Re: O co chodzi?

Data: 2003-12-18 17:33:33
Temat: Re: O co chodzi?
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl>
news:brsn61$be3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Z tego co napisałeś w poście wyżej
> wynika coś innego .. że jeśli byłbyś nawalony
> to wtedy takiego postu nie można traktować jako prawdziwy ..
> ponieważ nie jest pisany świadomie :]
> Fakty i odbiór mnie nie interesują (w tym temacie
> przynajmniej :) )
> Pozdrawiam
> Vicky

Z tego co napisałem w poście powyżej wynika, że fakty
można tworzyć świadomie i nieświadomie.
Nieświadome fakty tworzy pijany człowiek albo WIATR łamiący
gałęzie. Nie ma to związku z Twoją wmawianą mi prawdziwością.
Postu nie traktuje się jako prawdziwy czy nieprawdziwy.
Post jest PRAWDĄ gdy jest uświadomiony. Kapujesz?
Gdy zdasz sobie sprawę, że czytasz, piszesz, wysyłasz itd.
Czy prawdą jest, że ten post który teraz czytasz był wysłany
o godzinie 18:33:33?? PRAWDA czy FAŁSZ? ;)))
\|/ re: