O Jezu ....G R Y P A

11. Data: 2000-02-13 10:46:43

Temat: Re: O Jezu ....G R Y P A
Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Feb 2000 09:29:13 GMT, Marek Wasilewski
<m...@c...med.pl> wrote:
>Wymienionne leki przeciwwirusowe albo nie działajš albo nie sš stosowane w
>leczeniu grypy. Jedyny lek dopuszczony w Polsce to amantadyna (tylko wirus
>grypy A, ograniczone zastosowanie; stosowany często w zupełnie innej
>chorobie). Na œwiecie rimantadyna (trochę lepsza niż amantadyna). Na razie
>najlepiej zapobiegać (szczepienie, jesieniš). Antybiotyki bez sensu (chyba, że
>powikłšnia bakteryjne po grypie).
Prawdopodobnie skuteczny ( nawet od szczepionki ) jest
zanamivir - A i B - nie ma oporności jak przy w/w
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Strona o reformie służby zdrowia
k...@p...onet.pl | http://friko.onet.pl/cz/kpjas/rsz.html

12. Data: 2000-02-13 10:46:45

Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Feb 2000 08:37:46 GMT, jacek <o...@p...com> wrote:
>Zacznij sie żywić optymalnie tj wg zalecen dra Kwaśniewskiego to nie
>będziesz choraował również na grypę.
>My na tej diecie nie chorujemy na zadne infekcje.
Czyżby optymalni nie umierali tylko rozpływali się w sinej mgle ?

13. Data: 2000-02-13 21:17:21

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> o zadaniu prostego pytania komus, kto biochemia sie para bardziej
> profesjonalnie. Powie on wam ze reakcja przeksztalcenia AcetyloCoA ,
> czyli produktu rozpadu kwasu tłuszczowego w pirogronian - substrat do
> glukoneogeogenezy jest niemozliwa energetycznie. Wiec nie ma
> mozliwosci powstania glukozy z kwasu tłuszczowego - wyjątkiem są kwasy
> tluszczowe o nieparzystej liczbie atomow wegla - tam z ostatniego
> trojweglowego odcinka mozna utworzyc pirogronian. Jednakowoz takich
> kwasow jest bardzo malo a i wydajnosc cienka.
A kto ci powiedział ze my potrzebujemy tą glukozę produkować z kwasów
tłuszczowych? Po co?
O wiele lepszym paliwem są kwasy tłuszczowe lub ciała ketonowe.
Dlatego gdy dziennie dostarczamy te 50 g glukozy to nie ma powodu nasz
organizm produkować większych jej ilości.
Czy ty myślisz ze nasz organizm spala glukozę jako podstawowe źródło
energii? jeśli tak to się mylisz. Na tym polega sukces diety optymalnej, że
nasze organizmy mają o wiele lepsze źródła energii. Polecam biochemię
Stryer-a strona 653 rozdział "Acetooctan jest głównym paliwem w niektórych
tkankach"
Jacek

14. Data: 2000-02-14 20:01:45

Temat: Odp: O Jezu ....G R Y P A
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BbFp4.10079$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
biochemię
> Stryer-a strona 653 rozdział "Acetooctan jest głównym paliwem w
O ile sie nie myle Streyer to dobra ksiazeczka do poczytania do
poduszki - tak niesystematycznie napisana jak to tylko mozliwe - poza
tym traktuje ona o biochemii w calosci , a nie tylko o czlowieku -
takze o Prokariota - a u nich sam diabel nie wie czym zyja.
Ale ten sam acetooctan samoistnie dekarboksyluje sie do acetonu a to
juz zdrowe nie jest.
To jest tak jak z glikoliza i lancuchem oddechowym - jak jest czas i
energia to wytwarzana jest glukoza , jak czasu nie ma to organizm
idzie na skroty i tworzy energie kosztem - wlasnie kosztem zasmiecania
sobie organizmu cialami ketonowymi.
Ponaddto podobno d.o. jest wspanialym sposobem na leczenie objawow
cukrzycy - ja wiem tylko o d.o w cukrzycy jako wspanialym sposobie na
wyhodowanie sobie trudnej do ustabilizowania u cukrzyka kwasicy
ketonowej.
Aha , z tym buntem a'propos wytwarzania glukozy z tluszczy to nie do
mnie - prosze zwrocic sie do wątroby -lewe podzebrze +2 cm.
Ciala ketonowe faktycznie sa zuzywane przed glukoza i WKT , ale nie
dlatego ze sa lepsze - na ich spalenie idzie wiecej tlenu dajac mniej
energii

