional yeast flakes - co to jest?

1. Data: 2008-12-05 10:44:33

Temat: Nutritional yeast flakes - co to jest?
Od: Pawell <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Mam przepis na wytrawne mufinki o smaku cebulowo-serowym i w przepisie
(książka jest amerykańska) jest pół szklanki czegoś takiego jak w
temacie. Czy to są jakieś odżywcze płatki z drożdży? Czy u nas coś
takiego jest dostępne w sklepach?

http://en.wikipedia.org/wiki/Nutritional_yeast

Ewentualnie czym mógłbym to zastąpić aby zachować końcowy smak potrawy?

Będę wdzięczny za pomoc.

2. Data: 2008-12-05 10:55:40

Temat: Re: Nutritional yeast flakes - co to jest?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pawell pisze:

> temacie. Czy to są jakieś odżywcze płatki z drożdży? Czy u nas coś
> takiego jest dostępne w sklepach?

A może chodzi o drożdże suszone?

Ewa

3. Data: 2008-12-05 11:34:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]

A, spojrzałam do linka, to jednak chyba co innego niż suszone drożdże ;)

Popatrz w działach ze zdrową żywnością, może mają tam coś takiego. Mnie
się obił kiedyś o oczy chyba jakiś napój z drożdży. Może to coś podobnego?

Ewa

4. Data: 2008-12-05 12:18:14

Od: Pawell <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> się obił kiedyś o oczy chyba jakiś napój z drożdży. Może to coś podobnego?

Znalazłem. To są suszone płatki z drożdży nieaktywnych. Można je kupić w
sklepach ze zdrową żywnością.

5. Data: 2008-12-05 19:35:12

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawell pisze:
> [...]
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Nutritional_yeast
>
> Ewentualnie czym mógłbym to zastąpić aby zachować końcowy smak potrawy?

Zobacz:
http://www.club-paneo.com/pl_pl/faq-detail-9.html
pozdr. Jerzy

SLONE KOZACKIE CIASTECZKA PANSLAVISTY