Re: O co chodzi z tym feminizmem?

Data: 2010-03-11 09:27:47
Temat: Re: O co chodzi z tym feminizmem?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

Uzytkownik "Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci
news:hnabkm$iu6$1@news.dialog.net.pl...
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Bo ja nie za bardzo rozumiem tych postulatow, np. jakies parytety.
> Przeciez sa wolne wybory w ktorych wygrywa wiecej
> mezczyzn. Dlaczego? Bo tak glosuja _kobiety_.
> Jesli chcecie wiecej kobiet
> w parlamencie, uprzejmie prosze! blagam!,
> zaglosujcie na _kobiety_ wreszcie!
> Bardzo uprzejmie prosze! :)
Ale one musza najpierw znalezc sie na listach wyborczych. Poza tym kobiety
laduja na dalszych miejscach list.
I dlatego wlasnie parytety - bo koledzy partyjni maja wieksze parcie do
wladzy.

(manipulujesz Duchu)

> Na biegach typu maraton, kobiet jest okolo 10-20%,
> na Biegu Piastów (biegówki!) to samo.
> Szkoda ze tak malo. Uprzejmie prosze drogie panie, blagam!
> Odrobina wysilku Wam nie zaszkodzi!
Kobietki i tak ruszaja sie wiecej od facetów.
Sam wiesz, ze z kolei na róznych aerobicach i innych codziennych
przejemnosciach facetów jak na lekarstwo.
(zreszta skad masz wiedziec, jak pewnie nigdy na czyms takim nie byles)
A odrobina wysilku przeciez by wam nie zaszkodzila.

> To samo na uczelniach technicznych - dlaczego nie chcecie
> tam uczeszczac? Z kobietami lepiej sie pracuje!
A tam, robimy to, co nas interesuje.
Tu piszaca jest po Elektronice na PW.

> Prosze! blagam! Czekamy z niecierpliwoscia na Wasz krok!
Sam sobie krocz.

> Pozdrawiam,
> Druch

MK