Re: O co chodzi?

Data: 2003-12-18 16:02:04
Temat: Re: O co chodzi?
Od: "kasia" <m...@y...com>

> Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości
>
> zacznij chodzić na aerobic :))
> mówię całkiem serio
> bardzo polecam

z checia bym poszla, ale...
w chicago gdzie bym sie nie ruszyla to cholernie wszedzie daleko plus potrzeba
na to kasy, a umnie jest tak cienko ze az sie boje. kiedy moze sie nieco
wybije wtedy pomysle o aerobiku.
ale dzieki
ja wiem ze potzreba mi jakiegos zajecia, tyle ze checi mi brak i niema obok
siebie kogos kto by mnie do dzialania popchnal.

kaska