O KURCZAKU

21. Data: 2009-11-21 13:22:28

Temat: Re: O KURCZAKU
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 05:16:06 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
00yqb.googlegroups.com...
> [...]
2000yqm.googlegroups.com...

> Może, tylko że tam piszą, że nikt nikogo nie będzie sie pytał czy
> chce, a jak
> delikwent sie będzie pultał to zostanie odtransportowany do getta dla
> nie zaszczepionych i inne taki mrożące krew w żyłach newsy :/
> ____
> Iza

A możesz mi ten link tu przypomnieć, bo w natłoku mi się zgubił...

PS. Cholerka, chyba pójdem po dokumentacjem o mojej alergii... A TŻtowi co
by tu, bo on dawca krwi - piekielnie zdrowy jest... A dziewczyny to tylko
oczy mają za krótkie, to chyba się nie kwalifikuje, wiec moze niech
pozachodza w ciązę albo co ;-)
Żarty żartami, ale mi się to nie podoba.
--

Ikselka.

22. Data: 2009-11-21 13:27:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> ze dwiem, iż daleko jej do jakiejkolwie!!! wiary, więc nie o to tutaj
> chodziło, lecz o zaradnośc w ciężkich czasach stanu wojennego...

Krew jest ośrodkiem koszeru, dla jahwitów - transfuzja to jedzenie krwi
obcej - co jest zakazane w Starym Testamencie, stąd rytualny ubój -
skrwawianie ubitych zwierząt i zakopywanie krwi.
A kaszanka - dobra rzecz!!! :-)))))

23. Data: 2009-11-21 14:55:22

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 14:22, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> oczy mają za krótkie, to chyba się nie kwalifikuje, wiec moze niech
> pozachodza w ciązę albo co ;-)
> Żarty żartami, ale mi się to nie podoba.

Yyyyy...nie pamiętam ;)
___
Iza

24. Data: 2009-11-21 16:45:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> ze dwiem, iż daleko jej do jakiejkolwie!!! wiary, więc nie o to tutaj
> chodziło, lecz o zaradnośc w ciężkich czasach stanu wojennego...

Chyba tylko Ci najbardziej ortodoksyjni.
"Świadkowie Jehowy obecnie nie wyrażają żadnego sprzeciwu wobec szczepień.
Od lat 20. szczepienia były odrzucane przez to wyznanie podobnie jak
transfuzje krwi. Z początkiem lat 50. pogląd ten zarzucono i wybór dotyczący
szczepienia pozostawiono każdemu wierzącemu do własnego osądu."
[za wiki ale dokładniej grzebać za tym nie mam teraz czasu]

Qra

25. Data: 2009-11-21 16:55:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 17:45:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> szczepienia pozostawiono każdemu wierzącemu do własnego osądu."
> [za wiki ale dokładniej grzebać za tym nie mam teraz czasu]

No toż mówię, że trzeba być ortodpoksyjnym, mieć swój osąd wobec szczepień
i gett!
Podobnie jak nie jeść befsztyka w Wigilię jako katolik...
--

Ikselka.

Rok w ogrodzie
WAZNE