O Krysi"Opty"

11. Data: 2004-09-11 19:07:40

Temat: Re: O Krysi"Opty"
Od: "Izado" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O, Are!

I tu brednie wypisujesz? No tak, gdzie indziej to chyba już na Ciebie
"blokadę" założyli :-)
Tak to jest jak ktoś ma blokadę w główce ...

I.

12. Data: 2004-09-11 19:14:54

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm to tak:
1. albo to jest niskich lotow flame i ZONK dla pana!
2. albo masz jakies traumatyczne przezycia zwiazane z pielegniarkami-
proponuje grupy zwiazane z psychologia, ta grupa nie jest poswiecona Krysi
tylko diecie, ZONK dla pana!
3. albo jestes az tak prymitywny, zeby kierowac sie zawodem czy
wyksztalceniem......

tak czy inaczej ZONK dla pana!!

eulalka

13. Data: 2004-09-11 19:22:55

Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie!
> Dajcie spokoj! Ta Wielka Krystyna*Opty*, autorka Kompedium Zywienia
> Optymalnego, elita intelektualna optyinternetu, Nauczycielka i Ta Ktora
> Wie, ta ktora pogardza "unymi łuczonymi profesorami" to...
>
> PIELEGNIARKA
>
> Nie warto z nia dyskutowac. Nalezy ja ignorowac.

Inteligencji maly czlowieczku nie mozna kupic, natomiast wyksztalcenie tak.
Jak dorosniesz to moze to zrozumiesz.
Czy to rodzice uczyli cie pogardy do blizniego, czy to wrodzony defekt?
Dana

14. Data: 2004-09-11 19:32:03

Temat: Re: O Krysi
Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia, daj do przeczytania ten swoj post jakiemus "unemu uczonemu
profesorowi" i spytaj sie co sadzi o osobie ktora go napisala. Albo chociaz
sama sie zdystsansuj do niego i przeczytaj jeszcze raz...

15. Data: 2004-09-11 19:33:37

Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto i optyklamczucha Izado!
Nie tak dawno klamala ze nigdy nie byla na diecie "optymalnej". Na forum
Zdrowie GW. Jest tam wyszukiwarka; kazdy moze sobie wyszukac dowody. Byla
tam pod tym samym nickiem co tu.

16. Data: 2004-09-11 19:36:59

Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia <a...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> 3. albo jestes az tak prymitywny, zeby kierowac sie zawodem czy
> wyksztalceniem......

Mylisz sie zupelnie. Po prostu jak ktos czyta od dluzszego czasu posty
Glupiej Krysi to autopmatycznie dochodzi do takiego zdania o niej jakie ja
mam. Wyzywanie jej od proletow to jedyne co dziala. W koncu ona WIE i nic
co sie nie zawiera w tej WIEDZY do niej nie dociera.

A ten watek tu nie pojawil sie bez powodu. Jej chamski optyspam na forum
Wege nie tylko mnie wyprowadzal z rownowagi.

17. Data: 2004-09-11 19:40:54

Od: "Izado" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zdrowie GW. Jest tam wyszukiwarka; kazdy moze sobie wyszukac dowody. Byla

A Tobie już NIC nie pomoże.

I.

18. Data: 2004-09-11 21:13:23

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...SKASUJ-TO.pl

> nie tylko mnie wyprowadzal z rownowagi.

a Ty chociaz wiesz co oznacza slowo "rownowaga"?
do tego mozg jest potrzebny

Jurek

19. Data: 2004-09-12 07:13:05

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...SKASUJ-TO.pl w wiadomości
news:chvk4r$m6a$1@inews.gazeta.pl pisze:

> A ten watek tu nie pojawil sie bez powodu. Jej chamski optyspam na forum
> Wege nie tylko mnie wyprowadzal z rownowagi.

Wiec zakladaj sobie watki o Krystynie na gazetowym forum wege, a nie tutaj
czy na pl.soc.wegetarianizm. Won i plonk.

--
Pan dr Jan Kwaśniewski za stworzenie swojej przełomowej w historii medycyny teorii
powinien dostać nagrodę Nobla. - Janusz Baczyński

20. Data: 2004-09-12 20:16:02

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klamliwa eulalia napisał:

> eulalka

Ożesz kurna - klona mam a Sowa ani mruknie :(

Eulalka "zdruzgotana" offtopicznie zupełnie

tajemnicze zjawisko by ksRobak
Chleb biszkoptowy???
CZY I MY BĘDZIEMY TAK GRUBI?
zboże