Do Izy w sprawie.

31. Data: 2010-04-27 16:12:51

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Myślę, że klucz tkwi w ostatnim zdaniu.
> Ale niezależnie od tego, czy to sieć, czy "real, albo inne "delikatesy"",
> zawsze może zdarzyć się ktoś, z kim kontakty są mocno uciążliwe.

Tyż prawda. Ale tutaj jest większe prawdopodobieństwo żtp. wdepnięcia.
Jednak.

Ewa

32. Data: 2010-04-27 16:13:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymieniłam z Izą kilka maili przed "aferą ze zdjęciem" - były raczej
> zdawkowe, dotyczyły moich fotografii w galerii na kielcenoca.pl oraz foto
> MŚK, o które Iza szczególnie prosiła. Przesłałam jej linki, po czym ona
> przesłała mi swoje jedno zdjęcie, przy czym prosiła o jego
> nieudostępnianie, czego dotrzymałam.
>
> Chyba więc opery mydlanej z tego nie ulepicie.

Ixi, nie rób nam tego.
Pobaw się z nami, a my w zamian będziemy oklaskiwać i kreacje i dialogi.
Obiecuję

MK

(PS. To po prostu propozycja zabawy, nie należy doszukiwać się w tym
drugiego dna.)

33. Data: 2010-04-27 16:13:46

Temat: Re: Do Izy w sprawie.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przynajmniej czegoś się nauczyłaś - trzymać język na wodzy.
>
> No ale jak widzę, następna będzie Paulina - do lekcji.

Grozisz mi? Lekcji już zdaje się udzielałaś z marnym skutkiem dla swojej
własnej psychiki.

--

Paulinka

34. Data: 2010-04-27 16:15:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 18:13:11 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> Obiecuję
>
> MK
>
> (PS. To po prostu propozycja zabawy, nie należy doszukiwać się w tym

Zabawy KIM?

35. Data: 2010-04-27 16:16:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Na privie? Bo tutaj chyba się nie wypowiadał na temat jej wyglądu.

Tak. Na privie.

> A wcale by mnie to nie zdziwiło, gdyby Ixi przekazała fotkę dalej.

A mi jakoś mimo wszystko ciężko w to uwierzyć.

> Możesz. ;)

Qra już mi wystawiła pierwszą niepochlebną recenzję, chyba dam sobie
pokój z tym stresującym zajęciem ;)

--

Paulinka

36. Data: 2010-04-27 16:17:14

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Czyli już nie chcesz zobaczyć tęczy?

"Tęczy" to ja się nie boję. :)

Ewa

37. Data: 2010-04-27 16:20:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyż prawda. Ale tutaj jest większe prawdopodobieństwo żtp. wdepnięcia.
> Jednak.
>
> Ewa

Ja tam nie wiem.
Naprawdę
Jakoś mam głębokie przekonanie, że to wszystko jedno.
Może nawet na korzyść kontaktów netowych, bo istnieje spore
prawdopodobieństwo poznania kogoś "od środka".

Co do kontaktów normalnych ..... to bardzo różnie się działo, ale zawsze
odczytywałam to jako normę, bo przecież ludzie są różni.

Niezależnie od miejsca, czasu i innych czynników można się tak samo
"nadziać", jak i poznać kogoś naprawdę super.

Przecież realnie nie zawsze poznajesz osoby "osadzone" w rodzinie,
znajomych. Bardzo często są to kontakty, które biorą się po prostu znikąd.

MK

38. Data: 2010-04-27 16:21:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabawy KIM?

Nie kim, ale genialną konwencją.

MK

39. Data: 2010-04-27 16:22:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Tęczy" to ja się nie boję. :)
>
> Ewa

Taka np. tęcza pod okiem.... fascynująca sprawa :-), MK

40. Data: 2010-04-27 16:22:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już lepiej zajmij się dłubaniem.

:-))))), nie ma tak dobrze :-)))))), MK

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.