15. Data: 2000-02-15 17:46:02

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> niektórych

Nie bede sie sprzeczał o jakość tej książki. Ale oni tam piszą ze takie
tkanki jak mięsień sercowy również wolą ciała ketonowe od glukozy. Z
biochemii Harpera wiem, ze mięsień sercowy preferuje również kwasy
tłuszczowe jako paliwo przed glukozą.
Osoby posiadające kardiopatię przerostową doznają zmniejszenia mięśnia
sercowego i poprawienie wydolności układu krwionośnego i oddechowego po
przejsciu na żywienie niskowęglowodanowe.
> [...]
> takze o Prokariota - a u nich sam diabel nie wie czym zyja.
> Ale ten sam acetooctan samoistnie dekarboksyluje sie do acetonu a to
Objawem jest zapach acetonu w oddechu, czego zaden z nas optymalnych nie
zauważył u siebie, nawet wtedy gdy w moczu pojawiają sie 3 + ketonów.
> [...]
> energia to wytwarzana jest glukoza , jak czasu nie ma to organizm
> idzie na skroty i tworzy energie kosztem - wlasnie kosztem zasmiecania
Ciągle piszesz o tworzeniu glukozy. A czy słyszałeś o beta oksydacji kwasów
tłuszczowych?
Zupełne utlenianie kwasu palmitynowego daje 106 cząsteczek ATP.

> [...]
> cukrzycy - ja wiem tylko o d.o w cukrzycy jako wspanialym sposobie na
> wyhodowanie sobie trudnej do ustabilizowania u cukrzyka kwasicy
A skąd to wiesz? Widziałeś człowieka który zastosował w 100% wskazania d.o.?
czy cytujesz profesora biorącego kasę za dezinformację publikowaną w róznych
reklamowych pisemkach gdzie roi sie od reklam insulin i automatycznych
strzykawek do insuliny?
Może warto zobaczyć na zywym przykładzie jak to działa.
A czy nie cukrzyk na d.o. powinien dostać kwasicy?
Bo ja jem juz tak 2 lata z hakiem i wciąż nie zaznałem objawów kwasicy.

> Aha , z tym buntem a'propos wytwarzania glukozy z tluszczy to nie do
> mnie - prosze zwrocic sie do wątroby -lewe podzebrze +2 cm.
Okiej, z glicerolu jest ona czasem produkowana, z niektórych aminokwasów
również. Ale nie ma to miejsca u nas, o ile zjadamy te 50 g cukru dziennie.
U zywionych optymalnie glukoza jest cały czas na dość wysokim poziomie w
okolicach 100, tak na czczo jak i po posilku (zgodnym z zaleceniami) Nie ma
u nas większych wahań poziomu glukozy gdyż jej nie spalamy dla pozyskania
energii (no chyba ze szybkie ruchy mięśniowe sobie zaaplikujemy (beztlenowe
spalanie glukozy do kwasu mlekowego tez u nas zachodzi)
> Ciala ketonowe faktycznie sa zuzywane przed glukoza i WKT , ale nie
> dlatego ze sa lepsze - na ich spalenie idzie wiecej tlenu dajac mniej
> energii

Ciała ketonowe może i nie są lepsze, ale spalając kwasy tłuszczowe
potrzebujesz 30% mniej tlenu niż jadąc na glukozie. Jak uwzględnisz też
zmniejszenie poboru energii przez nasze orgnizmy to wychodzi na to, ze nam
wystarcza 50% tego tlenu, który zurzywa przeciętnie jedzący. Jaki to ma
wpływ na układ krwionośny i oddechowy to chyba sam jesteś w stanie sobie
wyobrazić.
Tłusto jedzący mają cisnienie na poziomie 110/70 niezależnie od wieku
(wszyscy których znam i mogłem im zbadać ciśnienie tak mieli. A przed zmiany
diety na d.o. mieli całkiem inne od 90/80 do 160/120)
Pozdrawiam
Jacek

V-Day @ EVERYTHING IMPORT 7729
Odp: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
krew - RH
antykoncepcja, a znizki i polityka prorodzinna rzadu
Koci pazur (Cat's Claw) - lekarstwo czy szamaństwo ?