Strona główna Grupy pl.sci.psychologia O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA. Re: O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.

Re: O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.

Data: 2004-08-13 13:04:06
Temat: Re: O KOBIETACH i problemach do Gabi, Słodziutkiego Miodzika i Czarnego KOMINA.
Od: "mnjiodek" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "Redart":

> PS jest m.in. odpowiedzią na Twoje zaproszenie:

aha

> Do tematu dodam jeszcze tyle, że nie jest chyba tajemnicą iż
> duża liczba "zaliczonych" partnerów seksualnych powyżej pewnego
> progu wcale nie ułatwia nawiązywania trwalszych więzi, a wręcz
> przeciwnie - oznacza brak zdolności do ich tworzenia.

Dlaczego?
Wiezi zrywa sie i tworzy w odpowiedzi na to czy ktos nas pociaga
lub nie. Przy okazji warto miec troche rozumku by nie 'wiezic' sie
z kims dla kogo nie jestem pociagajacy.

I co znaczy trwalszych - takich na dobre i na zle? Mysle, ze tak.
Jednak, jak 'na zle' trwa za dlugo...

Liczba kobiet ktore przewinely sie przez lozko nie ma nic do rzeczy,
poza tym ze ktos moze byc w lozku lepszy lub gorszy na pierwszej
randce. klu jest gdzie indziej.

---