Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?

Data: 2010-04-28 12:02:09
Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Piotr <p...@b...pl>

Paulinka pisze:

> Daj spokój. Wiem, że z cywilną odwagą się człowiek rodzi, ale ty się
> tak bardzo lubisz przecież uczyć, że mógłbyś ją w sobie wypracować.
> Wymagałoby to jednak trochę uczciwości wobec samego siebie.

> Nie uczyli na politechnice?

Nie, nie uczyli. Zadowolona?
Najwidoczniej także nie masz pojęcia, jak wykorzystać te adresy mailowe,
aby przejść bezpośrednio do wiadomości, ponieważ to nie są linki
jak Ci się zapewne zdawało.
Myślę, że jednak glob jest mądrzejszy od Ciebie,
choć u niego kompleks niższości przybiera znacznie ostrzejszą formę.
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