Do Izy w sprawie.

271. Data: 2010-04-28 21:00:13

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> BTW do mojej domowej sieci wifi byś nie wlazł, nawet bez blokady
> po macach. ;)
>
> Notabene: miałem przez jakiś czas takiego jednego amatora,
> który próbował... ale dał se w końcu spokój.
> Pewnie szczyl jakiś. ;)

Ależ polecam router jak najbardziej, jednak przy zakupie pierwszego
radziłbym w sklepie dać te 50 sprzedawcy więcej, żeby przyszedł do domu
i go skonfigurował porządnie, bo można utknąć z jego obsługą,
zwłaszcza jak się kupi najtańszy z instrukcją i interfacem po chińsku.
Poza tym ja się nie gdzie nie włamuje i nawet bym przecież nie chciał
tylko te sieci nie mają zabezpieczenia lub jakoś je omijam.
Może ktoś z osiedla już je połamał?
Zdziwiłbyś się co teraz dzieciarnia potrafi.
Piotrek

--
jak każdy inżynier wie, PRACA/CZAS=MOC
zakłądając, że WIEDZA to MOC, a CZAS to PIENIĄDZ

272. Data: 2010-04-28 21:01:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW a moje GG działa bez problemu za firewalem. :)
[Skype też działał jak go kiedyś używałem.]

Jak to wyjaśnić? ;)

--
CB

273. Data: 2010-04-28 21:04:21

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 22:58, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:da96c0e5-7ae7-477d-b43c-312355c4e0b8@
o8g2000yqo.googlegroups.com...
> On 28 Kwi, 22:41, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> ..>czy to aby racjonalne emocje, jeśli się weźmie pod uwagę
>
> a kto by tam mieszał emocje i racjonalność
> - szczególnie to ostatnie w moim wydaniu
> jest trudno przyswajalne - nawet przeze mnie :-)))

racjonalność to podstawa, m.in stanowi o sile charakteru i
takie tam itepe itede, a Twoja... mi się podoba :)))
--
sampi

274. Data: 2010-04-28 21:04:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam wolę bazować raczej na wiedzy niż na mitach w tym względzie. :)

Aby uciąć czcze dywagacje, powiem tylko tyle: WPA2 (CCMP)... i chyba
wszystko jasne. ;)

275. Data: 2010-04-28 21:05:01

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Rzeczywiście tak często to robię? Dużo częściej od Ciebie?

Nie o to chodzi, że częściej, ale jak ja się awanturowałem
to robiłem to sam. Natomiast Ty masz wielu pomocników
do kopania, a to jest bardziej nie fair.
To właśnie stąd się robi siarka.

> A czy w tej kwestii mogłabym jednak zostawić sobie odrobinę swobody?

Ewa, przecież ja Ciebie tylko proszę,
bo nie ukrywam, że wolałbym Ciebie lubić, a bójka u kobiet
naprawdę wygląda dużo bardziej nieelegancko niż np. takiego
nieszczęśliwego globa.
Piotrek

276. Data: 2010-04-28 21:09:55

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> BTW a moje GG działa bez problemu za firewalem. :)
> [Skype też działał jak go kiedyś używałem.]
>
> Jak to wyjaśnić? ;)

Słuchaj, a czy używałeś kiedyś np. PG2?
Jak byś odpalił, to byś mocno się zdziwił
ile masz niekontrolowanych połączeń w obie strony i to zarówno po TCP
jak UDP pomimo firewalla.
Jak dodatkowo używasz p2p, to logi dzienne idą w dziesiątki, jeśli nie
setki mega.
Dlatego lepiej mieć oko na to kto i po co używa portów w sieci.
Zresztą długo bym pewnie opowiadał jeszcze dlaczego.
Piotrek

277. Data: 2010-04-28 21:11:24

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]

>racjonalność to podstawa, m.in stanowi o sile charakteru i
>takie tam itepe itede, a Twoja... mi się podoba :)))
teraz nie wiem - czym ma się:
bać ? cieszyć ? czy wstydzić ? :-))

278. Data: 2010-04-28 21:23:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj, nie używam "sieci" p2p, ani tym podobnego szajsu. :)

I własnie dlatego też używam f-w na ruterze, ponieważ jest definitywnie
skuteczniejszy od rozwiązań softwarowych, nie pozwalając na penetrację
stacji w mojej podsieci przez "szczyli" zachłyśniętych "zajebistymi"
możliwościami technologii java, tudzież ich dojrzalszych wersji.

A jak ty zabezpieczasz swój komp przed atakami z zewnątrz, ekspercie? ;)

279. Data: 2010-04-28 21:31:19

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> możliwościami technologii java, tudzież ich dojrzalszych wersji.
>

> A jak ty zabezpieczasz swój komp przed atakami z zewnątrz, ekspercie? ;)

Różnie różniście.
Konfiguracja routera, zarządzanie portami poprzez wirtualne serwery,
program antywirusowy z szybkim silnikiem,
a nawet psychologicznie, używając nazwy komputerów i dysków
jak katalogów kwarantanny popularnych programów antywirusowych.
No i najważniejsze rzeczy, system administracyjny oraz aplikacje
trzymam na dysku przenośnym.
IMO najgorsi nie są szczyle, ale raporty wychodzące
oraz organizacje - łowcy adresów i nadużyć.
Piotrek

280. Data: 2010-04-29 05:47:11

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:a2c3db72-8e49-4658-892b-6ded1665f486@
o14g2000yqb.googlegroups.com...

o8g2000yqo.googlegroups.com...

> teraz nie wiem - czym ma się:
> bać ? cieszyć ? czy wstydzić ? :-))

Łącznie :)

--
sampi

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.