Do Izy w sprawie.

41. Data: 2010-04-27 16:25:28

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 18:21:16 +0200, Vilar napisał(a):

> Nie kim, ale genialną konwencją.
>
> MK

Znajdźcie sobie inną panią Konwencję.

42. Data: 2010-04-27 16:28:03

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Taka np. tęcza pod okiem.... fascynująca sprawa :-), MK

Ender straszył mnie granatem pod okiem. ;)

Ewa

43. Data: 2010-04-27 16:39:10

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Może nawet na korzyść kontaktów netowych, bo istnieje spore
> prawdopodobieństwo poznania kogoś "od środka".

To prawda. Też o tym nieraz myślałam, że w realu się nie poznaje
większości ludzi tak dogłębnie. Musisz być naprawdę z kimś bardzo
blisko, żeby zdecydować się w ogóle poruszać niektóre tematy.

> Niezależnie od miejsca, czasu i innych czynników można się tak samo
> "nadziać", jak i poznać kogoś naprawdę super.

Wiesz, ostatnio zauważyłam, że dzieci chyba mają więcej wyczucia w tej
kwestii. Moja córka przyjaźni się niemal od początku przedszkola z jedną
koleżanką z grupy. Mnie się ta koleżanka nie bardzo podobała, jak i jej
rodzice nie robili na mnie z pewnych powodów najlepszego wrażenia.
Jednak nie wywierałam żadnego wpływu, bo nie było powodu. Po jakimś
czasie okazało się, że to bardzo fajna rodzinka.

Ewa

44. Data: 2010-04-27 16:39:54

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-27 18:16, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Tak. Na privie.

> A mi jakoś mimo wszystko ciężko w to uwierzyć.

> Qra już mi wystawiła pierwszą niepochlebną recenzję, chyba dam sobie
> pokój z tym stresującym zajęciem ;)

Weź no się nie wygłupiaj! A poza tym jaki (s)twórca się przejmuje
krytykami?!!

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

45. Data: 2010-04-27 16:41:21

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-27 18:16, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Weź no się nie wygłupiaj! A poza tym jaki (s)twórca się przejmuje
> krytykami?!!

Poza tym - im więcej kontrowersji, tym więcej się na tym zarobi.
Paulinka, pisz!!!!

Ewa

46. Data: 2010-04-27 16:42:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-27 18:16, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Weź no się nie wygłupiaj! A poza tym jaki (s)twórca się przejmuje
> krytykami?!!

Główni bohaterowie zamilkli. Nie dają mi narzędzi do tworzenia. No
chyba, że stworzę coś z niczego :)

--

Paulinka

47. Data: 2010-04-27 16:43:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wywierałam żadnego wpływu, bo nie było powodu. Po jakimś czasie
> okazało się, że to bardzo fajna rodzinka.

Fajnie, że Twoja mała, jest "twardzioszkiem" od małego.
Bo rozumiem, że musiała jakoś (w miarę swoich możliwości) obronić tę
znajomość - wątpliwości i niechęć ciężko ukryć, nawet jak nic się nie mówi.

MK

48. Data: 2010-04-27 16:44:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr73kc$eb5$4@node1.news.atman.pl...

> Główni bohaterowie zamilkli. Nie dają mi narzędzi do tworzenia. No chyba,
> że stworzę coś z niczego :)
>
> --
>
> Paulinka

Powiedziałabym nawet, że sugerowali, żebyśmy trzymali (w sumie trzymały)
nosy we własnych sprawach.

Tyle że te swoje własne sprawy znam na wylot.....nudy Panie.....

MK

49. Data: 2010-04-27 16:48:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-27 18:28, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ender straszył mnie granatem pod okiem. ;)

Dementuję. Do tworzenia tęczy nie stosuję żadnego niedozwolonego arsenału.

Qra

50. Data: 2010-04-27 16:58:31

Temat: Re: Do Izy w sprawie.
Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 18:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Przynajmniej czegoś się nauczyłaś - trzymać język na wodzy.
>
> No ale jak widzę, następna będzie Paulina - do lekcji.

To teraz wszyscy to psychole i wszystkich będziesz straszyć policją,
jak ci dialog nie podpasuje?
Nie rób tego błędu, bo sama do siebie zaczniesz tu dyskutować.
Upss... za to tez wtopa?

--
sampi

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.