Nużyca

1. Data: 2003-11-09 18:16:01

Temat: Nużyca
Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy człowiek może zarazić się nużycą od psa?
Zastanawiam się nad tym, bo właśnie szperam w sieci w poszukiwaniu
wiadomosci i metodach leczenia trądziku. Niestety cierpię już wiele lat na
trądzik, a przypomnialo mi się, że 10 lat temu musialam uśpić psa ze względu
na nużycę (b. zaawansowane stadium)
Pytanie: czy mój trądzik może mieć coś wspolnego z nuzyca psią?
Pozdrawiam i dziękuję za ew. odp.
Aga

2. Data: 2003-11-09 18:33:13

Temat: Re: Nużyca
Od: "Vister" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@t...pl.SPAM> napisał w wiadomości

> Pytanie: czy mój trądzik może mieć coś wspolnego z nuzyca psią?
> Pozdrawiam i dziękuję za ew. odp.
> Aga
Nie. A swoją drogą usypianie psa ze względu na nużycę samo w sobie wydaje mi
sie chore.
Pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2003-11-09 18:37:25

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. A swoją drogą usypianie psa ze względu na nużycę samo w sobie wydaje
> [...]
Zgadzam się z Tobą. Ja byłam wtedy małą dziewczynką, to była decyzja
weterynarza, ktory rozkładał ręce...
Wczesniej sprowadzal jakies tabletki niby ze Stanow, ale nie pomagały...
Mam żal do niego....
Pozdrawiam i dziękujeza odp.
Aga

Szkla z teflonem