Strona główna Grupy pl.sci.psychologia O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA. Re: O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutk iego Miodzika i Czarnego KOMINA.

Re: O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutk iego Miodzika i Czarnego KOMINA.

From: "Redart" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutk iego Miodzika i Czarnego
KOMINA.
Date: Fri, 13 Aug 2004 13:32:40 +0200
Sender: r...@o...pl@ns2.hands.com.pl

Użytkownik "KOMINEK" łagodnie wygląda z KF'u:

> Jego problemem jest, ze dostal od nas nitke, a mimo tego woli bladzic po
> labiryncie.

Poproszę więc o wskazanie precyzyjne TEJ nitki i proszę już nie rzucać
lodów pod nogi, bo się poślizgnę i mię zmrozi ... Może spróbuję jeszcze raz ...
Twoja ocena różnic między mną a cbnet'em bardzo mi pasuje,
bo stawia mnie w dobrym świetle i jest zgodna z moją samooceną
(to tak dla Gabi). Tyle, że oczywiście generalnie jest płytka.
Tyle, że jest bardzo ciekawa rzecz w tym wszystkim,
a mianowicie - "motyw nitki i Redarta, który ciągle błądzi w labiryncie
zamiast brać to, co mu podsuwają _subtelnie_ pod oczy". Proponuję
przeanalizować kilka wypowiedzi:
cbnet:
"Ciekawe u Filipka jest tez to ze kiedy mniej glowkuje....
to niejednokrotnie dochodzi wowczas do bardziej trafnych
wnioskow niz wowczas gdy z zapalem przeciaza te swoje
komoreczki w nadziei na <nawet-nie-mam-pojecia-co>."

Redart-cbnet
"> Potrafić to potrafię ...
Nie, nie.
Nie potrafisz czuc i myslec jednoczesnie - to dla Ciebie zbyt wiele.
> ... Ale bez niejawnych gier w coś innego.
Nie mam wplywu na to w jak chory sposob strzeli Ci do lba
przetransformowac
to co wydaje Ci sie ze widzisz w moich postach.
Sam musisz powiedzmy "sie wykazac" - nie ma lekko. ;)"

I teraz pytanie: czy powtarzający się "motyw błądzącego
Redarta" mówi wiecej o Redarcie, czy raczej o podobieństwie
osób, które ten motyw lubią w rozmowach z nim eksponować ?